Miesten ihan ihmeelliset epäloogisuudet deittaillessa! Argh!
Olen nyt oman eroni jälkeen tässä jonkun vuoden deittaillut, lähinnä tinderin, mutta myös muiden nettideittisovellusten kautta ja täytyy kyllä sanoa, että se loppui nyt! En kertakaikkiaan ymmärrä mitä miehet haluavat. He sanovat jotakin, mutta oikeasti haluavatkin jotain ihan muuta. Tässä muutama esimerkki:
Mies korosti keskustelussa todella (siis TODELLA) paljon sitä, kuinka paljon arvostaa naisissa luonnollisuutta ja sitä, että nainen ei meikkaa. Tavattiin ja menin meidän ensitreffeille kevyesti ehostettuna. Hän tuntui pitävän ulkonäöstäni ja sovittiin toiset treffit. Seuraaville treffeille intouduin menemään ilman meikkiä, kun ajattelin jotenkin, että hän pitäisi siitä, kun sitä niin paljon korosti. Mikä olikaan miehen reaktio? Kyseli ja ihmetteli, että miksi näytän tuollaiselta ja pohti ääneen, olenkohan kipeä jne. Pitkin iltaa kommentoi ulkonäköäni ja varmaan arvaattekin, että en enää häntä halunnut tavata.
Toinen mies halusi sporttisen naisen, mitä olenkin. Tapailtiin itseasiassa aika pitkään hänen kanssaan, mutta mikä tulikaan sitten jatkuvaksi riidan aiheeksi? Minun urheiluharrastus. Olen aika tavoitteellinen urheiluharrastukseni kanssa ja minulla on useammat treenit viikossa. Tämä kuitenkin alkoi ärsyttämään miestä, kun se vei meidän yhteistä aikaa muka jotenkin pois. Miten ihmeessä voit haluta urheilullisen naisen, jos et kuitenkaan halua hänen käyvän urheiluharrastuksissa?? Pitäisikö sitä urheilua harrastaa vaan keskellä yötä kun hän nukkuu, vai mitä ihmettä?
Sitten oli vielä yksi, joka ei halunnut lapsia. No, minäkään en niitä halua. Vaan tämäkään ei kelvannut, kun se on kuulemma outoa, jos nainen ei jossain määrin kuitenkin halua lapsia, että silloin naisessa on varmaan jotain vikaa. Öö, mitä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
IRL asiat selviävät paljon helpommin ja nopeammin ja jos mies joutuu etsimään seuraa netistä eikä siis saa muuten luotua sosiaalisia kontakteja ei liene mikään ihme ettei siellä netissä ole aivan valiojoukkoa.
Joutuu tai valitsee. Merkittävä ero oletuksesi suhteen.
Nuo on niitä mitä paskatesteiksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen kans huomioinut, et miehet ihastuu siihen "sporttisen" ja hehkuttaa miten hienoa on kun nainen huolehtii kunnostaan.
Sit se tuleekin täytenä yllätyksenä, että sitä oikeasti harrastetaan liikuntaa ja sille tarvitsee aikaa. Herranjestas se on ollut ihan käsittämätöntä, et käyn tunnin lenkillä aamulla ennen töitä enkä mätä makaronia, miks mä en vaan relaa??
Puhumattakaan siitä, että alkaa napina naisen rajoittuneesta ruokavaliosta, kun ei voida syödä yhdessä samaa läskisoosia. Ja alkoholin käytössäkin on eroja. Kyllä sille on syynsä miksi hyvännäköiset ja treenatut seukkaa keskenään, ne elämäntavat on vaan niin erilaiset muuten. Eli ei ihan pelkästään ulkonäöstä ole kiinni vaan elämäntavoiltaan samanhenkiset tyypit löytää toisensa.
Vaikka se näitä viinin lailla vanhenevia tavismiehiä haittaakin.
Ap tässä moi.
Joku tuolla kyseenalaisti sen, että millaisia miehiä oikein etsin netistä. No, en enää yhtään minkäänlaisia. Tässä oli vain muutamat mieleen tulevat ikävät kokemukset, oikeasti niitä on enemmän. Ajattelin pitää nyt taukoa nettitreffailusta ja keskittyä ihan muihin asioihin. Ja mitä niihin miehiin tulee, niin omasta mielestäni olen antanut nimenomaan sellaisille "normaalin" oloisille miehille tykkäykset, mutta sehän se ongelma kai onkin, kun netissä ihmisiä deittaillessa saa tosi vähän informaatiota siitä, millainen ihminen loppujen lopuksi on. Ja en mitenkään haluaisi sanoa, että vika on pelkästään miehissä, vaan varmasti miehet kohtaavat myös tällaisia haasteita. Olisi vaan kaikkien kannalta helpompaa, jos ihmiset tietäisivät mitä haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä mitä paskatesteiksi kutsutaan.
👏🙄
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi.
Joku tuolla kyseenalaisti sen, että millaisia miehiä oikein etsin netistä. No, en enää yhtään minkäänlaisia. Tässä oli vain muutamat mieleen tulevat ikävät kokemukset, oikeasti niitä on enemmän. Ajattelin pitää nyt taukoa nettitreffailusta ja keskittyä ihan muihin asioihin. Ja mitä niihin miehiin tulee, niin omasta mielestäni olen antanut nimenomaan sellaisille "normaalin" oloisille miehille tykkäykset, mutta sehän se ongelma kai onkin, kun netissä ihmisiä deittaillessa saa tosi vähän informaatiota siitä, millainen ihminen loppujen lopuksi on. Ja en mitenkään haluaisi sanoa, että vika on pelkästään miehissä, vaan varmasti miehet kohtaavat myös tällaisia haasteita. Olisi vaan kaikkien kannalta helpompaa, jos ihmiset tietäisivät mitä haluaisivat.
Mikä on sinun mielestä normaali mies? Sekin kun tarkoittaa toisille eriä kuin toisille.
M38
"Olen aika tavoitteellinen urheiluharrastukseni kanssa ja minulla on useammat treenit viikossa. Tämä kuitenkin alkoi ärsyttämään miestä, kun se vei meidän yhteistä aikaa muka jotenkin pois. "
Miten niin 'muka'? Onhan se ihan fakta, että jos harrastuksia on paljon, niin se vie yhteistä aikaa. Se on sitten taas toinen keskustelu, että mikä on liian monta treenikertaa kellekin yksilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että naisilla on luonnostaan linerit, hehkuva sileä värivirheetön iho ja kellään ei ole tummia silmänalusia tai silmäpusseja. Kun mies puhuu meikittömästä naisesta se tarkoittaa sitä, että ihollasi on kosmetiikkatuotelaatuja 5-10 kappaletta.
Urheilullisella naisella mies tarkoittaa urheilullisen näköistä naista joka pysyy sellaisen näköisenä täysin ilman treeniä. Miehet ei ymmärrä, että naisilla ei ole luonnostaan lihaksia samaa määrää kuin miehillä joten jos ei halua olla laihaläski ja muodoton säkki niin niitä treenejä pitää olla. Ja koska nainen joutuu tekemään kirjaimellisesti 100 kertaa enemmän töitä samaan tulokseen kuin mies, niin niissä treeneissä ollaan silloin vähintään 4-5 kertaa viikossa.
Miehet ei ymmärrä, että kun ihmiselle geenejä jaettiin niin naisille tuli kaikki ongelmat ja miehet sai kaikki edut. Joten valitettavasti, nainen joutuu tekemään aivan kaiken eteen töitä suuria määriä saavuttaakseen saman kuin mies saavuttaa tekemättä mitään.
Se suurempi testosteronin määrä ei ole yksiselitteinen etu. Tuo kyllä enemmän lihasta kuin naisille, mutta heikentää vastustuskykyä ja saa tekemään typeriä impulsiivisia ratkaisuja.
Minkä ihmeen takia kuvittelet, että evoluutio tekisi toisesta sukupuolesta jollain lailla heikomman?
Sen minkä nainen menettää voimassa ja nopeudessa, sen nainen voittaa vastustuskyvyssä, notkeudessa, kestävyydessä ja pitkässä iässä.
Olen eri mieltä kaikista muista paitsi notkeudesta. Sekin toki on relatiivista,nutta siitä sentään löytyy biokemian puolelta todisteita. Nuo muut ovat stereotypioita, prejudismeja ja vanhan kansan "totuuksia". Mitään linkkejä en ala kaivamaan, ne voit etsiä itse.
Vierailija kirjoitti:
"Olen aika tavoitteellinen urheiluharrastukseni kanssa ja minulla on useammat treenit viikossa. Tämä kuitenkin alkoi ärsyttämään miestä, kun se vei meidän yhteistä aikaa muka jotenkin pois. "
Miten niin 'muka'? Onhan se ihan fakta, että jos harrastuksia on paljon, niin se vie yhteistä aikaa. Se on sitten taas toinen keskustelu, että mikä on liian monta treenikertaa kellekin yksilölle.
Sellaisen onkin vaikea ymmärtää kuka ei treenaa. Semmoista, tuttava perheessä ollaan sovittu lapsenhoitovuoroista, jotta vaimoke pääsee treenaamaan. Yhteisillä vapailla lähtevät koko perheen voimin ulos vaunulenkille. Mies tosiaan itekin treenaa jolloin älyää auttaa lastenhoidossa.
Pitää vaan osata miesten sanastoa.
Ei meikkaa = kevyt "luonnollinen" meikki
Urheilullinen = hoikka ja kiinteä, urheilulla ei mitään merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Lapsia pitää tehdä ja näyttää yhtä aikaa lopun ikää missiltä ja antaa miehelle paljon aikaa ja hänen oman vapautensa ajan ja rahan käytössä.
Muistan vielki kuinka yhden kaverin äiti oli kehunut miniäänsä. Sehän kuulemma herää joka aamu 2h aikaisemmin laittamaan miehelleen kaiken valmiiksi ja, oliko niin että laittoi töihin mukaan tuoreet eväät? Kertoo jotain anopeista mikäli tuollaista jaksetaan 2020 vuonnakin ihailla.
Toivottavasti kyseinen nainen tajuaa ottaa omansa pois 😏
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan osata miesten sanastoa.
Ei meikkaa = kevyt "luonnollinen" meikki
Urheilullinen = hoikka ja kiinteä, urheilulla ei mitään merkitystä
Eli heti aamusta täytyy laittautua ettei säikäytä kultaansa. Entä jos sattuu turpoamaan? Tietenkin senkin saa pois, mutta tarkoitan ettei välittömästi huomaa turvotusta. Vissiin jätetään..
Oma miesystäväni tykkää musta meikittömänä enemmän kuin meikattuna. Kuulemma kiva kun tietää minkänäköisen naisen vierestä aamulla herää. Tykkää myös meikattuna ja jaksaa kehua kauniiksi. Aamuisin olen kuulemma syötvän suloinen, kun hiukset ovat sekaisin ja yritän kovasti keskittyä ymmärtämään mitä ympärillä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen kans huomioinut, et miehet ihastuu siihen "sporttisen" ja hehkuttaa miten hienoa on kun nainen huolehtii kunnostaan.
Sit se tuleekin täytenä yllätyksenä, että sitä oikeasti harrastetaan liikuntaa ja sille tarvitsee aikaa. Herranjestas se on ollut ihan käsittämätöntä, et käyn tunnin lenkillä aamulla ennen töitä enkä mätä makaronia, miks mä en vaan relaa??Puhumattakaan siitä, että alkaa napina naisen rajoittuneesta ruokavaliosta, kun ei voida syödä yhdessä samaa läskisoosia. Ja alkoholin käytössäkin on eroja. Kyllä sille on syynsä miksi hyvännäköiset ja treenatut seukkaa keskenään, ne elämäntavat on vaan niin erilaiset muuten. Eli ei ihan pelkästään ulkonäöstä ole kiinni vaan elämäntavoiltaan samanhenkiset tyypit löytää toisensa.
Vaikka se näitä viinin lailla vanhenevia tavismiehiä haittaakin.
Hyvä viesti, näinhän se tuppaa olemaan. Pariskunta jossa toinen on sohvaperuna ja toinen aktiivinen treenaaja, ei vaan oikein toimi. Ei ainakaan omalla kohdalla ole toiminut.
M35
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä, että kun ihmiselle geenejä jaettiin niin naisille tuli kaikki ongelmat ja miehet sai kaikki edut. Joten valitettavasti, nainen joutuu tekemään aivan kaiken eteen töitä suuria määriä saavuttaakseen saman kuin mies saavuttaa tekemättä mitään.
Joo, miehenä on tosi kiva kuolla huomattavasti naista todennäköisemmin jossain työtapaturmassa, tai viimeistään useita vuosia ennen naista vanhuuteen. Miehenä on myös mukava olla todennäköisemmin heikko-osainen, koditon jne. Mutku naisilla on niiiin vaikeeta.
Kriteerit pitää olla. Miten oikeasti kuvittelet esim. Vihreätä kannattavan tulevan toimeen perinteitä haluavan Persun kanssa? Lisätään kuvioon vihreän velana olo ja ps:n perheidylli haaveet.