Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan ns juhlimiseen/biletykseen sopivia vaatteita, vaikka en koskaan juhlikaan.

Vierailija
14.11.2020 |

Viimeksi tänään tilasin ihanan, ei todellakaan arkikäyttöön sopivan, puseron,
Varsinkin nyt Koronan myötä elämä pelkkää arkea, töitä töissä ja töitä kotona ja kotoilua.
Ahdistaa, kaipaan hirveästi jotakin muuta, edes joskus.
Eikä asiassa auta jo vuosikymmeniä masennuksen kourissa ollut mies joka viimeksi tänään ajaessamme kaupasta kotiin totesi ettei näe mitään iloa missään, olo täysin toivoton tulevaisuuden suhteen.
Väsyttää😢

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise tuulettumassa baarissa, kun pusero tulee. Itsekin olen ostellut bilevaatteita aika paljon. Toki käynkin noin neljä-kuusi kertaa vuodessa. Kaikkia vaatteita en ole käyttänyt. Kiiltävä- ja vahapintaisia housuja ja legginsejä on useita.

Vierailija
2/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilia top, Elloksella, sen tilasin, vetosi jotenkin minuun ja oli pakko tilata kokeiluun, allekin olisi just passeli Maidenformin musta spagettiolkaiminen alustoppi, nudenakin kys alustoppi löytyisi. Ja pari kertaa käytössä olleet mainitsemasi "nahan näköiset" housut.

En minä jaksa yksin mihinkään lähteä, aivan tolkuton kynnys muutenkin, saati sitten yksin. Olen jossakin määrin sairastunut mieheni mukana ja koen olevani täysin kelpaamaton mm naisena.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cecilia top, Elloksella, sen tilasin, vetosi jotenkin minuun ja oli pakko tilata kokeiluun, allekin olisi just passeli Maidenformin musta spagettiolkaiminen alustoppi, nudenakin kys alustoppi löytyisi. Ja pari kertaa käytössä olleet mainitsemasi "nahan näköiset" housut.

En minä jaksa yksin mihinkään lähteä, aivan tolkuton kynnys muutenkin, saati sitten yksin. Olen jossakin määrin sairastunut mieheni mukana ja koen olevani täysin kelpaamaton mm naisena.

Ap

::::::::::

Voi Ap, sen lisäksi että masennut lisää, myös köyhdyt. Käytä ne rahat paremmin.

Vierailija
4/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmi kyllä. Missä päin asut, jos vaikka samalla suunnalla?

Vierailija
5/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihania vaatteita, asusteita ja koruja, mutta ei minulla on ystäviä 🙂 Käytän niitä sitten itsekseni kaupungilla kun käyn yksin kahvilla/syömässä.

Vierailija
6/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein nappaa ajatus lähteä yksin mihinkään kahvilaan, olisin varmaan ihan helvetin surkea näky. Eikä tämä kotonakaan asiassa auta. Miettinyt tässä, että aika pahaksi mennyt tämä tilanteeni, kun perustoiminnot kuten vaikkapa kassalla ostoksien maksaminen aiheuttaa stressipisteiden nousua.

Ap

Vierailija
7/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ihania vaatteita, asusteita ja koruja, mutta ei minulla on ystäviä 🙂 Käytän niitä sitten itsekseni kaupungilla kun käyn yksin kahvilla/syömässä.

Miten saat lähdetyksi yksin johonkin kahvilaan tai ravintolaan, eikö ole ihan julmetun orpoa ja orpo olo? Tuijottaa ympärilleen, kun muut seurassa nauraen/jutellen jne ja itse sitten yksin, ruoka-annokselle kai jutellen..

Vierailija
8/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat lähdetyksi yksin johonkin kahvilaan tai ravintolaan, eikö ole ihan julmetun orpoa ja orpo olo? Tuijottaa ympärilleen, kun muut seurassa nauraen/jutellen jne ja itse sitten yksin, ruoka-annokselle kai jutellen..

No ei ole outoa! Siinä voi vain katsella ihmisiä rauhassa, selata puhelinta tai lukea kirjaa tai lehteä. On ihanaa käydä yksin kahvilassa tai syömässä. Eikä kukaan myöskään katso, että mitä tuo säälittävä henkilö yksin täällä möllöttää. Ne vain katsovat, että jaa, toi on syömässä, ja jatkavat omia puuhiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi