mitä ajattelisitte(kysymys nettitutusta)
olen pari viikkoa viestitellyt netissä yhden miehen kanssa. Ollaan siis juteltu niitä näitä. ehkä kiinnostusta molemmin puolin, mutta ei olla vielä treffejä sovittu. olen kertonut käyväni yhdellä salilla. eilen kun lähdin sieltä, huomasin hänen tuntomerkkeihinsä sopivan miehen salin lähellä väijymässä. nyt aamulla tunnusti, että oli tullut vakoilemaan mua. en tiedä mitä ajatella. pitäisikö tämän jälkeen sopia treffit ihan ihmisten ilmoille?
Kommentit (10)
Hyi, kuulostaa pelottavalta. Lopettaisin viestittelyn kokonaan.
Eri asia olisi, jos hän olisi tullut esittäytymään..
Tuollainen stalkkaaminen on jo aika pelottavaa.
Helposti itse romantikkona saattaisin itse heittää "vihjeenä" käyväni usein jossain ja odottaisin sitä prinssiä siihen saapuvan valkealla ratsullaan ja hurmaavan minut charmillaan.. Että voihan se olla, että mies on myös romantikko ja ajatteli hetkestä tulevan ikimuistoinen tai jotain, mutta ei uskaltanutkaab tulla esittäytymään.
Minkä ikäinen? Jos yli 30, niin ei ihan tervettä. Jos alle, niin tapaisin julkisella paikalla kahvilla.
Jos siis yli 30 niin mielestäni just liian vanha olemaan tuollainen stalkkeri. Tulee selllainen stalkkeri-peräkammarinpoika -vaikutelma.
0n 49-vuotias kahden aikuisen lapsen eronnut isä. t.ap
Outoa tuollainen! Varsinkin jos kauankin siellä väijynyt. Tiesikö tarkan ajan milloin menet sinne?
Tiesi, että lähden sieltä klo 19, joten oli kytiksellä. t.ap
miksi ihmeessä ap olet kertonut sekä paikan että ajan, josta sut löytää? Hölmöä hommaa. Jos joku mulle tolleen kertois, niin olis kyllä aika kova kiusaus käydä tsekkaamassa tyyppi niin, ettei se huomais.
no, ymmärrän, että tulee pelokas olo, mutta toisaalta voi olla ihan ymmärrettävääkin touhua. Jos on vaikka tarkoittanut tulla esittäytymään, muttei sitten uskaltanutkaan...
No heh, ei olis kannattanut jäädä kii ja tunnustaa. Mun mielestä tossa ei ole mitään outoa tai sairasta. Itse tekisin samoin eli haluaisin nähdä henkilön ennen kuin sovin treffejä.
Se halus AP nähdä oletko tarpeeksi hyvän näköinen jotta hän vaivautuisi jatkamaan.
Älä tapaa ollenkaan! Tollanen väijyminen ei ole ihan tervettä.