saran poikaystävä!!!!!!!!!!
Kommentit (50)
Toikin oli outoa, ettei muka edes käy siellä säännöllisesti... Sitten kuitenkin näkyy, että käy.
Sujuvasti laskettelee luikuria asiasta kuin asiasta. Voi että, ei ole Sara tosiaan muuttunut kouluajoilta yhtään :/
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:59"]
Toikin oli outoa, ettei muka edes käy siellä säännöllisesti... Sitten kuitenkin näkyy, että käy.
[/quote]
En sen enempää puolustele, mutta jos näkyy että on kerran käynyt (19h sitten kun jutussa mainittiin), niin miten se on muka säännöllisesti?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:59"]
Jos mun miehellä olisi profiili Suomi24:ssa tai vastaavassa deittipalvelussa, niin totta kai suuttuisin, mutta jotenkin en osaa tuota Tinderiä ajatella niin. Ehkä siksi, koska se on niin uusi ja muista vastaavista palveluista poikkea. Kaverit on hehkuttanut tuota ja se on tullut vastaan blogeissa ja muualla, niin itse asiassa mullekin on herännyt mielenkiinto kokeilla tuota (mutta ei tietenjään siksi että oikeasti haluaisin seuraa). Eli joku tämäntyyppinen "halusin vain testata millainen se on" selitys menisi mulla läpi. Tuo mainos-juttu on kyllä vähän hämärä...
[/quote]
Joo, mutta miksei siitä voisi sitten mainita toiselle? "Hei muuten, latasin sen jonkun Tinderin." Varsinkin, jos siihen liittyy muka joku ISO työjuttu, niin luulisi kertovan edes siitä työjutusta? Miksi jättää tuollaiset jutut kertomatta, vaikka näkee puolisonsa päivittäin? Ja vaikka nuokin kaikki muka unohtaa, miksi pitää valehdella, ettei käy siellä edes melkein koskaan, vaikka selvästi käy? Kun noi kaikki asiat ynnää yhteen, se tekee tosta omituista ja en pitäisi tuota lainkaan ookoona.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:00"]
Sujuvasti laskettelee luikuria asiasta kuin asiasta. Voi että, ei ole Sara tosiaan muuttunut kouluajoilta yhtään :/
[/quote]
En pidä Sarasta, mutta pakko ihmetellä, että mitä Sara muka on tehnyt tässä? Tuomashan tuossa valehtelee, jos valehtelee, ei Sara. Eikai tuo nyt mitenkään ole Saran vika.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:00"]
[/quote]
Oliko yksinkertainen?
Tinderistä moni hakee panoseuraa kuulemma. Ainakin näin oon pikkuveljen (25v) kavereilta kuullut. Ai niin ja moni varattukin on siellä :/
huh huh...miksi pettää noin kaunista naista? sitä mainosjuttua odotellessa....
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]
Tinderistä moni hakee panoseuraa kuulemma. Ainakin näin oon pikkuveljen (25v) kavereilta kuullut. Ai niin ja moni varattukin on siellä :/
[/quote]
Seksinhakupaikka se pääasiassa on, siis useimmille.
No ei tuolla Sarallakaan puhtaat jauhot pussissa ole. Samanlaisia kusettajia molemmat. Sopivat toisilleen.
Sujuvasti se Sarakin siellä valehtelee.
hyvä että otsikko oli POIKAystävä koska miestä tuo tuomas ei ole nähnykkää
Muija on pilkkonut itteensä aika paljon. Usein kertoo siitä, että naisella on heikko itsetunto. Ja heikko itsetunto ei ole parisuhteessa seksikästä, vaan luotaan pois työntävää. Vaikka Sara olisikin meille katsojille seksikäs kissa, hän voi parisuhteessaan olla tauotta rumasta nenästään tai ylimääräisestä kilostaan vauhkoava nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:42"]Muija on pilkkonut itteensä aika paljon. Usein kertoo siitä, että naisella on heikko itsetunto. Ja heikko itsetunto ei ole parisuhteessa seksikästä, vaan luotaan pois työntävää. Vaikka Sara olisikin meille katsojille seksikäs kissa, hän voi parisuhteessaan olla tauotta rumasta nenästään tai ylimääräisestä kilostaan vauhkoava nainen.
[/quote]
Juu mitenkäs tää liitty nyt mihinkään? Jos jos jos, vaihtoehtoja aika paljon.
Ihan pantava tuo Tuomas, mutta ei hirveen fiksu välttis noiden selitysten perusteella :D.
-Mamma Aavanen-
Tuomas näyttää 19-vuotiaalta. Ei pantava. Ei jatkoon.
Jos mun miehellä olisi profiili Suomi24:ssa tai vastaavassa deittipalvelussa, niin totta kai suuttuisin, mutta jotenkin en osaa tuota Tinderiä ajatella niin. Ehkä siksi, koska se on niin uusi ja muista vastaavista palveluista poikkea. Kaverit on hehkuttanut tuota ja se on tullut vastaan blogeissa ja muualla, niin itse asiassa mullekin on herännyt mielenkiinto kokeilla tuota (mutta ei tietenjään siksi että oikeasti haluaisin seuraa). Eli joku tämäntyyppinen "halusin vain testata millainen se on" selitys menisi mulla läpi. Tuo mainos-juttu on kyllä vähän hämärä...