Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
14.11.2020 |

Parisuhteessa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne miehet itkee ettei naiset muka halua - niin monet haluaa vaan miehet senkun panttaavat

Kun nämä halukkaat ovat noissa suhteissa, joissa toinen ei anna.. Eivät kohtaa.

-M

No nehän on just ne aviomiehet, jotka itkevät että vaimo pihtaa. Lopettakaa valitu ja naisten yleistäminen. Sama kun sanois että kaikki miehet ovat impotentteja, yhtä typerää.

Ja jos se vaimo pihtaa, niin yleensä se on sen miehen oma syy. Näistä itsekkäistä muka-seksimiehistä palsta kertomuksia täynnä. Kuka sellasten kanssa innostuu, tyhjän saa pyytämättäkin. Pah.

Vieraat on kyllä tykänny, niin laadusta ei ole kiinni.

-M

Parisuhteessa naisen halut ovatkin usein enemmän siitä kiinni, miten kohtelet häntä makkarin ulkopuolella. Sekin kertoo jo tarpeeksi, että juostaan panemaan muita sen sijaan, että yritettäisiin selvittää keskinäisiä ongelmia.

Ei kolmessa vuodessa ole läpikäynneillä ollut vaikutusta, niin eipä tuo vaikuta enempää yrittää kun toista ei kiinnosta.

Vierailija
42/60 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne miehet itkee ettei naiset muka halua - niin monet haluaa vaan miehet senkun panttaavat

-M

No nehän on just ne aviomiehet, jotka itkevät että vaimo pihtaa. Lopettakaa valitu ja naisten yleistäminen. Sama kun sanois että kaikki miehet ovat impotentteja, yhtä typerää.

Ja jos se vaimo pihtaa, niin yleensä se on sen miehen oma syy. Näistä itsekkäistä muka-seksimiehistä palsta kertomuksia täynnä. Kuka sellasten kanssa innostuu, tyhjän saa pyytämättäkin. Pah.

-M

Parisuhteessa naisen halut ovatkin usein enemmän siitä kiinni, miten kohtelet häntä makkarin ulkopuolella. Sekin kertoo jo tarpeeksi, että juostaan panemaan muita sen sijaan, että yritettäisiin selvittää keskinäisiä ongelmia.

Ei kolmessa vuodessa ole läpikäynneillä ollut vaikutusta, niin eipä tuo vaikuta enempää yrittää kun toista ei kiinnosta.

Se on tietysti eri asia, jos kaikki mahdollinen on tehty ja terapiat yritetty. Eikö silloin kannattaisi jo erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M

-M

Se on tietysti eri asia, jos kaikki mahdollinen on tehty ja terapiat yritetty. Eikö silloin kannattaisi jo erota?

Kannattaisi. Ei vaan kehtaa pihalle pistää, kun ei hällä työttömänä ole varaa edes takuuvuokraan. Sitten huoltajuusasioissa jäisi todennäköisesti tappiolle näin miehenä kuitenkin. :/

Vierailija
44/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen on 1-3 kertaa vrk tahti. Lukiossa joka välitunti ja kouluajan jälkeen pari-kolme kertaa ennen kotimatkaa. Lauetessaan pojalta ei tullut enää spermaa lopuksi. Itse tulin ja tulen yhä joka kerralla. Se kai tuohon on koukuttanut niin pahasti, mun herkkyys ja miehen kyvykkyys.

Vierailija
45/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä keskimäärin. Pitkän suhteen salaisuus. 25v. yhdessä.

Vierailija
46/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä edelleen on 1-3 kertaa vrk tahti. Lukiossa joka välitunti ja kouluajan jälkeen pari-kolme kertaa ennen kotimatkaa. Lauetessaan pojalta ei tullut enää spermaa lopuksi. Itse tulin ja tulen yhä joka kerralla. Se kai tuohon on koukuttanut niin pahasti, mun herkkyys ja miehen kyvykkyys.

Minkä ikäisiä olette nyt?

Vierailija
47/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko sihteeri töissä.

Vierailija
48/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa keskimäärin.

Välillä enemmän, välillä vähemmän.

Yhdessä 10+ vuotta

Vierailija
49/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette nyt?

N27M28

Vierailija
50/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 19 vuotta. Seksiä viimeksi kolme vuotta sitten. Sitä ennen hyvin harvakseltaan. Miehen into lopahti siihen kun täytin 40. 

Vierailija
51/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä noin kerran viikossa, joskus todella harvoin kaksi kertaa. Lisäksi omat käsityöt noin kaksi kertaa viikossa. Ja olen se mies puolinen puoliso sekä se, joka haluaisi useammin.

Naimisissa kohta 30 v.

Vierailija
52/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi lukuja kuinka monta kertaa viikossa. Seksielämämme on kuitenkin vireää, kuitenkin useamman kerran viikossa. Joskus jo kahdenpäivänväli saa minut kiimaiseksi ja on pakko saada munaa. Mieheni on myös hyvin aktiivinen ja aina valmiina kun haluan. Suuseksiä harrastamme myös usein, on mahtavaa kun mies tulee suuhuni ja saan niellä kaiken. Nautin myös suunnattomasti kun mieheni nuolee minut taivaisiin. Milla 46.

Vierailija
53/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2 - 3 kertaa kuukaudessa. Haluaisin useammin ja 2 - 3 krt viikossa olisi hyvä. Seksi on oikein hyvää ja kiihkeää, mutta hieman harvakseltaan. Seksin jälkeen harmittaa, kun seuraavaa kertaa saa taas odottaa viikon tai puolitoista. Yhdessä oltu 4 vuotta ja lapset minun puoleltani paikalla joka toinen viikonloppu, joten siitä ei pitäisi ole kiinni. Olen liikunnallisesti aktiivinen, seksuaalinen ja hyväkuntoinen 45-vuotias mies.

Vierailija
54/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parisuhteesta. Haluaisin kyllä pari-kolmesataa kertaa vuodessa, mutta vuosittainen määrä vaihtelee 30-300 kerran välillä haluistani riippumatta.

Sinkkuna runkkailen samoin vaihtelevasti. Joka vuosi en saa naista ollenkaan ja joinakin vuosina 1-100 kertaa.

Vierailija
55/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin toimin ja välinein joka ilta. Mieheni kanssa 1x/ 2kk

En kohta edes muista miltä aito k.. tuntuu.

Meillä likipitäen sama homma, erona vain, että minä olen kuuskymppinen ukko. Vaimo oli aktiivinen lasten tekovaiheessa, nyt ei meinaa  suostua enään reilu viisikymppinen  rehevä nainen.  Alkaa jo ero tuntumaa vaihtoehdolta.

Vierailija
56/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun vaimo haluaa, viimeksi elokuussa 2018.

Vierailija
57/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin muutaman päivän välein, vähintään kumminkin kerran viikossa. Vaimokin tottunut saamaan orgasminsa ja kullia, joten tulee kärttyisäksi jos ei saa. Ekat vuosikymmenet useita kertoja viikossa, eikä seksistä ole pidetty koskaan taukoja. Säännöllistä viikosta, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Yhä vain panettaa jatkuvasti ja vaimon pillua tekee mieli. Nyt tulee 49v täyteen yhteistä naimista ja pillun nuolemista. Aina saanut molemmat kun haluttu. 

Vierailija
58/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa jokapäivä orgasmeja, tänään sanut jo 3 kertaa. Hänelle riittää noin jokatoinenpäivä.

Nytkin taas haluttaa.

Vierailija
59/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on 1-2 kertaa kuukaudessa. Parisuhteessa ollaan oltu 17 vuotta ja ruuhkavuodet menossa. Itse haluaisin useammin, mutta naiselle riittää tuo määrä. 

T: Mies38v

Vierailija
60/60 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin kahden, joskus harvoin jopa viikon viikon välein. Toisinaan menee sitten 4-5 viikkoa. Tuntuu siltä, että on kovasti harvenemaan päin. Liian harvoin joka tapauksessa. Kerran viikossa riittäisi itselleni hyvin, siihen vielä kerta tai kaksi omin käsin.

Nyt mennyt kaksi viikkoa edellisestä kerrasta, eikä mitään merkkejä ilmassa siitä, että kohta jotain tapahtuisi. Taitaa mennä ensi vuoden puolelle.

M57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi