Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö huuhteluainetta?

Vierailija
13.03.2014 |

Itse olen luopunut siitä kokonaan. Se ei tee vaatteille hyvää ja jos haluaa liinavaatteisiin pehmeyttä, se onnistuu kuivausrummussa.

Sinä joka sitä käytät, miksi? Tuoksun (hajun) vuoksiko?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pehmeyden takia.

Meillä ei ole kuivausrumpua enkä tykkää käyttää mitään hillitöntä linkoustakaan. Laitetaan vaatteet siis kuivumaan käytännössä märkinä ja ilman huuhteluainetta ne on enemmän ja vähemmä korppuja.

Huuhteluaine on tuoksutonta ja sitä laitetaan noin puolet vähemmän kuin mitä ohjeessa sanotaan.

Vierailija
2/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö sitä nykyäänkin? Luulin että kukaan ei ole ostanut huuhteluainetta vuoden 98 jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta joskus saatan laittaa huuhteluainelokeroon ruokalusikallisen etikkaa.

Vierailija
4/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Haluan että pyykki tuoksuu puhtaalle, eikä teolliselle kukkakedolle.

Vierailija
5/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun mulla on sen verran trikoisia/stretch-vaatteita. Joskus olen miettinyt että lakanapyykissä voisi olla kivakin, mutta toisaalta, useimmiten heitän lakanat samaan pyykkiin kuin muutkin että ihan turhaa olisi sitä ostaa.

Vierailija
6/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Joskus 25 vuotta sitten olen käyttänyt.

Vierailija
7/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen kiteytti hyvin. Ainoa ero meillä, että käytetään miedon hajuisia aineita. Oikein voimakkaista tuoksuista en pidä.

Vierailija
8/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 15:16"]Ykkönen kiteytti hyvin. Ainoa ero meillä, että käytetään miedon hajuisia aineita. Oikein voimakkaista tuoksuista en pidä.

[/quote]

tai siis kakkonen..

Vierailija
9/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 15:10"]

Myydäänkö sitä nykyäänkin? Luulin että kukaan ei ole ostanut huuhteluainetta vuoden 98 jälkeen..

[/quote]

mitä tapahtui vuonna-98?

Vierailija
10/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanapyykkiin olen nyt laittanut, kun sain pullollisen pesuaineen kylkiäisinä. Muuten en käytä. Silkkaa vedätystä koko konsepti, kun monille vaatteille se on lähinnä pahasta. 

Vierailija
11/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vaikkapa fleecehuopia pestyä tulee mieleen että huuhteluaine auttaisi varmaan sähköisyyteen.

Vierailija
12/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina ja semmoista oikein voimakkaan tuoksuista, jotta koko talo tuoksuu hyvälle :) Tekee pyykistä pehmoista, sähkötöntä ja ihanan tuoksuista! 

Vierailija
13/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuivausrumpu on kyllä vaatteille ja lakanoille vielä paljon huonompi vaihtoehto kuin huuhteluaine. Kuluttaa kuituja ihan älyttömästi.

Vierailija
14/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 15:09"]

Vaatteiden pehmeyden takia.

Meillä ei ole kuivausrumpua enkä tykkää käyttää mitään hillitöntä linkoustakaan. Laitetaan vaatteet siis kuivumaan käytännössä märkinä ja ilman huuhteluainetta ne on enemmän ja vähemmä korppuja.

Huuhteluaine on tuoksutonta ja sitä laitetaan noin puolet vähemmän kuin mitä ohjeessa sanotaan.

[/quote]

Tätä komppaan minäkin. Kuivausrumpu kuluttaa vaatteita, eikä kaikkia vaatteita saa kuivata kuivausrummussa kuten ei kaikkiin vaatteisiin saa käyttää huuhteluainettakaan. Meille ei edes kuivausrumpua mahtuisi.

Vierailija
15/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän etikkaa. Huuhteluaineillä ei ole mitään merkitystä. Etenkin hajusteettomia ei ole hyviä.

Vierailija
16/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15:25"]Käytän aina ja semmoista oikein voimakkaan tuoksuista, jotta koko talo tuoksuu hyvälle :) Tekee pyykistä pehmoista, sähkötöntä ja ihanan tuoksuista!

SiisHAISEE.

Vierailija
17/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Hajusteetonta. Jotta vaatteista tulisi pehmeämpiä.

Olen myynnyt muutamia vaatepaketteja ja kovasti on kiitelty ja jopa kysytty, miten vaatteet voivat olla niin pehmeitä.

Vierailija
18/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa käytän, huuhteluaine pilasi monet vaatteet ja pyyhkeet ennenkuin osasin yhdistää.

Vierailija
19/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska huuhteluaineella käsitellyt tekstiilit haisevat ja tuntuvat likaisilta käteen. Lisäksi huuhteluaine on pahaksi tekstiileille.

Vierailija
20/21 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulevaatteille käytän poistamaan sähköisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi