Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla mun ruoanlaittovuoro tänään....taas.

Vierailija
15.11.2020 |

Menee saatana hermo kun kaikki kotityöt kaatuu mulle.
Mitä mies on tehnyt tänään? Veti kerroksen maalia lipaston päälle ja maanut sohvalla.
Mitä minä olen tehnyt? Pessyt molemmat kylppärit, pessyt pyykkiä useamman koneellisen, viikannut eilen pestyt pyykit ja vienyt kaappiin, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kahteen kertaan, siivonnut kylppäreiden kaapit, pyykinyt keittiön tasot.
Nyt pitäis vissiin ruveta tekemään ruokaa kun ei näytä herra liikkuvan sohvalta mihinkään.

Sit se ihmettelee miten voin olla väsynyt. V***u kun ei ole päivääkään milloin sais levätä. Jos mä makoilisin samalla tavalla niin ei ois puhtaita vaatteita, saati astioita ja kämppä ois kun pommituksen jäljiltä.

Menee hermo.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten lapsille. Ennakkovaroitus paria tuntia ennen ruokailua.

Että siellon jauheliha pakkasessa josta tämän päivän ruoka. Että jos mies ei sitä tee niin mies maksaa ulkoruokinnan koska olet tehnyt kodin muita töitä etkä ennätä ruokaa laittaa joten jää miehen työksi.

Onko ymmärretty? Toista mitä äsken juuri sanoin?

Vierailija
22/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen miksi miehet ei niitä kotitöitä tee on tasan se, että naiset mahdollistavat sen. Lopettakaa se aikuisten ihmisten passaaminen. Joka ikinen osaa tehdä kotitöitä, mutta miksi tekisi , kun se nainen joka tapauksessa ne tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuossa tilanteessa sanonut miehelle, että siivoa kylppäri. Tai viikkaa vaattet. Tai tee ruoka. Jos itse huseeraa niin toinenhan vain kuvittelee, että se haluaa huseerata. Ei miehet tajua jos niille ei sano.

Vierailija
24/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisen tehtävä hoitaa koti ja tyydyttää miehensä, joten tyydy kohtaloosi eukko.

Komppaan kyllä tätä. Jos alat tekemään kotitöitä, niin hyvin nopeasti nainen kyllästyy vässykkäänsä jota voi pyöritellä mielensä mukaan. Tietenkin jotain pientä voi tehdä.

mies52v

Vierailija
25/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli miehet rautaa..Eli työskentelivät pelloilla,että vaimot saivat ruokaa pöytään.Monet kävivät tämän lisäksi vielä töissä ja niin kaatamassa puut käytiin itse metsästä,että pärjättiin talven yli lämmityksessä.Viikonloppuisin mies meni metsälle hankkimaan lihaa/marjoja ruokapöytään.

Nykymies.Jos käy töissä.On töissä 8h.ehkä.Kun tulee töistä syö vaimon laittaman ruoan,menee maate,makaa illan,räplää kännykkää ja nalkuttaa vaimolleen kuinka tämä on laiska.Juo kaffetta ja menee yöunille.Viikonloppuna mies,nukkuu pitkään.Syö aamupalaa.Räplää kännykkää ja menee maate.Harrastaa ja kun sieltä tulee räplää kännykkää,nalkuttaa vaimolle kuinka laiska tämä on ja menee maate.Nukkuu iltaan asti ja illall laittaa tinderin tulille,että löytäisi jotain mielenkiintoisempaa,kuin oma laiska akka.

Nainen on tällä aikaa.Hoitanut kodin,lapset,tehnyt ruoat.Pessyt pyykit.Käynyt kaupassa.Ulkoillut/harrastanut lasten kanssa.Auttanut läksyissä,tehnyt viikkosiivouksen,hoitanut oman työnsä jos käy työssä ja miljoona muuta asiaa,kuunnellut ukon nalkutusta siitä kuinka hän on taas ollut niin s tanan laiska akka.

Vierailija
26/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyisin on enemmän naisia ja miehiä, joilla on ajatus kotivastuun jakautumisesta 50/50. Ja oikeasti, elkää lisääntykö muunlaisten kanssa. Miksi haluatte että poikienne tulevat vaimot joutuvat kamppailemaan saman asian kanssa. Kotoa nää mallit opitaan ja jos isä saa alistaa ja passuuttaa naista niin mitäpä lottoatte poikienne yrittävän omissa parisuhteissaan?

Vierailija
27/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että siellon jauheliha pakkasessa josta tämän päivän ruoka. Että jos mies ei sitä tee niin mies maksaa ulkoruokinnan koska olet tehnyt kodin muita töitä etkä ennätä ruokaa laittaa joten jää miehen työksi.

Ei toimi.Ukko teeskentelee kuuroa.Jos en laita itse ruokaa,lapset jää nälkäisiksi.Ukkohan sitä ei laita..Ei ap.

Vierailija
28/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun luottelosta nämä hommat olisin delegoinut miehelle: ”tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kahteen kertaan, pyykinyt keittiön tasot. Nyt pitäis vissiin ruveta tekemään ruokaa.”

Vierailija
29/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi.Ukko teeskentelee kuuroa.Jos en laita itse ruokaa,lapset jää nälkäisiksi.Ukkohan sitä ei laita..Ei ap.

Helppoa. Laita ruuat itsellesi ja lapsillesi tai tilaa jostain. Mutta ei miehelle. Ja mies maksaa tilatut ruuat. Oppii kyllä vaikka olisi millainen jurnu. Kuria nyt.

Vierailija
30/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän huono tarttumaan toimeen kotitöissä, joten yleensä kysyn: tyhjäätkö tiskikoneen vai täytätkö pyykkikoneen? Imuroitko vai pesetkö kylppärin? Sit hän havahtuu myös tekemään kotitöitä. Ei ole laiska tai pahantahtoinen, ei vaan tuu ajatelleeksi, että kotihommiakin voisi tehdä.

Vierailija
31/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna meillä levätään ja jos tulee sellainen olo, että nyt minulla on liikaa niin pyydän miestäni apuun ja yleensä jaan hommat ja me tehdään yhdessä. Harvoin mies keksii, että nytpä pitää imuroida mutta astiat ja pyykki menee luontevasti, ja ruuanlaitto.

Mökille tuli vieraita tunnin varoitusajalla ja sovittiin, että ajakaa vaan kahville tätä kautta, äkkiä aloin siivoamaan meidän vaatekasat paikoilleen ja astiat tiskivatiin, ruokatarvikkeet komeroon jne. niin mies haki tiskivedet, lämmitti kuumaa vettä vedenkeittimellä, tiskasi käsin, huuhteli ja kuivasi oma-aloitteisesti. Huuteli vaan, että tiskaaminen on kettumaista mutta pitäähän mun sua auttaa.

Vierailija
32/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka joku hyvä pastakastike tai sitten makaroonilaatikkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän