Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketkä bloggaajat käyttävät piraattituotteita?

Vierailija
12.03.2014 |

Oletko törmännyt tälläisiin blogeihin joissa käytetään luksusmerkkien kopioita? Kenties aidoiksi väitettyjä tuotteita.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm garmen style

Vierailija
2/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O.
Ainakin replika laukkuja jotka ovat hyvin saman näköisiä aitojen mulberry ja Celine laukkujen kanssa. Ei väitä tosin aidoksi.

Klipsi Vilman vuitton kohu viime vuonna. Väitti laukkua aidoksi vaikka näki metrien päähän ettei ole aito.

Olen myös epäillyn Firts Class Ticket EmmiVeeran kaikkien merkkituotteiden aitoutta. Kovin nopealla tahdilla tulee lisää ja kuitenkin pikkukylän  kukkakaupan täti. (ei menot ja oletetut tulot oikein kohtaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enään blogin nimeä, mutta häikäilemättömästi väitettiin nuhjuisia halppis kopio lv shawleja aidoiksi.. Kyseessä oli alle pari kymppinen blondi/teini. Blogi hävisi aika nopeasti :D

Vierailija
4/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:14"]Annika O.
Ainakin replika laukkuja jotka ovat hyvin saman näköisiä aitojen mulberry ja Celine laukkujen kanssa. Ei väitä tosin aidoksi.

Klipsi Vilman vuitton kohu viime vuonna. Väitti laukkua aidoksi vaikka näki metrien päähän ettei ole aito.

Olen myös epäillyn Firts Class Ticket EmmiVeeran kaikkien merkkituotteiden aitoutta. Kovin nopealla tahdilla tulee lisää ja kuitenkin pikkukylän  kukkakaupan täti. (ei menot ja oletetut tulot oikein kohtaa)

[/quote]

Juu vähän kyllä epäilyttävä esim tuon firstclassticketin lv artsy... muka kuukaudessa nahka patinoitunut melkein rudkeaksi.. hehe

Vierailija
5/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tol garmen stylellä on uggit feikkejä, näkee väristä ja materiaalista. Väittää niit aidoiksi. Ja sillä on kauheesti feikki laukkui!

Vierailija
6/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A little bit dramatic-anniinalla on ainakin ollut feikki-vuitton.

Vierailija
7/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että näitä on enemmän ulkomailla, jossa on tarjolla todella hyviä replikoita.  Nuo googlehaulla ensimmäiseksi vastaantulevien "outletien" tuotteet eivät välttämättä sitä ole. Tuli todettua tosielämässä, kun eräs tuttu esitteli vilpittömän liikuttuneena saamaansa lahjalaukkua. Minulla ei ollut sydäntä sanoa, että hei, tuo ei ole aito, vaikka itselläni oli kainalossa saman merkin - ei LV, ei malli, jossa olisi näyttäviä logoja - aito tuote, tosin eri mallia kuin kaverilla. Mietin, tajuaako tuttu esimerkiksi nahkan ja metalliosien siinä replikassa näyttävän todella erilaisille kuin omassa laukussani, vai möläyttääkö joku asian hänelle joskus.

Vierailija
8/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Palstalla oli jokin aika sitten  "olen bloggari ja ostan laukkuja velaksi.." tmv. ketju ja minulle tuli samantien mieleen kyseinen bloggari. Vaikka kuin asuisi vanhempien omistamassa asunnossa ja kustannukset sen osalta pienet, tuntuu epätodelliselta, että perusduunarilla olisi varaa rampata ulkona syömässä, bilettämässä ja ostella millon mitäkin 800e lompakoita, parin tonnin laukku ja siihen väliin vielä 400e huivi. Ja varsinkaan kun blogi ei ole mikään suosittu ja kovissa lukijamäärissä, eli tuskin tuottaa oikein mitään.

En seuraa blogia ja käyn satunnaisesti vain katselemassa kuvia ja lukemassa "kohuttuja" postauksia, että voi olla että blogistilla on ollut kulutustottumuksilleen joku järkevä selitys.

Muuten uskon, että ainakin osa hänen hankinnoistaan on piraattikamaa, tai sitten elää pahasti velaksi.

Vierailija
9/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e saa 1:1 laukkuja aitojen kanssa kiinassa... eli vaikea sanoa kenellä aito tai feikki!!

Vierailija
10/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Palstalla oli jokin aika sitten  "olen bloggari ja ostan laukkuja velaksi.." tmv. ketju ja minulle tuli samantien mieleen kyseinen bloggari. Vaikka kuin asuisi vanhempien omistamassa asunnossa ja kustannukset sen osalta pienet, tuntuu epätodelliselta, että perusduunarilla olisi varaa rampata ulkona syömässä, bilettämässä ja ostella millon mitäkin 800e lompakoita, parin tonnin laukku ja siihen väliin vielä 400e huivi. Ja varsinkaan kun blogi ei ole mikään suosittu ja kovissa lukijamäärissä, eli tuskin tuottaa oikein mitään.

En seuraa blogia ja käyn satunnaisesti vain katselemassa kuvia ja lukemassa "kohuttuja" postauksia, että voi olla että blogistilla on ollut kulutustottumuksilleen joku järkevä selitys.

Muuten uskon, että ainakin osa hänen hankinnoistaan on piraattikamaa, tai sitten elää pahasti velaksi.

[/quote]

Mikä blogin nimi?

Vierailija
11/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:14"]

[/quote]

[/quote]Onkohan joku tarkistanut tuon blogistin verotiedot?

Vierailija
12/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, selviää aika sukkelaan lukemalla viesti 3......

Vierailija
13/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:14"]Annika O.

[/quote]

Juu vähän kyllä epäilyttävä esim tuon firstclassticketin lv artsy... muka kuukaudessa nahka patinoitunut melkein rudkeaksi.. hehe

[/quote]

Pitipä googlata, ja tuo on kyllä jo huikean nolo. :-D Jos tuonne kommenttiboksiin voisi lisätä kuvia, niin lähettäisimpä kuvan siitä omasta, ainoaksi jäävästä Vuikan monogrammilaukusta (pidän henkilökohtaisesti monogrammista pienehköissä crossbody-laukuissa, joissa on vachette-hihna), jota säilytin hyvin aurinkoisen asunnon ikkunalaudalla koko talven saadakseni vachetteen pikkuisen väriä. 

Vierailija
14/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nahkalaukku alkaa parissa kuukaudessa patinoitumaan? :--D Vuittoninhan piti olla oikea luxusmerkki.. minulla on mm. DKNY:n vaalea lehmännahkainen laukku ollut käytössä pian 2 vuotta, eikä mitään patinoitumista sen nahkaisissa kantokahvoissakaan ole.

Vierailija
15/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä Mart of china yms halparätti firmojen lahjuksilla blokkaavilla pikkulissuilla on näitä mulberryltä näyttäviä laukkuja.

Vierailija
16/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo first class ticket on mulle täysin tuntematon blogi, mutta kyllähän tuo veska nyt ihan selvästi on jotain muuta kuin aito. Ensinnäkin, värisävyt on aivan väärät, eikä niitä voi selittää kuvankäsittelyllä tai valaistuksella. Artsyn kahva on oikeasti hyvin vaalea beige, melkein valkoinen; bloggaajan veskassa se on tumma, konjakinvärinen. Yhdessä kuukaudessa ei patinoidu nahka noin paljoa eikä noin tasaisesti. Toisekseen, tuo koriste, nauhassa roikkuva rengas, siinä kuuluisi olla tekstiä; bloggaajan laukusta se puuttuu. Lisäksi bloggaajan laukun rengas on todella kulunut ja nuhruinen, ja kulumat näyttävät samalta, kuin rihkamakorujen kulumat.

Vierailija
17/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmiveerahan osti tuon Artsyn käytettynä eli oli varmaan patinoitunut valmiiksi.

Mungohan on ostanut ties kuinka monta laukkua Ebaysta, ei niistäkään voi olla varma aitouden suhteen. Ellei tarkistuta asiantuntijoilla vaikka Purse Forumilla mutta vähän epäilen ettei Banjo moista tekisi.

Vierailija
18/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:14"]Tuo first class ticket on mulle täysin tuntematon blogi, mutta kyllähän tuo veska nyt ihan selvästi on jotain muuta kuin aito. Ensinnäkin, värisävyt on aivan väärät, eikä niitä voi selittää kuvankäsittelyllä tai valaistuksella. Artsyn kahva on oikeasti hyvin vaalea beige, melkein valkoinen; bloggaajan veskassa se on tumma, konjakinvärinen. Yhdessä kuukaudessa ei patinoidu nahka noin paljoa eikä noin tasaisesti. Toisekseen, tuo koriste, nauhassa roikkuva rengas, siinä kuuluisi olla tekstiä; bloggaajan laukusta se puuttuu. Lisäksi bloggaajan laukun rengas on todella kulunut ja nuhruinen, ja kulumat näyttävät samalta, kuin rihkamakorujen kulumat.

[/quote]

Se teksti on vain renkaan toisella puolella.

Vierailija
19/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan :D

MIKSI pitää valehdella? Luulevatko he, että aitojen laukkujen omistaminen on joku meriitti muiden silmiin? Onko hienoa esittää, että olisi varaa kalliisiin tavaroihin? Tässäkin tapauksessa se nähdään taas: rahalla ei saa tyyliä.

Vierailija
20/37 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

life of siljan Siljahan kirjoitteli ihan avoimesti ainakin feikkimeikkien ostamisesta Thaimaasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme