Joko katsoit Netflixistä Musta Kuningatar?
Olen katsonut nyt 3 ensimmäistä jaksoa peräkanaa. Kamalan koukuttava sarja.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006700145.html
Kommentit (51)
Mietin, et perustuuko tämä jonkin kirjaan jonka olen lukenut vuosia sitten.. mutta vinkkinä, päätähti näyttelee mainiossa VVitch-elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, katsoin koko sarjan lähes yhdeltä istumalta.
Sama täällä.
Kuningatargambiitti olisi kyllä käynyt nimeksi, koska se on nimi myös englanniksi ja kyseessä on klassinen avaus shakissa.
Nyt voit pelata netissä Beth Harmon -bottia vastaan. 10-vuotias Beth antaa useimmille kerhopelaajille sopivan vastuksen. 22-vuotias Beth murskaa egosi.
Netflixin sarjat ovat sellaista kuraa, että en viitsi enää edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et perustuuko tämä jonkin kirjaan jonka olen lukenut vuosia sitten.. mutta vinkkinä, päätähti näyttelee mainiossa VVitch-elokuvassa.
Perustuu kirjaan kyllä.
Katsoin koko sarjan kahdessa päivässä. Tykkäsin kovasti mutta vähän haittasi ajoittain sarjan vanhanaikaisuus (hyvä usa voittaa pahan neuvostoliiton - tällaisia kaikki amerikkalaiset sarjat olivat menneinä vuosikymmeninä, hyvin kliseisiä).
Vierailija kirjoitti:
Katsoin koko sarjan kahdessa päivässä. Tykkäsin kovasti mutta vähän haittasi ajoittain sarjan vanhanaikaisuus (hyvä usa voittaa pahan neuvostoliiton - tällaisia kaikki amerikkalaiset sarjat olivat menneinä vuosikymmeninä, hyvin kliseisiä).
Olet tulkinnut melko oudosti sarjaa.
Katsoin myös muutamassa illassa. Katsoin ilman, että tiesin sarjasta yhtään mitään, ja oli erittäin positiivinen yllätys! Juuri sopiva määrä jaksoja, kaikki jaksot hyviä, hyvät näyttelijät ja loistava juoni. Jotenkin tosi raikkaalla tavalla hiukan erilainen, kuin mitä tv-sarjat ovat viime aikoina olleet, ihan kuvausta, lavastusta, puvustusta ja musiikkia myöten. Erittäin vahva suositus teille, jotka ette ole sarjaa vielä katsoneet!
Katsottu on! Ja sen innoittamana shakki kaivettiin esiin. Nyt yhtä koukussa siihen,kuin sarjaan;) Sarja oli hyvin tehty ja koukuttava,puhumattakaan ihanista päänäyttelijän vaatteista!
Pelkäsin, että tuo on joku ns. vain naisille suunnattu sarja, mutta onneksi olin väärässä.
Yllättävän hyvä.