Miksi Teuvo Hakkarainen lähetteli kikkelikuvia yh-äipälle?
Kommentit (34)
No se yh-äippähän lähetti Teuvolle ensin kaveripyynnön FBssä, sitten lähtettelikin jos kuumia tekstareita ja "vähän paljastavamman" kuvankin (kumma ettei tarkemmin kerrottu mitä kaikkea siinä näkyi...) ja Teuvo oli sitten innostunut ja lähettänyt omista työkaluistaan kuvan, varmasti siinä toivossa että niille tulee käyttöä kuvan myötä, ja niinhän oli käynytkin Teuvo "oli yötä" naisen luona muutaman kerran mutta ei innostunut ihan varsinaisesti alkaa seurustelemaan joten nainen sitten katsoi parhaaksi kertoa Seiskalle jutun. Että Teukka oli piparia vailla ja se nainen joko miestä tai julkisuutta, luultavasti molempia.
joku Teuvon kaveri lähetti sen Teuvon kännykästä.
Eli kyseessä oli pila (eri asia oliko hyvä pila)
jos teukan kaveri lähetti kuvan, kysymys kuuluu, millaisia teuvon kaverit mahtaa olla? mitä pojat puuhaa illan hämärissä ilman housuja kameroiden kanssa? ja mitä tästä sanovat miesten väliseen ystävyyteen kriittisesti suhtautuvat persut? joka tapauksessa teuvo-parka on uhri.
p.s. onko kuvaa nähtävillä missään?
Koska hänen mielestään oli coolia antaa kaverin kuvata hänen kikkeliään hänen työkännykällään?
Se kuvaustilannehan on myös aika kiinnostava. Hakkarainen: "Ota kuva mun munasta, tässä on tää Eduskunnan, eli Suomen kansan sponssaama kännykkä", niinkö se meni?
Vai sanoiko kaveri: "Sullon tosi hieno muna, saanko mä ottaa siitä kuvan?" Siihen Hakkarainen: "Joo, ota tää mun työsuhdekännykkä!"
En tiedä kumpi lähetti kuvan yh:lle, kaveri vai Hakkarainen.
Idioottimaistahan se on. Yhtä idioottimainen oli aikoinaan valtavan pitkä ketju tällä palstalla, jossa mammat olivat kuvanneet synnytyksen jälkeiset pillunsa ja laittaneet kuvat tänne. Siellä netissä ne nyt ovat, ikuisesti.
Sanon varmuuden vuoksi, että en avannut pilluketjua enkä ole nähnyt Teuvo Hakkaraisen mulkkua.
Ken tulkita vois humalikkaan mielen?
Oliko pojat kimpparunkulla, kun kaveri keksi lähettää naiselle kuvan Teukan yksisilmäisestä naamasta? Olisi nyt pistänyt sen suoraan naamakirjaan! Tuollaisia pönttöpäitä se suuri jytky tuotti. Mitähän tapahtuu vuoden kuluttua?
19 vastaa 20:lle.
Ensi vaalikaudella Juha Sipilä on pääministeri, Timo Soini on ulkoministeri ja Jan Vapaavuori on valtionvarainministeri. Kepu, PS ja Kok. johtavina hallituspuolueina on ainakin mulle aika kylmäävä skenario. Ajatelkaa esim. Jussi Halla-ahoa opetus- tai kulttuuriministerinä ...
Tulee olemaan kiinnostava nähdä valitaanko Hakkarainen toiselle kaudelle Eduskuntaan (jos asettuu edes ehdokkaaksi). Jos tulkitsin hänen läpipääsynsä viime vaalien jälkeen oikein, niin se oli vähän niinkuin vahinko. Hän asettui ehdokkaaksi, jotta saataisiin ehdokaslista täyteen ja sai jotain 3.000 ääntä, joilla hän sitten siitä vaalipiiristä heilahti edustamaan oman seutunsa lainkuuliaisia ja kunnollisia kansalaisia.
Ei kalunsa esittely niin tavatonta ole. Vain lapselliset typerykset näkevät siinä jotain "oikein" erikoista ja yrittävät repiä siitä huumoria. Se kertoo vain heidän lapsellisuudestaan.
Tarina kertoo, että Stalinin isä oli alkoholisoitunut hyypiö ja kun Stalin nousi valtaan, pyöri isä kännissä kadulla, näytti kaluaan sanoen että tällä minä olen hänet siittänyt. Sitten ukko vain äkkiä hävisi katukuvasta kun maan nielemänä.
16 jo kertoikin koko jutun, itse olen kyllä myös mykistynyt tuosta naisesta, joka halusi Teuvon seuraan..Saati siitä, että nainen vielä ajatteli, että he ehkä Teuvon kanssa seurustelevat.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:43"]
joku Teuvon kaveri lähetti sen Teuvon kännykästä.
