Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ihan ihmeelliset epäloogisuudet deittaillessa! Argh!

Vierailija
15.11.2020 |

Olen nyt oman eroni jälkeen tässä jonkun vuoden deittaillut, lähinnä tinderin, mutta myös muiden nettideittisovellusten kautta ja täytyy kyllä sanoa, että se loppui nyt! En kertakaikkiaan ymmärrä mitä miehet haluavat. He sanovat jotakin, mutta oikeasti haluavatkin jotain ihan muuta. Tässä muutama esimerkki:

Mies korosti keskustelussa todella (siis TODELLA) paljon sitä, kuinka paljon arvostaa naisissa luonnollisuutta ja sitä, että nainen ei meikkaa. Tavattiin ja menin meidän ensitreffeille kevyesti ehostettuna. Hän tuntui pitävän ulkonäöstäni ja sovittiin toiset treffit. Seuraaville treffeille intouduin menemään ilman meikkiä, kun ajattelin jotenkin, että hän pitäisi siitä, kun sitä niin paljon korosti. Mikä olikaan miehen reaktio? Kyseli ja ihmetteli, että miksi näytän tuollaiselta ja pohti ääneen, olenkohan kipeä jne. Pitkin iltaa kommentoi ulkonäköäni ja varmaan arvaattekin, että en enää häntä halunnut tavata.

Toinen mies halusi sporttisen naisen, mitä olenkin. Tapailtiin itseasiassa aika pitkään hänen kanssaan, mutta mikä tulikaan sitten jatkuvaksi riidan aiheeksi? Minun urheiluharrastus. Olen aika tavoitteellinen urheiluharrastukseni kanssa ja minulla on useammat treenit viikossa. Tämä kuitenkin alkoi ärsyttämään miestä, kun se vei meidän yhteistä aikaa muka jotenkin pois. Miten ihmeessä voit haluta urheilullisen naisen, jos et kuitenkaan halua hänen käyvän urheiluharrastuksissa?? Pitäisikö sitä urheilua harrastaa vaan keskellä yötä kun hän nukkuu, vai mitä ihmettä?

Sitten oli vielä yksi, joka ei halunnut lapsia. No, minäkään en niitä halua. Vaan tämäkään ei kelvannut, kun se on kuulemma outoa, jos nainen ei jossain määrin kuitenkin halua lapsia, että silloin naisessa on varmaan jotain vikaa. Öö, mitä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä sanoitti väärin ajatuksensa, että hän arvostaa luonnonkauneutta. Miehet arvostaa kyllä sitä, että ei meikkaa, mutta ei sitä, että nainen näyttää täysin rupsahtaneelta ilman meikkiä.

Vierailija
2/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotappa deittailla naista. Uskoo horskooppeihin, mutta kaikki salaliittoteoriat on täysin potaskaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot törmännyt juntteihin

Vierailija
4/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös ap, että voit nettideiteistä ihan itse valita ne miehet joihin haluaisit tutustua. Kannattaisi ehkä tsekata valintakriteerit uusiksi.

Vierailija
5/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee, että naisilla on luonnostaan linerit, hehkuva sileä värivirheetön iho ja kellään ei ole tummia silmänalusia tai silmäpusseja. Kun mies puhuu meikittömästä naisesta se tarkoittaa sitä, että ihollasi on kosmetiikkatuotelaatuja 5-10 kappaletta.

Urheilullisella naisella mies tarkoittaa urheilullisen näköistä naista joka pysyy sellaisen näköisenä täysin ilman treeniä. Miehet ei ymmärrä, että naisilla ei ole luonnostaan lihaksia samaa määrää kuin miehillä joten jos ei halua olla laihaläski ja muodoton säkki niin niitä treenejä pitää olla. Ja koska nainen joutuu tekemään kirjaimellisesti 100 kertaa enemmän töitä samaan tulokseen kuin mies, niin niissä treeneissä ollaan silloin vähintään 4-5 kertaa viikossa. 

Miehet ei ymmärrä, että kun ihmiselle geenejä jaettiin niin naisille tuli kaikki ongelmat ja miehet sai kaikki edut. Joten valitettavasti, nainen joutuu tekemään aivan kaiken eteen töitä suuria määriä saavuttaakseen saman kuin mies saavuttaa tekemättä mitään.

Vierailija
6/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppania etsivät ihmiset ovat kummallisia. Tyyliin... "Etsin miestä. Minulla on miehelle kriteerit, siis että minkälainen miehen tulee olla. Sellaisesta kriteerieni mukaisesta miehestä minä pidän. Sellainen mies saa minut hyvälle tuulelle. Kunhan löydän sellaisen miehen ja kunhan hän kertoo minkälaisesta naisesta hän pitää, niin jos minä olen ensinkään hänen kriteeriensä kaltainen niin sitten voimme olla yhdessä. Silloin me kumpikin teemme toisistamme tyytyväisiä."

Ja jos jokin menee vikaan niin suututaan ja ajatellaan vihamielisesti. Ja usein myös toimitaan vihamielisesti sitä kumppania tai tiesketä kohtaan.

Minulla ei aikoinaan ollut ainuttakaan kriteeriä ainuttakaan ihmistä kohtaan. Ajattelin että mukavahan se voi toisinaan olla viettää aikaa jonkun seurassa, mikäs siinä, miksikä ei. No, kantapään kautta opin että miksi ei voi viettää aikaa toisen seurassa: vihamielisyyden vuoksi. Mitään pahaa en koskaan kenellekään tehnyt ja minua kohdeltiin kuin roskaa vain koska en täyttänyt muiden kriteereitä. Joten eihän tuollaisten kriteeri-ihmisten seurassa voi olla, sehän on vaarallista, siinähän vain sairastuu jos joutuu koko ajan vihamielisyyden kohteeksi.

Joten nykyään minulla on YKSI kriteeri ihmisille jotta suostun viettämään heidän kanssaan aikaa ensinkään: heidän ei tule koskaan ilmaista minkäänlaista vihamielisyyttä ketään kohtaan. Heillä ei tule olla minkäänlaisia impulsseja tai viettejä tai motivaatioita minkäänlaiseen vihamielisyyteen. Heidän kanssaan voi viettää aikaa, ihan turvallisesti, ihan normaaliin tapaan.

t. Mies

Vierailija
7/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet luulee instabimbojen "i wake up like this, all natural" kuvia läpileikkaukseksi luonnonkaunista naisista eivätkä tajua että näillä naisilla on ripsipidennykset ja kuvia on filtteröity.  Ja sitten saavat sokin, kun näkevät oikeasti juuri heränneen tynkäripsisen punakan naisen silmäpusseineen!

Vierailija
8/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppania etsivät ihmiset ovat kummallisia. Tyyliin... "Etsin miestä. Minulla on miehelle kriteerit, siis että minkälainen miehen tulee olla. Sellaisesta kriteerieni mukaisesta miehestä minä pidän. Sellainen mies saa minut hyvälle tuulelle. Kunhan löydän sellaisen miehen ja kunhan hän kertoo minkälaisesta naisesta hän pitää, niin jos minä olen ensinkään hänen kriteeriensä kaltainen niin sitten voimme olla yhdessä. Silloin me kumpikin teemme toisistamme tyytyväisiä."

Ja jos jokin menee vikaan niin suututaan ja ajatellaan vihamielisesti. Ja usein myös toimitaan vihamielisesti sitä kumppania tai tiesketä kohtaan.

Minulla ei aikoinaan ollut ainuttakaan kriteeriä ainuttakaan ihmistä kohtaan. Ajattelin että mukavahan se voi toisinaan olla viettää aikaa jonkun seurassa, mikäs siinä, miksikä ei. No, kantapään kautta opin että miksi ei voi viettää aikaa toisen seurassa: vihamielisyyden vuoksi. Mitään pahaa en koskaan kenellekään tehnyt ja minua kohdeltiin kuin roskaa vain koska en täyttänyt muiden kriteereitä. Joten eihän tuollaisten kriteeri-ihmisten seurassa voi olla, sehän on vaarallista, siinähän vain sairastuu jos joutuu koko ajan vihamielisyyden kohteeksi.

Joten nykyään minulla on YKSI kriteeri ihmisille jotta suostun viettämään heidän kanssaan aikaa ensinkään: heidän ei tule koskaan ilmaista minkäänlaista vihamielisyyttä ketään kohtaan. Heillä ei tule olla minkäänlaisia impulsseja tai viettejä tai motivaatioita minkäänlaiseen vihamielisyyteen. Heidän kanssaan voi viettää aikaa, ihan turvallisesti, ihan normaaliin tapaan.

t. Mies

Kyllä taas uhriudutaan. Ihminen ei kohtele sinua vihamielisesti vaikka ei haluakaan seurustella kanssasi.

Vierailija
9/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän meikkivoidetta ja valokynää , kulmani ja ripseni ovat kestovärjätyt. Aikoinaan silloisessa työpaikassa tuli puhetta meikeistä ja miespuolinen´ työkaverini taputti minua olalle sanoen "Tämä Jenni tässä on esimerkki siitä ettei nainen tarvitse meikkia", kun sanoin hämmentyneenä että on mulla meikkiä mies ei uskonut. Hiukan myöhemmin mentiin sitten virkistäytymispäiville kylpylään ja tämä miespolo sai sokin kun näki minut   :D Kaikki näpyt ja mustat silmänaluset. 

Vierailija
10/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen kans huomioinut, et miehet ihastuu siihen "sporttisen" ja hehkuttaa miten hienoa on kun nainen huolehtii kunnostaan.

Sit se tuleekin täytenä yllätyksenä, että sitä oikeasti harrastetaan liikuntaa ja sille tarvitsee aikaa. Herranjestas se on ollut ihan käsittämätöntä, et käyn tunnin lenkillä aamulla ennen töitä enkä mätä makaronia, miks mä en vaan relaa??

