Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just että ei kaa tää ole normaalia...

hmmm
14.11.2020 |

poikaystäväni ennen korona aikaa, repi ja piti minua väkisin kiinni, ensin baarissa (portsarit tuli hätiin) ja sitten kadulla, kännissä. Koska lähdin kapakan alakertaan koska mies ei kuunnellut ja käyttäytyi todella huonosti. Hänen mielestään teki sen koska en sanonut mihin lähden enkä suostunut pysähtymään. Oli kaikenlaista selittelyä "no ei se niin paha juttu ollut" "jos sanot että lievä pahoinpitely niin ihmiset luulee että oon lyönyt yms" "poliisit olis vaan tulleet ja nauraneet kun ei sulla mustelmia tullut" "Olisin saanut olla yhden yön putkassa ja kärsinyt rangaistukseni"
Yhtenä päivänä (en ole asiasta päässyt vielä yli ja kerroin tämän hänelle, tunteeni eivät ole palanneet) niin sanoi: no entäs sun veli, kyllähän sekin kännissä oli istumassa sinun pään päälle kun yritit nukkua, eikö sekin ole pahoinpitely? Sit hän tietää että veli sanonut että mut olis pitänyt pieksää ajat sitten yms (ilman syytä kännissä puhunut sekavia). Niin tajusin että tuo että sanoo noin, tulee ihan sellainen olo että sanoisi "kyllähän sulle saa tehdä jotain minäkin kun veljesikin on tehnyt". Siis ku en ymmärrä miten tuo veli asia siihen liittyy mitä mies on tehnyt. Tulee sellainen olo tuosta että kerran muutkin on tehneet niin hänkin saa. Vai voiko tuota muutoin ymmärtää? Mitä mieltä muuten olette, antaisitteko anteeksi tuollaisen ylilyönnin kännissä? Plus jonkinlaisen kontrolloinnin (ei saa olla miespuoleisia kavereita, vahtaa juttelenko miespuolisten työkavereiden kanssa yms). Siis objektiivisesti, jatkaisitteko tällaisen miehen kanssa? muuten ihana ja ei ole ollut muuta väkivaltaa, mutta siis normaali mies ei varmaan kännissäkään repisi toista takista ja pitäisi väkisin käsivarsista kiinni?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan todella vaikealta nyt korona aikana ajatella jäävänsä yksin koska kaikesta huolimatta se todella huonontaisi tällä hetkellä elämänlaatua kun mies korona aikana ollut ok kun varmaan tykkää kun en ole menossa mihinkään koskaan. On mukava katsoa hänen kanssa tv tä syödä ja käydä kävelyllä. Muuten joudun kohtaamaan yksinäisyyden ja masennuksen ja elämä olisi ainakin jonkin aikaa aika hankalaa :( en ole sellainen joka heti uuteen suhteeseen ryntäisi mutta nyt ei voi saada uusia kavereitakaan oikein kun varon koronaa kun sairauden takia riskiryhmää. Nyt tavallaan olen hieman tyytyväinen elämään kun on tottunut häneen eikö tarvitse yksin olla vs. painajainen ypöyksin asua nyt tämä aikana ja olla koko ajan yksin ja henkisesti vaikeaa.

Vierailija
42/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sianjättöajalta. Nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas suhde. Olette todennäköisesti nuoria mutta sanon vaan että ajan kanssa vaan pahenee miehen käytös. Naisvihamielinen mies on pahinta mitä voi olla, lähde pois ennenkuin joudut pahoinpitelyn uhriksi.

Mä olen aika nuori mies 15 v vanhempi

No niin. Tulihan se Ikis sieltä esiin. Et olekaan tänään tehnyt kovin montaa vanhojen miesten haukkumisaloitusta.

Vierailija
44/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö pieni, olet todella vaarallisessa ja vahingoittavassa suhteessa. Etkö koe ansaitsevasi parempaa? Mies, joka käyttäytyy noin ei ole ihana, ei todellakaan. Tuo ei myöskään tule jäämään yhteen kertaan, vaan väkivalta tulee toistumaan ja pahenemaan. Mieshän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä se tule muuttumaan.

Koen ansaitsevani mutta tuntuu hankalalta löytää suhde, minulla on kummallakin kerralla mennyt n. 2 vuotta.

Kuule, yksinkin on parempi kuin parisuhteessa jossa sinua pidetään omaisuutena. Eikö vähimmäisvaatimuksena pitäisi olla se, että suhde parantaa elämänlaatua tai ei ainakaan huononna sitä? Vaikutat hirveän epävarmalta, ja tämä vanhempi mies käyttää tätä hyödykseen ja manipuloi sinua uskomaan, että tuollainen kuuluu normaaliin parisuhteeseen.

Mitä iloa sinulla on sellaisesta suhteesta jossa olet kuin vankina? Kyllä sinullakin on oikeus ajatella omaa hyvinvointiasi. Lisäksi mies on ihan oikeasti vaarallinen. Usko tätä, tuollainen käytös enteilee todella vaarallista väkivaltaa. Voit menettää henkesi tuon miehen kanssa.

Olen kyllä epävarma ja varsinkin herkkä. Tuntuu jotenkin että voinko rakastua vielä uudelleen saman verran tai enemmän ja voinko unohtaa tämän suhteen ja ne hyvät hetket? Niin manipuloi kun sanonut esim. että kukaan muu mies ei tuollaista hyväksyisi mitä minä olen tehnyt yms (vaikken ole tehnyt mitään väärää).

Voit rakastua uudestaan, ja rakastua ihmiseen, joka oikeasti on sitä mihin uskot rakastuvasi. Traumaattisista suhteista voi päästä yli, mutta itselleen kannattaa antaa aikaa, ei kannata lähteä heti etsimään uutta suhdetta, siinä joutuu helposti vain samanlaiseen tilanteeseen uudestaan.

Kiitos . No toivon ettei jää elämäni rakkaudeksi tämä. Haluan todellakin kokea saman vielä mitä hänen kanssa koin ensimmäiset muutaman kuukauden niin että se jatkuisi samanlaisena ihanana eikä muuttuisi painajaiseksi.

Voin taata että ei jää ihan senkin takia, että yksikään "elämän rakkaus" ei noin tekisi. Korkeintaan tuo suhde on yksipuolista ripustautumista ja luulet sen olevan rakkautta kun et paremmasta tiedä.

Niin kai se on. En usko että mies ketään kohtelisi sen paremmin tai rakastaisi "oikein". Jotenkin ajattelen ettei ole miehen vika jos joskus käyttäytyy huonosti ehkä kumpuaa lapsudesta tai jostain. Mutta sitten havahdun ja tajuan että enhän minä itsekään käyttäydy huonosti enkä kohtele ihmisiä huonosti vaikka minulla ollut oikeasti vaikea lapsuus ja miehellä oikeastaan mukava, mutta hänen vanhemmillaan vaan hieman erikosiia ajatuksia ja isänsä ilmeisesti ollut äitään kohti kontrolloiva. Eihän minultakaan hänen käytöstä hyväksyttäisi niin ei kai minunkaan tarvitse. Ja kaipaan sitä tunnetta että joku oikeasti haluaisi nähdä minut onnellisena ja saisi siitä mielihyvää ilman että itse hyötyisi siitä muutoin.

Vierailija
45/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas suhde. Olette todennäköisesti nuoria mutta sanon vaan että ajan kanssa vaan pahenee miehen käytös. Naisvihamielinen mies on pahinta mitä voi olla, lähde pois ennenkuin joudut pahoinpitelyn uhriksi.

Mä olen aika nuori mies 15 v vanhempi

No niin. Tulihan se Ikis sieltä esiin. Et olekaan tänään tehnyt kovin montaa vanhojen miesten haukkumisaloitusta.

Mikä on ikis? en vihaa vanhoja miehiä :D

Vierailija
46/46 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ihmeessä moisen aarteen luo, jos se kerran on niiiiin ehana ..

Älä sitten tule esim. tänne uliseen, ja ulvoon, kun pahemmaksi menee, ja SEHÄN MENEE ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan