Salaisuus - Rhonda byrne
Oletteko tutustuneet kuseiseen kirjaan? Sain kuulla siitä vasta hetki sitten, ja olen lukenut tänään reilu puolet siitä! Sen ajatusmaailma todella kolahtaa minuun. Olen jo tietämättäni, toki pienemmissä mittakaavoissa, toteuttanut sen luomisprosessia. Ja se toimii. :-) Jos ette ole lukeneet sitä, niin kehotan lukemaan! Mikäli uskotte edes hiukan, että ihmisen elämä koostuu omista ajatuksista ja vetää puoleensa sitä mitä ajattelee ja mihin todella uskoo. Onko teillä kokemuksia kirjasta ja sen soveltamista oikeassa elämässä? Jos on, niin jakakaa ihmeessä kokemuksenne, olisi kiva kuulla! :-)
Kommentit (7)
En halua ilmentää. Tarkoitusperäni olisivat kuitenkin itsekkäät ja todennäköisesti aiheuttaisin jollekulle muulle sillä vahinkoa.
Minä olin se joka suosittelin sitä tuolla yhdessä laihdutusketjussa...
Mielestäni kirja on äärimmäisen typerästi kirjoitettu, juuri perinteiseen amerikkalaiseen hömppä-tyyliin. Kirjassa esitelty teoria kuitenkin toimii sataprosenttisesti. En ehdi kirjoittamaan tähän omia kokemuksiani... kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että positiiviset ajatukset todellakin ovat tuhansia kertoja voimakkaampia kuin negatiiviset. Yksikin positiivinen ajatus päivässä on siis tuhansia kertoja parempi kuin se, että ajattelisit koko päivän negatiivisesti :) Suosittelen kaikkia kokeilemaan!
Ostin kirjan sen jälkeen kun olin nähnyt dokumentin. Kantsii katsoa se dokumentti jos ei ole sitä aiemmin nähnyt - siitä jäi tosi hyvä mieli. Ihan kuten kirjankin lukemisen jälkeen. Siis joo, dokumentti ja kirja ovat just jenkki-hömppää...mutta tottahan toki tuo toimii. Kun olen vaan luottanut siihen, että universumi hoitaa ja itse pysyn rauhallisena ja positiivisena olen yleensä saavuttanut mitä haluan.
esim. Kun olen kiireisenä aikana päivästä menossa kauppaan luotan siihen, että saan auyon lähelle kaupan uloskäyntiä - ja kyllä - joka kerta on löytynyt se yksi vapaa paikka. Kaupassa ei tarvitse tuskailla pitkässä kassajonossa, vaan kun luotan siihen, että pääsen hetkessä kassalle enkä hätiköi menee koko prosessi kassalla todella nopeasti.
Myös muita isompia asioita on elämässäni toteutunut tuon kirjan ja dokumentin väittämällä tavalla.
Hei 4, sieltä laihdutuskeskustelusta mä sen luinkin kun sää suosittelit!
Mutta minä uskon tuohon, siksi koska olen muutenkin uskonut tuommoseen ajattelutapaan ja että "saa sen mitä toivoo".
Ap
Tuo opus kannattais lähettää Afrikan nälkäänäkeville. Eivät raukat osaa ajatella oikein.
*kyseiseen
Anteeksi kirjoitusvirheeni!
Ap