Vierailija
11/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia pitää tehdä ja näyttää yhtä aikaa lopun ikää missiltä ja antaa miehelle paljon aikaa ja hänen oman vapautensa ajan ja rahan käytössä.

Vierailija
12/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa näkee, miten käy, kun olemattomalla itsetuntemuksella varustetut lähtevät deittailemaan. Myös heikko todellisuudentaju ja epärealistinen ihmiskäsitys vaikuttavat. Muuten ei voi selittää esim. tuota, miten velamies rupeaa itkemään siitä, että hänen treffikumppaninsakaan ei halua lapsia :D

Vierailija
13/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole miehellekään helppoa, kun nainen luulee olevansa täydellinen kympin paketti ja ainoastaan miehessä on vikoja.

Vierailija
14/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kundeille tulee tääkin yllätyksenä? Kukaan meistä ei synny meikit naamalla ja lakka päässä 😂

Rasvakin jää varmaan kaunottarille kertymättä.

Muuten, mun kaverille tulee rasvan sijasta nestettä. Kuuluu luonnostaan hoikkiin. Kirosi tuossa sitä kun kroppansa on alkanut 30:senä keräämään nestettä.

Vierailija
15/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin harvakseen nettideitistä löytyneen miehen kanssa. Jokainen postaus vilisi erilaisia ärsytyksen, ärtymyksen, mielipahan ja stressin aiheita. Mies vaikutti varsinaiselta negaation ruumiillistumalta. Lopulta sanoin suoraan, mitä tästä ajattelen. Miehen seuraava viesti oli pelkkää, monisanaista damage controllia, missä hän pyrki laveasti ja kaunopuheisesti kuvailemaan, miten tuo aiempi oli oikeastaan huumoria, 'mielensäpahoittajan' tyyliin. Että hän on oikeasti hyvinkin rento ja valoisa persoona. Jaa-a. 🤔

Emme ole tavanneet, ja jatko kyllä arveluttaa. Miksi ihmeessä ihminen arvelisi minun(kin) kokevan tilanteeni stressaavaksi, ellei hän itse ajattele näin, omalla kohdallaan?

Vierailija
16/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä sanoitti väärin ajatuksensa, että hän arvostaa luonnonkauneutta. Miehet arvostaa kyllä sitä, että ei meikkaa, mutta ei sitä, että nainen näyttää täysin rupsahtaneelta ilman meikkiä.

Tämä. Tutkimattomat on miesten tiet tässä(kin) logiikassa. Miehelle meikattu nainen merkitsee suunnilleen tätä https://i.pinimg.com/originals/bd/b2/c8/bdb2c850d8188cb730fbcfbc1b4f7c9… ja tällaisen naisen mies tulkitsee meikittömäksi https://i.pinimg.com/originals/40/7a/61/407a61d2c97f5e243f8a1887dc94f6f…

Vierailija
17/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni muuten hyvin. Yhtenä päivänä aloitti vänkäämään lapsettomana pysymisestä. Sanoin jo riidan alkuvaiheessa jättämisen olevan täysin okei. Ei käynyt, halusi vängätä.

Erosimme lopulta. Siihen vain tarvittiin kauhea kädenvääntö 😳

En halua ainakaan hetkeen tapailla yhtään ketään.

Vierailija
18/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni muuten hyvin. Yhtenä päivänä aloitti vänkäämään lapsettomana pysymisestä. Sanoin jo riidan alkuvaiheessa jättämisen olevan täysin okei. Ei käynyt, halusi vängätä.

Mies ei olisi halunnut erota, vaan toivoi ja odotti sinun muuttavan mielesi.

Siksi vänkäys.

Ja sitten välinne menivätkin sen verran huonoiksi, lämpö ja läheisyys katosivat, että mies pystyi eroamaan.

Vierailija
19/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei olisi halunnut erota, vaan toivoi ja odotti sinun muuttavan mielesi.

Siksi vänkäys.

Ja sitten välinne menivätkin sen verran huonoiksi, lämpö ja läheisyys katosivat, että mies pystyi eroamaan.

Onpa lapsellista. Yhtä typerää on kieli pitkänä swaipata menemään Tinderissä ja huutaa ekana yhteisenä aamuna takkutukkaisesta daamista.

Vierailija
20/56 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vänkääjistä tulee aina fiilis, että eivät edes halua parisuhdetta ja kumppania rinnalleen vaan vastustajan, jonka "voittamalla" voivat tuntea olevansa hyviä tyyppejä. Näille parisuhde on taistelutanner ja mahdollisuus vallankäyttöön, ei kumppanuuteen ja yhteiseen elämään. En olisi kauhean yllättynyt, jos samat tyypit ovat myös nakkikiskajonojen riidanhaastajia ja kaveriporukoiden besserwissereitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä