Pelkään kuukautisia
Pelkään niitä. En edes tiedä mikä niissä pelottaa, sekö että lapsuus ja huoleton elämä on ohi? Ällöttää myös nähdä verta pöksyissä ja siteen kanssa muhii ja tuntuu epämukavalle. Eikä kellekään uskalla kertoa.
Kommentit (8)
*auttaa ja taluttaa psykiatrian päivystykseen*
Eipä niissä paljon pelättävää ole :) Minkäköhän ikäinen aloittaja olet?
Siteen voi vaihtaa useammin jos ällöttää.
Minun lapsuuteni jatkui vielä vaikka kuukautiset alkoivatkin :)
Mä taas ymmärrän hirveän hyvin. 11-vuotiaalle itselleni tuo oli tosi kiusallinen tapahtuma.
Onhan ne ällöttävät aikuisellekin. Iän myötä niiden kanssa vaan oppii elämään paremmin. Tsemppiä ap! Tuo on ihan luonnollinen tunne :)
Onhan ne ällöttävät aikuisellekin. Iän myötä niiden kanssa vaan oppii elämään paremmin. Tsemppiä ap! Tuo on ihan luonnollinen tunne :)
Juttele kouluterveydenhoitajan kanssa. Et ole yksin. :)
Ja saattaisit saada parempaa ja omanikäisempää juttuseuraa, kun menet vaikka Demi.fi- nimiselle palstalle. Tää paikka on täynnä katkeria ja vittuilunhaluisia nelikymppisiä...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:25"]
[/quote]
Ei ne mulle vaan ole mitenkään ällöttävät, vaikka teininä olivatkin. Älä puhu kaikkien naisten puolesta, kas kun jotkut tosiaan kasvavat aikuisiksi joskus :)
Ap, kyllä sinun kannattaa ainakin äidille kertoa.
Auttakaa!