Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain selville, että 17-vuotias tyttäreni

Vierailija
12.03.2014 |

seurustelee 26-vuotiaan miehen kanssa ja olen varma, että he ovat harrastaneet seksiä. Suhde on kestänyt muutaman kuukauden. Voinko tehdä miehestä rikosilmoituksen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin laillista.

Vierailija
2/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo alaikäisenä säälitti aikuiset miehet, jotka mua yrittivät iskeä. En voisi kunnioittaa miestä, joka kokee olevansa henkisesti saman tasoinen teinin kanssa. 17-vuotiaan ja 26-vuotiaan elämäntilanteiden pitäisi kuitenkin olla niin erilaiset ettei suhde edes voisi toimia. Joten nuori pillu mielessä, tai mies on jotenkin jälkeenjäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah!! Ikis on täällä taas... Et voi.Täysin laillista touhua.

Vierailija
4/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi on hänen oppilaansa

Vierailija
5/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tehdä rikosilmoituksen, se on sitten eri asia kuka maksaa ja mitäkin :) Voipi itse pian joutua kaivamaan kuvetta.

Vierailija
6/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän 20 ja mies 28. Olin 16 kun alettiin seurustelemaan. Meillä on hyvä ja kestävä parisuhde. Jos tyttös ois 15 voisit tehdä rikosilmoituksen muuten et.

Vierailija
7/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikäraja on 18 vain sellaisissa tapauksissa, missä tämä vanhempi henkilö on auktoriteetti/valta-asemassa nuoreen nähden tai jos nuori on tähän henkilöön luottamus/riippuvuussuhteessa. Eli esimerkiksi opettaja, valmentaja, terapeutti tai isäpuoli.

Vierailija
8/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sälli pääsee tempoon nuorta mirriä, nam nam. Mieti ap jos vävylläsi vielä suuri penis, kuinka tytärtäsi vingutetaan ja miten huutaa kiihkosta. Selvä rikosilmon paikka, syynä kateus.

Vierailija
9/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa olla kyllä niin oksettavia. Kuka nainen haluaisi panna 17-vuotiaan kanssa ollessaan 26? Mutta miehistä teinin paneminen on vaan kiihottavaa. :) Ite 25-vuotiaana naisena en voi ymmärtää, onneksi oma mieheni tykkää katsella vanhempia naisia, joten korkeintaa lähtee jonkun puuman matkaan :D

Vierailija
10/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustella mieheni kanssa, kun olin 17 ja hän 25. Saattaa kuulostaa kamalalle, mutta emme olleet henkisesti niin eritasolla, että ikä olisi ollut ongelma. nyt olemme olleet 5 vuotta yhdessä :)