Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? Kävin kampaajalla ja lyhyiden hiusten leikkauksen hinta

Vierailija
13.03.2014 |

Kävin leikkauttamassa hieman ylikasvaneen lyhyen mallin taas nätiksi. Kampaaja siis vähän leikkasi latvoista pois, kerrosti ja siisti otsatukan.

Aikaa tähän meni alle puoli tuntia, oli oikeasti todella pieni operaatio, lähinnä siistimistä. Ei laitettu mitään aineita tms.

Hintaa tälle tuli sitten 68€ ! Siis miten toi voi olla mahdollista! Ihan järkky hinta :( En halua kuvitellakaan paljon teillä pitkätukkaisilla menee kampaajalle.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsin parturisakset maksaa noin 20 euroa, meillä puoliso leikkaa hiukseni. Olen palkkatukityössä niin en mene parturiin, liian kallista. Katsotaan sitten kun niitä vakituisia työpaikkoja alkaa tulla.

Vierailija
62/68 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi suosinkin parturia. Leikkaa lyhyet hiukset puolet halvemmalla. No, olenkin ulkoisesti sen verran androgyyni, että menen tarvittaessa teinipojasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen kampaajalla , tosi pitkä tukka leikattiin poikatukaksi  (ihana) , maksoi 25 euroa. Jos puuteria , vahaa tai lakkaa laitetaan se maksaa erikseen. Kannattaa aina kysyä etukäteen hinnat ja ne pitää olla myös kampaamon seinällä.

Vierailija
64/68 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä olemassa pitkien hiusten lisämaksu? Eli kannattaako itse leikata lyhyeksi, jos on menossa leikkauttaa ihan lyhkäsen mallin?

Vierailija
65/68 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa 44€ (sis muotoonleikkauksen ja pesun).

Vierailija
66/68 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla yli kymmeneen vuoteen, laitan itse kuontaloni. En ole uskaltanut edes laskea, paljonko samoihin operaatioihin olisi mennyt kampaajalla tänä aikana rahaa. Useampi tonni todennäköisesti.

Vierailija
67/68 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut miehen hiukset yli 20 vuotta. Joskus nuorempana leikkasin myös omiani.

Kun korona alkoi, olin käynyt juuri kampaajalla leikkauttamassa toispuoleisen hiusmallin.

Sen jälkeen olen leikannut itse ja tehnyt värjäykset ym. Kaikki ovat ihmetelleet kun olen kertonut etten ole tarvinnut kampaajaa aikoihin. Helmikuussa tulee kaksi vuotta viimeisestä käynnistä.

Aion jatkaa omin käsin, kun on onnistunut tähänkin saakka. Yleensä en leikkaa kerralla lopulliseen muotoon vaan parantelen parin päivän sisällä.

Peilin avulla on onnistunut ja joskus mies on tasannut niskalinjaa.

Vierailija
68/68 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:01"]Itse maksan 12€ hiustenleikkuusta

T. Komea Mies Opiskelija

Hei Komea Mies Opiskelija! Mitäpä jos keskittyisit äidinkielen tunneilla, etkä tuijottelisi omaa pärstää liikaa ;) Kauneus on katoavaista :(

Tämä mies opiskelija opiskelee varmaankin raksa mieheksi niin ei tarvitse äidin kieltä opiskella kuhan pääsee jako rasian kimppuun🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä