Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettava luuseri FB-kaverina

Vierailija
12.03.2014 |

Oikea WT-akka, joka dokaa vaikka nuorin lapsi 5kk, kaksi aiempaa lasta eri miehen kanssa, ei erota valtioita Ukraina ja Unkari toisistaan, jatkuvasti laihiksella mut valokuvaa Feseen syömiään pullia ja leivoksia, eka lapsi syntyi 16-vuotiaana, nyt 24. Ei koulutusta tai töitä. Kaupungin 3h vuokrakämpässä asuvat, joukossa kaksi isoa koiraa ja kani. Kani joskus hyppii vapaana ja papanoita siellä täällä. Jatkuvaa valitusta sossun ja kelan tukiasioista, exä ei maksa elareita, kituuttavat pikkurahalla mut sit muija menee ja tuhlaa rahansa ripsien pidennykseen ja rakennekynsiin jne. Elämänhallinta hukassa ja käytöstavat samoin. Muijan äiti on lähes alkkis mut sentään käy töissä. Suomeen on syntynyt white trash -luokka ja mua yrjöttää ja kuvottaa nää vajakit.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:46"]Mä tunnen yhden kans, valittaa aina fb:ssa , ettei ole rahaa, mutta sit kun tulee perjantai niin tulee päivityksiä :" kuka ihana ottaa lapseni hoitoon? , tää mamma haluaa lähteä radalle!" Sit tulee kännikuvia, sit maanantaina taas , ei ole ruokaa, mistä saan rahaa??

[/quote]

Eiiii?? Siis tapahtuuko tällaista oikeasti?! >:0

[/quote]

Tapahtuu, aina ne päivitykset osuu silmään!

J.H

Tuntuu siltä, että kuka vaan "hoitaja" kelpaa perjantaisin. Sit tulee la-aamuna päivitys toisesta kaupungista :" mä oon kännissä, missä sä oot?"

Vierailija
22/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut kaverilistoiltani juuri tuollaset vajukit, vaikka heidät elämää seuratessaan tajusikin kuinka onnellista ja kelpo elämää itse elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitääkin poistaa.

Vierailija
24/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten jotkut ei ole aiemmin tajunneet että suomessa tosiaan on kokonainen sukupolvi wt-nuoria aikuisia. Niitä on varsinkin maalla ja pienemmissä kaupungeissa ihan helvetisti

Vierailija
25/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihminen mua häiritse fb:ssa, tuli mieleen vaan kun luin tän aiheen

Vierailija
26/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi 16-vuotiaana ???

Tuntuu ap siltä, että olet  tälle kaverillesi ihan täydellinen kaveri :D :D :D

Vierailija
27/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä ko. henkilöstä, mutta ap on melkoinen wt, joka juoruaa fb-tuttaviensa asioita täällä. Kaksinaamainen lortto.

Vierailija
28/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin itseni Facebookista juuri tuollaisten ihmisten vuoksi, oli kaverilistoilla, koska ovat kaveriksi pyytäneet ja eikä ollut hyvää syytä kieltäytyä pyynnöstä. En sitten kumminkaan jaksanut lukea kun esim. nelikymppinen teini vuoroin ryyppäsi ja vuoroin hehkutti äitiyden ihanuutta. Ryyppyreissuja oli enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme