Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinin palkka n. 16 900 eur/kk

Vierailija
15.11.2020 |

Ja siihen suuret kulukorvaukset päälle.
Saisi kyllä hiukkasen parantaa tehokkuutta ja työn tulosta tuo maamme johtaja, kun noinkin paljon hänelle maksamme.
Maan rajat vuotaa, korona lisääntyy viikko viikolta (mikä johtaa siihen, että ihmiset on enemmän kotona, vähemmän kuluttamassa =konkursseja yrityksille), Suomi ottaa valtavat määrät velkaa ja hallituksen ainoa suunnitelma kulujen kattamiseen näyttää olevan lisävelan otto. Rahaa jaetaan sinne tänne kunnolla suunnittelematta. Pakolaismäärää lisätään. Ei tämä nyt hyvältä työnteolta näytä.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa oikeistolaisia tosi miehiä vituttaa kun vassari tienaa monikertaisesti heihin nähden.

Vierailija
22/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä naurettava liksa mutta eipä nuo virkamiehen hommatkaan kovin ihmeelliseltä vaikuta. Ainakaan kiire ei näytä olevan mihinkään verrattuna siihen minkälaista bisneksen tekeminen on yksityisellä puolella. Olen itse koulutukseltani rakennusmestari (en edes insinööri vaan teknikko) ja tienaan selvästi enemmän.

Hyvin erikoista on, että Marinilla on verotettava pääomatulo 0 euroa. Tämä varmaan osittain selittää sen ettei hänellä tunnu olevan hajuakaan rahan arvosta, sen käytöstä, ja kuinka talous ylipäätään pyörii. Vaikuttaa sellaiselta tyypiltä jolla ei raha pysy käsissä millään.

Ministerit ei voi omistaa osakkeita, koska sidonnaisuudet

Ministeritkö ei voi omistaa pörssiyhtiön osakkeita? Milloin tämä on muuttunut? Miksei ministereille ole kerrottu? Omistavat niitä kuitenkin ja sen lisäksi myös listaamattomien yhtiöiden osakkeita minkä pitäisi olla suurempi ongelma sidonnaisuuksien kannalta. Sitäpaitsi pääomatulot ei ole sama asia kuin osakkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pasca palkka maan tärkeimmästä duunista. Jos edes pääministeri saisi sellaista yritysjohtajatasoista palkkaa, voisi olla toivoa saada ministeriksi muutakin kuin Sannan tapaisia torspoja.

Epäilen vahvasti. Harva puolue käytännössä ottaisi ammattijohtajan pääministeriksi. Pesti ”kuuluu” puolueen puheenjohtajalle vaikkei osaamista olisikaan. Kukapa sitä h*llotolppaa toiselle antaisi. Eikä nämä johtajat edes lähtisi kilpailemaan puolueen etustuspaikoista ilman varmaa asemaa.

Vierailija
24/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin maksaa ap.n ruoat, vaipat ja asumisen.

Vierailija
25/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla on sen verran vaativa pesti, että ihan sama mulle mitä saa palkkaa. Koronan takia työnon todella rankkaa ja vaatii vaikeita päätöksiä. Suomi on menestynyt Koronan kanssa erinomaisesti, kun vertaa suureen osaan muuta maailmaa. Sanna on hoitanut asiat hyvin ja palkkansa ansainnut.

Hyvä johtajuus on pitkälti sisäsyntyistä ja luonnekysymys. Ja vain osittain opeteltavaa. Olisitko itse mukampätevämpi johtaja?

Vaativa pesti?! Siisti sisätyö, illat&vkonloput vapaita, kuljettaja, kokki, yksityislentoja, lastenhoitajia, avustajia, pukijoita, muovitukan asettajia. Onhan se vaativaa opetella ulkoa jonkun toisen kirjoittama lausunto.

Mitkä illat, mitkä viikonloput? 

Ehkä kerran kuukaudessa voi olla vapaata viikonloppuna.

Vierailija
26/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä olen kateellinen on kyyti panssaroidussa S-mersussa.... Sitä pääsee hyvin harva kokemaan, Niinistö ainoa toinen Suomessa.

Vierailija
27/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerin palkka noussut 10 vuodessa yli 3000e

On ne kyllä kovia noustaan omaa liksaa hallitus kuin hallitus ja muut tässä 10 vuotta ollu välillä nolla korotus linjalla tai sit jotain muutamia kymmpejä palkkaan lisää

Hyvä jatkakaa vaan samaan malliin päättäjät

Vierailija
28/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla on sen verran vaativa pesti, että ihan sama mulle mitä saa palkkaa. Koronan takia työnon todella rankkaa ja vaatii vaikeita päätöksiä. Suomi on menestynyt Koronan kanssa erinomaisesti, kun vertaa suureen osaan muuta maailmaa. Sanna on hoitanut asiat hyvin ja palkkansa ansainnut.

Hyvä johtajuus on pitkälti sisäsyntyistä ja luonnekysymys. Ja vain osittain opeteltavaa. Olisitko itse mukampätevämpi johtaja?

Vaativa pesti?! Siisti sisätyö, illat&vkonloput vapaita, kuljettaja, kokki, yksityislentoja, lastenhoitajia, avustajia, pukijoita, muovitukan asettajia. Onhan se vaativaa opetella ulkoa jonkun toisen kirjoittama lausunto.

Tissikuvien otattaminen ei ole työtä. Hajoa siihen.

Vierailija
29/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossun kautta maksetaan myös ap:n pilottitakit.

Vierailija
30/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne kyllä kovia noustaan omaa liksaa hallitus kuin hallitus ja muut tässä 10 vuotta ollu välillä nolla korotus linjalla tai sit jotain muutamia kymmpejä palkkaan lisää

Taitaa marginaalivero syödä kuitenkin 70% pois tuosta korotuksesta. (+ rikkaiden lisävero)

Vierailija
31/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Vähän luulen, että me veronmaksajat tullaan vielä maksamaan kalliisti tämän hallituksen virheet.

Vierailija
32/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaisi hommansa paremmin niin olisi enemmän vapaata. Noin siinä käy kun ei kyvyt riitä. Sitä pitää yrittää kompensoida ylitöillä. Itse hän tekemisistään päättää.

Vierailija
33/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Siisti sisätyö” ja erilaiset edut, jotka mahdollistaa keskittymisen työhön ei todellakaan tee työstä helppoa. Kommenttisi lähinnä kertoo, että sulle raskas työnteko on fyysistä ulkotyötä. Voin sanoa molempia tehneenä, että vaativa johtaminen on töistä pahinta. Sulla on suuri vastuu ja hemmetin vaikeita asioita, joihin pitää perehtyä. Siis lukea, paljon. Keskustella ja kokoustaa, paljon. Ministerin työ ei katso kelloa ja viikonpäiviä, kuten väität.

Vierailija
34/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän teki 11 mrd € alijäämäisen budjetin, muistatko? Hän teki ap:lle ja sinulle aivan helvetisti lisää velkaa.

Vierailija
35/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä pääministerin hommia tee kai yleensä viikonloppuisin. Ja voi pitää viikollakin vapaata. Sdp juttuja saattaa puuhata vkl . Ne ei liity pääministeriyteen.

Vierailija
36/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Siisti sisätyö” ja erilaiset edut, jotka mahdollistaa keskittymisen työhön ei todellakaan tee työstä helppoa. Kommenttisi lähinnä kertoo, että sulle raskas työnteko on fyysistä ulkotyötä. Voin sanoa molempia tehneenä, että vaativa johtaminen on töistä pahinta. Sulla on suuri vastuu ja hemmetin vaikeita asioita, joihin pitää perehtyä. Siis lukea, paljon. Keskustella ja kokoustaa, paljon. Ministerin työ ei katso kelloa ja viikonpäiviä, kuten väität.

Kannattaa kokoustaa vähän vähemmän niin ehtii tekemään töitäkin. Johtajan ei tarvitse hakea hyväksyntää joka helvetin asiaan kokoustamalla.

Vierailija
37/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minullakin on ja teen insinöörin hommia. Suhteellinen nousu on huomattavasti suurempi kuin pääministerillä. Ehkä olet itse tehnyt jotain väärin?

Vierailija
38/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että täällä Marinia haukkuu vähän johtamista, politiikkaa ja asiantuntijatyötä ymmärtävät ihmiset. Ministerin hommassa on hitosti puuhaa ja henkisesti rankkaa. Ihan turha kadehtia palkkaa ja muita etuja.

Helppo se on huudella, jos itse voit tehdä 8-tuntisen työpäivän ja jättää hommat töihin illoiksi ja viikonlopuiksi. Ilman sen suurempaa vastuuta, taustatyötä ja hankalia päätöksiä.

Suurin osa täällä mollaajista ei tajua vaativasta työstä mitään.

Vierailija
39/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokoustaa vähän vähemmän niin ehtii tekemään töitäkin. Johtajan ei tarvitse hakea hyväksyntää joka helvetin asiaan kokoustamalla.

Haluutko sä meille jonkun itsevaltiaan Trumpin, joka heittää parhaat ratkaisut aina takataskusta? 😂

Vierailija
40/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama mikä on puolue, tärkeintä on asiat joita ajetaan.

Nyt pitäisi pitää rajavalvonta koronan takia tehokkaana. Pyrkiä tukahduttamaan virus jotta Suomalaiset kuluttaisivat maan rajojen sisällä. Eikä ottaa enää yhtään elätettäviä Suomeen lisää. Halpatyövoimaa pitäisi pyrkiä korvaamaan suomalaisilla, joita on nyt työttömänä valtavat määrät.

Estetään konkursseja, jengiytymistä, estetään Ruotsin tilanne.

Tämä hallitus tekee kaiken päinvastoin kuin toivoisin, siksi en heitä kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän