Ashwagandha kokemuksia?
Pistin yhden purkin kapseleita tilaukseen kun olen lukenut niin monta ylistävää juttua ko. ravintolisästä. Mielellään kuulisin palstalaisten kokemuksia.
-M29
Kommentit (7)
Antaa monenlaisia vaikutuksia. Esim. libidoa boostaa varsin huomattavasti, aina saa herätä teltta pystyssä. Ei vaan omalle pääkopalle sovi tulee liaan apaattinen olo. Satunnaiseen käyttöön enemmän. Vaan kokeilemalla tiedät miten itse reagoit.
Kyllä auttaa jos on adrenaalit alhaalla.
Toimi myös hyvin koirallani jolla oli maksa-arvot ylhäällä, ne laskivat. On hyödyllinen tuote.
Tuolta löydät vähän enemmän keskustelua :) Voi jäädä vähän väärä kuva yrtistä tän palstan muutaman kommentin perusteella.
Nonih, nyt pari päivää kuuria takana. Ekan päivän vaikutukset pistin plasebon piikkiin, mutta nyt enää usko olevan siitä kyse. Normaalisti olisin tähän aikaan menossa päikkäreille (just tulin töistä), mutta nyt ei kyllä tunnu olevan tarvetta levätä. Koko päivän ollut ns. vauhti päällä. Sain yhden kauan roikkuneen homman töissä tehdyksi.
Libidossa ehkä boostausta havattavissa, ei sillä että siitä olisi ennenkään puutetta ollut. Illalla rautaa rankaisemaan. On sellainen fiilis, että pari enkkaa menee uusiksi.
-ap
Itse ostin nyt tätä kokeeksi. Varsinaisesti stressiä ei ole ollut, mutta muuten tarvetta saada ajatuksille selkoa niin ajattelin tätä kokeilla.
Söin 1h ekan pillerin, tarttee varmaan vaikkapa viikon päästä katsoa uudelleen onko mitään eroa
Eipä oikeen mitään.. kai se vähän hermoja rauhoittaa - hyvin vähän. Mitä kaikkea sen pitikään tehdä? Voisi mainospuheet innostaa syömään kuurina tuon puolillaan olevan purkin tyhjäksi