Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset ajattelevat korkkareista?

Vierailija
08.02.2014 |

Rakastan sukkiksia, legginsejä, polvisukkia ja ihanania kenkiä. Taidan olla hieman omituinen mieheksi. Voisitteko seurustella koskaan miehen kanssa joka rakastaa näin paljon sukkiksia ja kenkiä?

Korkokengät tekevät naisen jalat tosi kauniin näköiseksi. Onko seksististä teidän mielestä?`Tykkään vain katsella kauniita asioita, jos se on rikos, niin olen syyllinen :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa, jos et niitä ittes päälle tunge...

Vierailija
2/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:12"]

Ei kai se haittaa, jos et niitä ittes päälle tunge...

[/quote]

Siis jos lainaat ilman lupaa. Muutenhan se mihin pukeudut ei kenellekään kuulu.

Vierailija
4/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse mitään korkkareita laittais :D Tosin ballerinatkin on ihan kauniit mun mielestä. Ajattelin vaan, että harmittaako naisia yleensä laittaa korkeat korot jalkaan, onko se inhottavaa kävellä niitten kanssa tai jotain?

-ap

Vierailija
5/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään ostin 2 korkkarit. Ihania! Käyttäisin enemmin korkkareita, jos en olisi näin pitkä+jos kävely niillä ei olisi pidemmän päälle raskasta. Nyt käytän vain "tapaamisissa", en koko päivän mitalla

Vierailija
6/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Toiset oli ballerinat/avokkaat kiilakorolla, ostin just siksi että näyttää hyvältä ja niillä viitsii kävellä kauemminkin:)

Vierailija
7/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en jaksa käyttää korkkareita. Mielummin puen sellaiset vaatteet, joissa mukava olla. Ehkä miehen mieliksi joskus voisin laittaa ja juhlissa. Olen muutenkin niin pitkä, että jos laitan korkkarit, niin olen pidempi kuin useammat miehet.

Vierailija
8/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkkareita juhlissa, baari-iltoina ja joskus muutoin. Mun jalkoihin alkoi tulla pieniä ns. vammoja korkkareista, joten lääkäri sanoi, että kannattaa vähän rajottaa. Kauhee, jos tulis jotkut liikavarpaat korkkareiden liiasta käytöstä, sitten ei ainakaan vois käyttää niitä edes juhlissa.

Vierailija
9/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mielelläni, mutten jaksa muutenkaan panostaa normiaamuina järjettömästi ulkoasuuni. Korkkarit näyttävät mielestäni vähän hoopoilta muuten puolittaisen asun kanssa (toki niitä on montaa sorttia, jotkut ihan arkisiakin). Ja pakko myöntää, että käytännöllisyyttä tulee mietittyä aika paljon, kun kulkee kävellen/pyörällä kaikki matkat. Mutta kyllähän noita pieni kokoelma löytyy silti, juhlissa tai muina herrasteluhetkinä tulee pidettyä.