Mitä tapahtuisi, jos pelaisit anoppisi kanssa Trivial Pursuitia?
Kumpi todennäköisesti voittaisi? Kauanko peli kestäisi? Tai olisiko Kimble kuitenkin parempi valinta?
Kommentit (21)
Minä voittaisin, anoppini ei osaa suomea (ja on myös kouluja käymätön kotiäiti).
No sen voittaisin tasan varmasti koska anoppi ei tiedä mistään mitään, ei ole kiinnostunut yhtään mistään muusta kuin siitä minkälainen sää on ja jostain juoruista, eikä ole ikinä lukenutkaan muuta kuin Aku Ankan taskukirjoja.
Vaikea sanoa kauanko peli kestäisi, koska en väitä itsekään olevani mikään ylettömän tietoviisas, mutta kyllä mulla nyt sentään jonkintasoinen yleissivistys on olemassa.
Voittaisin 100-0, jos vain saataisiin se peli loppumaan tämän elämän aikana.
Olen pelannut lukuisia kertoja, olemme aika tasaväkisiä. Anoppi tietää paremmin vanhempia asioita ja minä uudempia.
Voittaisin mennen tullen ja palatessa, aikaa voisi mennä siihen että anoppi väittää olevansa oikeassa vaikka onkin väärässä.
Anopilta menisi hermot alta aikayksikön. Niin menee kyllä monelta muultakin, koska satun olemaan asperger-ihminen, jolla on hyvä muisti ja joka on kiinnostunut melkein kaikesta.
Anoppi voittaisi, hänellä on parempi knoppitietovarasto kuin minulla. Mutta olisin hyvä vastus, olemme molemmat opettajia :-)
Minä oksentaisin, jos vaimoni olisi äidilleni noin hirveä miniä.
T. Mies
Ei sen kanssa voi edes pelata trivialia. Anoppi on sen verran lätränny viinan kanssa elämänsä aikana, ettei se varmaan edes ymmärtäis kysymyksiä. Että sitä kimbleä sitte vissiin...
Riippuu painoksesta. Uudemmassa minä, vanhrmmassa anoppi. Ellei sitten pelattaisi tiimeissö naiset vastasn miehet, jolloin hävittäisiin, koska appiukolla on ihan järjetön määrä tietoa päässään.
Anoppi voittaisi, mutta ei hyväksyisi yhtään oikeaa vastausta minulta
Anoppi kuoli jo ennen syntymääni, joten mulla olis aika iso etu....
Mä voittaisin, koska anoppi on kuollut.
Jos hän eläisi vielä, niin ehkä mä silti saattaisin voittaa. Ei koskaan
ehditty pelaamaan. Voishan se kysymyksistä riippuen yllättääkin.
Tulipa ikävä...
Minä voittaisin, ehkä siitä syystä, että kyseistä peliä on tullut pelattua niin paljon, että muistan paljon kysymyksiä ja niiden vastauksia ulkoa. Jos olisi eri painos pelistä kuin meillä, niin kumpi vaan voisi voittaa.
Minä voittaisin, ehkä siitä syystä, että kyseistä peliä on tullut pelattua niin paljon, että muistan paljon kysymyksiä ja niiden vastauksia ulkoa. Jos olisi eri painos pelistä kuin meillä, niin kumpi vaan voisi voittaa.
Suostuisikohan sekään mun kanssa pelaamaan Trivial Pursuitia, kun ei sitä kukaan muukaan suostu tekemään ;)
Minä voittaisin, anoppini on kouluja käymätön kotiäiti.