Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain lähetyssaarnaajaa?

Runotyttö?
15.11.2020 |

Olen nainen, sinkku, vähän alle 30-vuotias - ja joissakin asioissa todella herkkä (vaikka omaan vahvojakin luonteenpiirteitä). Yksi tällainen herkkä kohta minussa on suhtautuminen seksiin. Toivoisin kumppania ja perhettä, mutta ajatus seksielämästä pelottaa, vaikka minulla on seksuaalisia haluja ja kaipuuta saada ja antaa kosketuksia, hellyyttä ja läheisyyttä. Miksi pelottaa sitten? Siksi, koska mediasta ja somesta ja muualta yhteiskunnasta (vaikea kaikkia kanava edes eritellä) tuleva kuva siitä, millaista seksi "pitäisi" olla tuntuu ahdistavalta. Haluaisin, etä seksi olisi kaunista. Haluaisin melkein pelkästään lähetyssaarnaajaa, ehkä joskus voisin olla päällä. Esimerkiksi takaapäin-asento, joka tuntuu olevan jo niin yleinen, että tuntuisi kauhean rajoittavalta siitä kieltäytyä jos toinen haluaisi, tuntuu ajatuksena vastenmieliseltä. Vaikka saattaisin onnistua kaivamaankin itsestäni sellaisen "riettaamman" puolen ja suostua vaikka tähän asentoon, en edes haluaisi tehdä sitä. Tiedän, että mieleni kärsisi siitä silti hiljaa, vaikka tottuisin ko. asentoon jossain määrin. Haluaisin romanttista seksiä, katsekontaktin. Jotkut sanovat, että vaikka lähetyssaarnaajassa puolestaan on naista alistava valta-asema miehellä, en koe sitä itse niin - ehkä siihen liittyy juuri se katsekontakti, että asento on kuitenkin niin romanttinen ja tuntuu keskittyvän samalla siihen rakkaaseen ihmiseen ja läheisyyteen, ja sitä läheisyyttä sitten yhdyntä vielä syventää. No, joka tapauksessa, olen siis ehkä nykymittareilla estynyt suhteessa seksiin (vaikka minulla olisi paljonkin haluja ja voisin harrastaa seksiä usein). Esimerkiksi myös suuseksi olisi ihan mahdoton ajatus.

Kaiken lisäksi, jos alkaisin suhteeseen, haluaisin suhtautua siihen jo alusta alkaen vakavasti (/loppuelämän kumppani lähtökohtaisesti, toki ei ikinä tiedä, mitä elämässä tapahtuu), ja siksi pohtii sitäkin, että kyllästyykö kumppani jossain välissä "tylsään" seksiin ja lähtee siksi suhteesta, koska tulee tarve kokeilla uutta. Siksi en ole alkanut parisuhteeseen, vaikka ottajia olisi monia ollutkin. Olen pieni, siro, hyvin naisellinen, pitkä- ja paksuhiuksinen ja kai ihan nätti olen, ja ainakin koetan olla ystävällinen ja huomioiva ihminen, ja huomaan, että minua on helppo lähestyä. Sanon tämän neutraalisti ja rehellisesti, en ylpeillen. Minussa on myös paljon vikoja, ja koen olevani myös melko nöyrä ihminen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Ap/jatkuu, kun aloitusviesti oli liian pitkä...

Niin, millaista seksiä sitten haluaisin? Haluaisin, että se olisi luontevaa, hellää, tietyllä tavalla perinteistä, kaunista, herkkää. Sellaista, että vain hiljaa vaikkapa lasten jo nukkuessa hymyiltäisiin, hyvältäisiin, suudeltaisiin, välillä ehkä keskusteltaisiin ja jaettaisiin myös suruja ja hullua, joita toinen voi siten silitellä pois ja ne unohtaa sitten kiihkeämmän sekin aikana... Haluaisin, ettei seksistä tulisi sellaista suoritusasiaa. Ymmärrän, että joskus vain haluttaa, ja minusta siitäkin vaikka nopeasta prosessista voi tehdä kauniin hetken. Aina on aikaa vähän hymyillä ja hyväillä ja kehua toista... Minustakin varmaan löytyisi riettaampikin puoli, jos sitä lietsoisin, mutta en halua. Haluan, että minulla olisi yhteydestämme mieheni kanssa vain kauniita mielikuvia. Olen tosi esteetinen ja taiteellinen ihminen, vaikuttaneeko sekin, en tiedä.

Onko tällaisia miehiä yhtään? Ehkä olen näiden perinteikkyys-kaunisseksi-fantasioideni kanssa niin yksin, että olen sinkkuna loppuelämäni. En halua pakottaakaan ketään tällaiseen järjestelyyn, jos se sitten tuntuu toisesta liian rajoittavalta ja pidemmän päälle tylsältä.

En ole todellakaan mikään taivaanrannanmalari muuten, olen realisti ja jo kovia kokenut esimerkiksi sairastamisen ja koulukiusaamisen johdosta, terapiassa kun käynyt ja nykyään itsenäinen ja vahvakin ihminen. Jotenkin vain jäänyt tuo runotyttömäinen toive kauniista seksielämästä. Reippaan kävelyn jälkeen raikkaana syysiltana juotaisiin kaakaot kotona ja ajauduttaisiin ensin sohvalle silittelemään toista ja ihailemaan toisen kauneutta - sitä rakkaan ihmisen ulkonäköä, jota elämän merkit ja uurteet vain parantavat ja yhteistä yhteyttä syventävät. Siitä sitten suudelmien jälkeen makuuhuoneeseen...

Vierailija
2/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen "minulla on paljon ottajia, olen pieni siro naisellinen paksuhiuksinen nätti ystävällinen huomioiva ja helpostilähestyttävä mutta ah - niin kovin nöyrä ihminen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettaisiin hullua=jaettaisiin huolia

Ap:n korjaus

Vierailija
4/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta miestä et löydä. Ehkä joku nainen vielä voisi olla sellainen. Onnea vaan elämään. Ei iannata suostua mihinkään mitä ey halua, siitä tulee karsea olo. Mutta miehet kyllä tulevat painostamaan ja seöittämään kuinka rajoittunut olet yms.

Vierailija
5/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa edes lukea.

Vierailija
6/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen "minulla on paljon ottajia, olen pieni siro naisellinen paksuhiuksinen nätti ystävällinen huomioiva ja helpostilähestyttävä mutta ah - niin kovin nöyrä ihminen".

Joo. Nyt kun laitoit tuon, kuulostaa ylimieliseltä minun viesti, ihan totta. Minulla on ollut paljon itsetunto-ongelmia ja vaikeuksia kehua itseäni mistään. Ehkä vaan yritin selittää, että minusta olisi ollut usea kiinnostunut, mikä on sitten aiheuttanut raskaitakin tilanteita, koska en ole uskaltanut ryhtyä suhteeseen aiemmin selittämäni asian takia.

Pahoittelut tuosta kohdasta. Älkää jumittoko siihen pliis. Kaipaisin ajatuksia pääaiheesta

Vierailija
7/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu kuuluu seksi palstalle, eikä tänne. Häivy.

Vierailija
8/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä haluaisin, että seksissä olisi vaihtelua ja sillä tarkoitan sitä, että etukäteen en voi tietää, että voinko saada orgasmin naisen suuhun, pimppiin tai peppuun. On siis kolme eri reikää joita voi käyttää. Ja tietenkin myös naisen toiveet toteuttaisin vastavuoroisesti.

Vierailija
9/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, no niin, voi ei, täälläkö on erikseen sellainen palsta. Niinpä näyttää olevan. Mokasin tietenkin tän ekan tekemäni aloituksen tänne :( Pahoittelut. Voikohan tätä siirtää enää.

Vierailija
10/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
11/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runotyttö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, no niin, voi ei, täälläkö on erikseen sellainen palsta. Niinpä näyttää olevan. Mokasin tietenkin tän ekan tekemäni aloituksen tänne :( Pahoittelut. Voikohan tätä siirtää enää.

Aloita uusi sinne.

Vierailija
12/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasta miestä et löydä. Ehkä joku nainen vielä voisi olla sellainen. Onnea vaan elämään. Ei iannata suostua mihinkään mitä ey halua, siitä tulee karsea olo. Mutta miehet kyllä tulevat painostamaan ja seöittämään kuinka rajoittunut olet yms.

Saattaa hyvinkin löytää! Itsekin olen tuntenut juuri tällaisen estoisen runopojan, joka ei edes takaapäin pystynyt, "kun se alistaa naista." Voi, huokaus.

Vierailija
13/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista löytää tuollainen mies. Mielestäni riippuu tosi paljon siitä, mikä tuntuu kenestäkin hyvältä. Ja anatomiasta.

Hellyys ja läheisyys kuuluu normaaliin seksiin. En usko, että moni nainen nauttii, kun suuhun lauetaan, mutta se tuntuu miehestä varmasti hyvältä. Joskus voi tehdä asioita myös toisen mieliksi.

Miehille taitaa olla pääasia, että ylipäänsä saavat. Asennolla ei taida olla niin väliä.

Vierailija
14/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Juu, siirsin se seksi-keskusteluun. Kiitos hoksautuksesta, en huomannut tuota erillistä palstaa, kun täällä yleiselläkin aina välillä on näitä aiheita esillä. Jos joku haluaa jatkaa siellä keskustelua ja jakaa ajatuksia (mielellään kuulisin lisää), keskustelun pitäisi nyt löytyä sieltä.

Vierailija
15/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa hyvinkin löytää! Itsekin olen tuntenut juuri tällaisen estoisen runopojan, joka ei edes takaapäin pystynyt, "kun se alistaa naista." Voi, huokaus.

Kyllä sitä on pitkässä parisuhteessa nähnyt toisen joka kulmasta, joten ujous karisee. Minulla on peilejä makuuhuoneessa. Saan visuaalista nautintoa, kun katson peilin kautta. Lisää nautintoa.

Vierailija
16/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, mee tinderiin nuohoamaan.

Vierailija
17/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, sinkku, vähän alle 30-vuotias — sekä arvoiltani ja olemukseltani samanlainen kuin sinäkin. En tiedä mikä pointti tässä viestissä on, muuta kuin huomauttaa, että meitäkin on olemassa. Ehkä löydämme vielä sopivat puolisot.

Vierailija
18/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais nyt edes naista ylipäätään, niin mietitään niitä asentoja sitten sen jälkeen. LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi