Oletko ollut sairaslomalla raskaus-
pahoinvoinnin vuoksi? Täällä kovasti sellainen harkinnassa. Oksentelen ja maha on sekaisin.
Kommentit (10)
No en minä, mutta eräs kaveri oli kaksi viikkoa kun mikään ei pysynyt sisällä.
En ole, mutta olis pitänyt olla...olin ihan hölmö kun väsytin itseni pahoinvoinnissa töissä ja kotona en sitten voinut muuta tehdäkuin maata ja odottaa että jaksais jotenkin kammeta itsensä töihin seuraavana päivänä. jos pahoinvointi vaikeuttaa töitä ja muuta elämää kohtuuttomasti on tosiaankin syytä ottaa lepoa ..se voi jo auttaa, jos ei ole kokoraskauden kestävästä huonovointisuudesta kyse.
Olen. Vaikka "raskaus ei ole sairaus", voi raskauden aiheuttamat oireet kuitenkin haitata merkittävästi työntekoa!
Olen, vaikken edes ole oksentanut. En vittu tee töitä huonossa olossa.
en ole onneks joutunut olemaan, lähes oireettomat raskaudet. flunssan takia muutaman päivän.
t. viiden äiti
Kyllä. Oksensin puoli raskautta koko ajan.
En ollut kokonaisia päiviä, vaikka voin pahoin kaksi kuukautta. Mutta puolikkaita päiviä jouduin olemaan, kun olo heikkeni päivän mittaan. Tein tosin töitä kotoakin etänä voinnin mukaan. Nyt tullut selkäsärkyä, mutta vielä sinnittelen. Loman alkuun kuitenkin vielä 3 kk.
Olin muistaakseni 5 päivää, eli arkiviikon sain saikkua pahoinvoinnin vuoksi. Se oli ratkaiseva viikko ja teki todella hyvää saada levätä, jaksoi taas töissä sen jälkeen, kun oli ensin sinnitellyt sen pahan olonsa kanssa. Sen myötä jotenkin taittui se pahin pahoinvointi. :)
Mistä tietää että on ketoosissa raskauspahoinvoinnista?
Olen ollut. Olin tosin myös useamman päivän osastolla suonensisäisessä nesteytyksessä ketoosin ja kuivumisen takia.