Fwb suhde ja toisen kanssa sänkyyn meneminen, kerrotko?
Mulla on fwb suhde joka on kestänyt puolivuotta. Vkl hairahduin kännissä toisen miehen kanssa sänkyyn. Voi olla, että tosta lähtee juttuja liikkeelle, koska pussailtiin julkisella paikalla. Miehet tuntevat toisensa, mutta toi fwb suhde on pysynyt salassa.
Itse olen sinkku, joten pettänyt en ole. Mutta mulla on kauhee morkkis tapahtuneesta. Mietin miltä fwb suhteen miehestä tuntuu, jos hän sää kuulla asiasta, miten hän reagoi? Pitäisikö mun kertoa hänelle?
Ja kyllä, tunnen häntä kohtaan enemmän, kun pitäisi. Hän on se, joka halusi kyseisen suhteen. Itse olisin halunnut ihan oikean suhteen, mutta hän ei halua sitoutua. On vannonut, että ei ole muitten naisten kanssa ja luulen, että se on myös totta. Muut syyt on niitä, miksi haluaa olla vapaa.
Mutta mitä teen? Tänään pitäisi toimia, jos meinaan kertoa.
Kommentit (47)
No en tuossa tilanteessa kertoisi. Ette ole kuitenkaan missään oikeassa seurustelusuhteessa.
Minulla toisen toiveesta ollut fwb-kuvio päättyi siihen, että huomasin hänen netissä etsivän suhdetta. Minulle hän oli selittänyt ettei vielä ole valmis sitoutumaan. Olisin halunnut suhteen.
En kertonut huomanneeni hänen ilmoitustaan, mutta lopetin fwb-suhteen ilmoittamalla etten saa tästä irti tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
No en tuossa tilanteessa kertoisi. Ette ole kuitenkaan missään oikeassa seurustelusuhteessa.
Ei olla ja järki sanoo, että eihän sille kuulu mun tekemiset yhtään, mutta huono omatunto on kyllä. Sille en voi mitään. Ap
Jos asia tulee miehelle ilmi ja hän kertoo olevansa tyytymätön, niin voisit kysyä miksi tuo häntä häiritsee, kun ette ole seurustelusuhteessa? Eihän nyt vakipano voi tarkoittaa sitä, ettei olisi oikeutta tapailla muita tai harrastaa seksiä toisten ihmisten kanssa. Ei ainakaan ellei näin ole erikseen sovittu.
Oletteko sopineet, että ette tapaile muita? Jos ette, sinulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa, varsinkaan jos fwb - suhde on miehen toiveesta. Miehellä luultavasti ei ole samoja tunteita sinua kohtaan, kuin sinulla on häntä kohtaan, joten anna olla. Itse olen ollut samassa tilanteessa ja välillä on tehnyt mieli kertoa, mutta en ole sanonut mitään, koska ei olla oikeassa parisuhteessa. Jos asia tulee ilmi muuta kautta, voitte toki keskustella asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toisen toiveesta ollut fwb-kuvio päättyi siihen, että huomasin hänen netissä etsivän suhdetta. Minulle hän oli selittänyt ettei vielä ole valmis sitoutumaan. Olisin halunnut suhteen.
En kertonut huomanneeni hänen ilmoitustaan, mutta lopetin fwb-suhteen ilmoittamalla etten saa tästä irti tarpeeksi.
Mulle tää mies on sanonut, ettei enää sitoudu kehenkään, liikaa kolhuja saanut suhteissa. Olen hänelle sanonut, että minä haluan ihan oikean suhteen. Olen kertonut, että silloin kun tapaan miehen kenen kanssa haluan sitoutua lopetan suhteen hänen kanssaan.
Vaikeeks tän tekee se, että niitä tunteita on, vaikka niitä ei saanut tulla. Ap
Jos kerrot ja mies on mustasukkainen, se voi auttaa häntä päätymään siihen, että haluaa kanssasi suhteen. Sinulla ei ole mitään syytä tuntea huonoa omaatuntoa.
No kerrotko asian kaverille vai et? Sehän se fwb sulle on, ei mitään muuta, vaikka miten olisi seksiä sen kanssa.
Eihän tuossa ole mitään mietittävää edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää mies on sanonut, ettei enää sitoudu kehenkään, liikaa kolhuja saanut suhteissa. Olen hänelle sanonut, että minä haluan ihan oikean suhteen. Olen kertonut, että silloin kun tapaan miehen kenen kanssa haluan sitoutua lopetan suhteen hänen kanssaan.
Vaikeeks tän tekee se, että niitä tunteita on, vaikka niitä ei saanut tulla. Ap
Liiba laabaa miehen puolelta. Älä usko noita tollasia, että liikaa tullut kolhuja jne. Tarkoittaa suomeksi, että mies haluaa sut sänkyyn, mutta ei halua sitoutua tai halua vakavaa suhdetta. Mies ottaa seksin sieltä mistä helpoiten saa, eikä siinä ole välttämättä kyse tunnepuolen jutuista lainkaan.
Et ole selitystä velkaa, vaikka nähtävästi itse olet henkisesti jo kiinnittynyt mieheen. Jos juttu leviää, että olet ollut toisen kanssa niin ehkä se voi toimiakin herättäjänä tälle fwb-miehellesi.
Eiköhän olisi paras jättää sitoutumiskammoinen ja etsiä tilalle kunnon Mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeks tän tekee se, että niitä tunteita on, vaikka niitä ei saanut tulla. ApLiiba laabaa miehen puolelta. Älä usko noita tollasia, että liikaa tullut kolhuja jne. Tarkoittaa suomeksi, että mies haluaa sut sänkyyn, mutta ei halua sitoutua tai halua vakavaa suhdetta. Mies ottaa seksin sieltä mistä helpoiten saa, eikä siinä ole välttämättä kyse tunnepuolen jutuista lainkaan.
Et ole selitystä velkaa, vaikka nähtävästi itse olet henkisesti jo kiinnittynyt mieheen. Jos juttu leviää, että olet ollut toisen kanssa niin ehkä se voi toimiakin herättäjänä tälle fwb-miehellesi.
Olen täysin samaa mieltä.
- 3
Olen samantyyppisessä tilanteessa ja mulle on arvoitus, miten 'kuuluisi' toimia. En ole mennyt sänkyyn kenenkään muun kanssa, mutta olen... Niin, rakastan ihmistä, joka ei halua kanssani oikeaan suhteeseen, vaan haluaa olla tällaisessa fwb-tyyppisessä suhteessa. Ja mä kompuroin. En ole varma, miten omat palikat sitten pitäisi asetella - haluan enemmän ja en sitä tule saamaan tämän ihmisen kanssa. Haluaisin jatkaa tätä suhdetta tällaisenaan, mutta mulle on kysymysmerkki, että miten sitten... lähdenkö etsimään kunnollista suhdetta muualta ja miten oikein toimisin.
Kiitti, että avasitte silmäni. Toi on niin totta, että hän on se joka mua on pitänyt löysässä hirressä, koska olen siihen suostunut. Hän on tiennyt tunteistani koko ajan ja on osannut toimia niin, että en ole pystynyt olemaan muitten kanssa, koska olen roikkunut hänessä kiinni ja tykännyt liikaa.
Hän on näyttänyt jo, että on mustasukkainen. Eli haluaa pitää minut "omanaan" vaikka ei pysty lupaamaan mitään.
Ehkä tosta sekstailusta oli sittenkin jotain hyötyäkin, vaikka morkkis onkin. Ap
Jos et kondomia käyttänyt, niin on reilua kertoa, ettei altista toista sukupuolitaudeille. Ei se fwb-kaveri ole mikään epäihminen vaan taudit tarttuu siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen samantyyppisessä tilanteessa ja mulle on arvoitus, miten 'kuuluisi' toimia. En ole mennyt sänkyyn kenenkään muun kanssa, mutta olen... Niin, rakastan ihmistä, joka ei halua kanssani oikeaan suhteeseen, vaan haluaa olla tällaisessa fwb-tyyppisessä suhteessa. Ja mä kompuroin. En ole varma, miten omat palikat sitten pitäisi asetella - haluan enemmän ja en sitä tule saamaan tämän ihmisen kanssa. Haluaisin jatkaa tätä suhdetta tällaisenaan, mutta mulle on kysymysmerkki, että miten sitten... lähdenkö etsimään kunnollista suhdetta muualta ja miten oikein toimisin.
Mää olen avoimesti kertonut, että etsin koko ajan sitä oikeaa. Vaikka eihän se voi onnistua, koska tykkään liikaa fwb suhteen miehestä. Järki sanoo, että irti pitäisi ensin päästää. Luulen, että tolla miehellä on narsistisia piirteitä, koska osaa pyörittää mua niin hyvin. Ennen en ole tämmöiseen suostunut. Olen muutaman kerran kertonut, että olen käynyt treffeillä ja sitten tekee jotain ihanaa, että olen taas sulaa vahaa. Eli en mää sua ainakaan osaa neuvoa, sori. Ap
Jätä heti tuollainen FWB-mies, jos sinulla on liikaa tunteita häntä kohtaan! Tunteet eivät kuulu vakipanosuhteisiin. Eikä toisten kanssa pelehtimistä tarvitse kertoa, ellei toinen kysy.
Minulla on myös tuon tyyppinen fwb juttu. Ollaan kyllä puhuttu että muiden kanssa voi olla jne. Ja molempien puolelta siis sovittu ettei seurustella, vaan kavereita. Meillä on tähän muitakin syitä, esim elämäntilanteet. Itselläni kyllä on vähän tunteita häneen ja uskon että myös hänellä on minuun. Tietää että mulla on muitakin välillä, ei suoraan sano, mutta vaikuttaa silti että ois vähän mustis. Vähättelee näitä miehiä jne. Mutta ärsyttää kun ei suoraan puhu sitten tunteistaan. Seksi meillä on aivan mahtavaa ja muutenkin tullaan juttuun, niin en haluaisi häntä heivata kokonaan.
Riippuu siitä, mitä olette sopineet. Ilmeisesti ette ole sopineet mitään. Ehkä on kohteliasta ja oikein kertoa tautiriskin kohoamisen takia. Ap: koeta karistaa se huono omatunto, se on ihan turhaa. On enemmän kuin mahdollista, että mieskin on muutaman kerran pannut muualla. Miehet kaipaa enemmän vaihtelua ja heille on helpompi erottaa seksi tunteista.
Muuten kuulostaa kyllä siltä, että tuosta ei tule mitään. Olet alakynnessä ja pahassa asemassa siinä mielessä, kun sinulla on häntä enemmän tunteita.
Jos olisin itse ko. tilanteessa, ottaisin hieman etäisyyttä ja deittailisin muita miehiä. Parhaassa tapauksessa saat uuden paremman, ainakin tutustut uusiin ihmisiin ja saat muuta ajateltavaa.
En pidä fwb-suhteitani edes ihmissuhteina, koska pelkkää elukkatouhuahan se on elimienhinkkauksineen. Unohtaisin koko jutun, mitä merkitystä sillä on mitä joku pano ajattelee tai tuntee. Ei mitään.
Up