Eli kyseessä oli pila (eri asia oliko hyvä pila)
[/quote]
Heh heh.
Onko nainen tullut ihan nimellään ja naamallaan julkisuuteen? Linkkiä?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:33"]
Onko nainen tullut ihan nimellään ja naamallaan julkisuuteen? Linkkiä?
[/quote]
Sori, löysinkin jo.
Siksi, että vastaanottaja toivoi sellaisen viestin saavansa. Nainen oli facebookissa huomannut Hakkaraisen profiilin ja lähettänyt kaveripyynnön. Hakkarainen oli vastannut ja pari oli alkanut viestittelemään toisensa kanssa. Aika nopeasti viestien sisältö muuttui pikkutuhmaksi ja nainen ymmärtääkseni laittoi myös itsestään hieman paljastavamman kuvan. Hakkarainen oli tietysti heti juonessa mukana.
Nainen myös yöpyi Hakkaraisen luona muutamia kertoja ja oli pettynyt, kun Hakkarainen ei ensimmäisille treffeille tuonut kukkia.
Lähinnä tulee mieleen, että tässä tapauksessa kikkelikuvan saajalla on ollut kova hinku julkisuuteen.
Jos mulle joku mies lähettäisi kuvia kikkelistään (sellainen jonka kanssa on ollut jotain flirttiä tai jostain deittisivuilta tuttu), mutta muuten ei alkaisi stalkkaamaan/häiritsemään/roikkumaan niin yksinkertaisesti vain poistaisin kuvan. Täytyy sanoa, että ei mulla kyllä olisi pokkaa tai kiinnostusta alkaa levittämään juttua mediaan kun kyse on kuitenkin yksityisiksi tarkoitetuista kuvista vaikka en niitä olisi halunnutkaan.
Delete nappia on helppo painaa ja jos olette koskaan olleet deittipalstoilla niin kikkelinkuvien lähettely taitaa olla sen perusteella miehille ihan lajityypillistä käyttäytymistä.
Miehen evoluutio voimakkaasti kehittymässä siihen suuntaan että lähetellään kikkelinkuvia.
Luonto kokeilee sitä jokusen miljoonan vuotta ja nähtäväksi jää onko se pysyvä geenimutaatio vai tuleeko joku muu tilalle. Hakkarainen vain toimi kuten geenit käski tehdä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:02"]
Miehen evoluutio voimakkaasti kehittymässä siihen suuntaan että lähetellään kikkelinkuvia.
Luonto kokeilee sitä jokusen miljoonan vuotta ja nähtäväksi jää onko se pysyvä geenimutaatio vai tuleeko joku muu tilalle. Hakkarainen vain toimi kuten geenit käski tehdä.
[/quote]
Palstaälykkö jälleen liikkeellä. Suojautukaa!
Vaalit lähestyvät ja persuille tarvittiin julkisuutta. Kuitenkin poliittisissa toimistoissa hyvin ymmärretään se, että negatiivista julkisuutta ei ole, vaan hurahtaneiden keskuudessa tukeva mielipide vain vahvistuu sitä enemmän, mitä järkevämpiä vastustavia tekijöitä tulee esille.
Siksi, kun hän on vähälahjainen tomppeli, jolla on taipumusta kännissä sekoilemiseen. Kaltaisiaan on paljon, mutta onneksi vain aniharva heistä päätyy merkittävään asemaan yhteiskunnassa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:53"]
Siksi, kun hän on vähälahjainen tomppeli, jolla on taipumusta kännissä sekoilemiseen. Kaltaisiaan on paljon, mutta onneksi vain aniharva heistä päätyy merkittävään asemaan yhteiskunnassa.
[/quote]
Sinun idolisi Arhinmäki oli Sotsissa kännissä työmatkalla ja sammui kuin olympiatuli. Lisäksi matkatavarat jäi krapulasekoilun takia Venäjälle.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:53"]
[/quote]
Sinun idolisi Arhinmäki oli Sotsissa kännissä työmatkalla ja sammui kuin olympiatuli. Lisäksi matkatavarat jäi krapulasekoilun takia Venäjälle.
[/quote]
Kas, palstapersu!
hakkarainen on syytön uhri, jota on käytetty hyväksi. meidän tukee sääliä ja ymmärtää teuvoa. kuka tahansa voisi vahingossa lähetellä kikkelikuvia naisille. teuvo ei ole vastuussa tästää millään tavalla, syyllinen on nainen, joka huijasi viatonta ja hyväuskoista teuvoa. go, teuvo!