Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettava luuseri FB-kaverina

Vierailija
12.03.2014 |

Oikea WT-akka, joka dokaa vaikka nuorin lapsi 5kk, kaksi aiempaa lasta eri miehen kanssa, ei erota valtioita Ukraina ja Unkari toisistaan, jatkuvasti laihiksella mut valokuvaa Feseen syömiään pullia ja leivoksia, eka lapsi syntyi 16-vuotiaana, nyt 24. Ei koulutusta tai töitä. Kaupungin 3h vuokrakämpässä asuvat, joukossa kaksi isoa koiraa ja kani. Kani joskus hyppii vapaana ja papanoita siellä täällä. Jatkuvaa valitusta sossun ja kelan tukiasioista, exä ei maksa elareita, kituuttavat pikkurahalla mut sit muija menee ja tuhlaa rahansa ripsien pidennykseen ja rakennekynsiin jne. Elämänhallinta hukassa ja käytöstavat samoin. Muijan äiti on lähes alkkis mut sentään käy töissä. Suomeen on syntynyt white trash -luokka ja mua yrjöttää ja kuvottaa nää vajakit.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt varmasti ihan luuseri ole! Olen varma, että hän on käynyt sen todella arvostetun Elämän kovan koulun. Se on jotain se. ;)

Vierailija
2/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauska pitää kavereina tai toisin sanoen kontakteina "epämiellyttäviä" ihmisiä, ne voi mm. blokata siitä fiidistä (vit mikä sana) jos ärsyttää ja käydä hekottelemassa niiden juttuja silloin kun jaksaa/kiinnostaa. Nostattaa itsetuntoa kun tietää että jotkut on vielä urponpia kuin minä. Ja on kiva provosoitua, siksihän mä täälläkin luuraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:30"]

Jos hänellä on jotain mielenterveysongelmia?

[/quote]

Johan ap tuossa sanoi että se on vajakki.

Vierailija
4/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea WT-akka, joka dokaa vaikka nuorin lapsi 5kk, kaksi aiempaa lasta eri miehen kanssa, ei erota valtioita Ukraina ja Unkari toisistaan, jatkuvasti laihiksella
mut valokuvaa Feseen syömiään pullia ja leivoksia, eka lapsi syntyi 16-vuotiaana, nyt 24."

Siis vanha jo syntyessään ja nyt – laskutavasta riippuen – kahdeksanvuotias. :)

Vierailija
5/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaisi tuntea tuollainen ihminen ja tekisin ehdottomasti sellaisista tapauksista lastensuojeluilmoituksen epävakaan kasvuympäristön ja äidin elämänhallinnan puutteiden vuoksi. Siinä vaiheessa moisen ikiteinin olisi pakko vähän ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä.

Vierailija
6/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi pidät kaverina ja miksi olet edes naamakirjassa jos se noin ärsyttää?.

Vierailija
7/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella kamalalta. Silti tuntuisi jotenkin väärältä tuomitakaan, koska en itse tunne henkilöä. Jos hänellä on jotain mielenterveysongelmia?

Vierailija
8/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kuulostaa siltä, et olis hyvä valita kaverit vähän tarkemmin. Sees DA- kuka ottaa tommosta seläntakana haukkujaa ees FB- kaveriksi? Sees Mää vaan kysyn.

Kyl niinku joku roti pitäs tossaki olla, et mimmosii ihmisii sitä oikeen päästää kaveriksi. Kyl Mää ainaki oon vaan kivojen ihmisten kaveri. Ihan turha tulla jutteleen mulle, jos on jotenkin poikkeava tai köyhä tai tyhmä, sees hei, thats life...

Vierailija
9/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaiseseen.

Vierailija
10/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset fb kaverit on just parhaita, viestiä pukkaa koko ajan ja kauhee häslinki aina meneillään :D Tekstit on siis tyyliin tälläistä:

"janipetteri herätti taas klo6 aamulla siis oikeesti siihen aikaan nukkumaan olis pitänyt mennä jo 8 mutta kun oli taas niin kiukku iltaa putki mies tuli sit 8 ja se vaihtoi sen lampun jonpka sen piti vaihtaa jo eilen sillä välin jade-jessica..."

Vierailija
11/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi niitä sen lapsia. Pystyisitkö tekemään heidän avukseen jotakin? Ei tarvitsisi vain pyöritellä silmiä "vajakki-meiningille".

Vierailija
12/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako kasvaa tuollaisia ystäviä? Syötkö sinä sitä fb-kaveria ja saat sitten vatsanväänteitä, vai miten se saa aikaan sen, että sinua oksettaa. Mene nyt kiireesti vessaan, ettei vain hieno aito persialainen matto saa läikkiä vatsahapoistasi.

Vierailija
13/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden kans, valittaa aina fb:ssa , ettei ole rahaa, mutta sit kun tulee perjantai niin tulee päivityksiä :" kuka ihana ottaa lapseni hoitoon? , tää mamma haluaa lähteä radalle!" Sit tulee kännikuvia, sit maanantaina taas , ei ole ruokaa, mistä saan rahaa??

Vierailija
14/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asuu sen verran kaukana etten pääse auttamaan esim. 5kk:n hoitamisessa tai kanin papanoiden siivoamisessa.

Ap

Vierailija
15/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimikirjaimet J.N?

Vierailija
16/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ihmisen elämä haittaa sua koska...?

Vierailija
17/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:46"]Mä tunnen yhden kans, valittaa aina fb:ssa , ettei ole rahaa, mutta sit kun tulee perjantai niin tulee päivityksiä :" kuka ihana ottaa lapseni hoitoon? , tää mamma haluaa lähteä radalle!" Sit tulee kännikuvia, sit maanantaina taas , ei ole ruokaa, mistä saan rahaa??

[/quote]

Eiiii?? Siis tapahtuuko tällaista oikeasti?! >:0

Vierailija
18/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:t on juuri tuommoisia, koskaan ei ole rahaa, mutta kun joku ehdottaa baaria, niin heti rupee massii löytymään :D Ja baariksikin kelpaa vain se kaikista kallein poppimesta, josta ei saa edes sidukkaa alle 9€.

Vierailija
19/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi 16-vuotiaana. Mielenkiintoista. Yleensä ovat syntyessään vastasyntyneitä.

Minusta ap on vastenmielinen ihminen.

Vierailija
20/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaisia ihmisiä sukupolvien ketjussa, lyhimmän tikun vetäneitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan