Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Litteät tyhjät rinnat, onko silikoni ainoa vaihtoehto?

Vierailija
11.03.2014 |

jos rinnat ovat kuluneet litteiksi, tyhjiksi läpysköiksi raskausten ja imetysten jälkeen, onko olemassa mitään muuta keinoa "täyttää" ne kuin silikoni?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous: hieronta ja ihmelääkepullo  25 markkaa tunti.  Minä hieron ja ja hörppään tyhjäksi sinun ostamasi kossuputelin.

Herman von Hörpsis

tsakrasfäärihieroja

Vitsi, vitsi!  Oikeesti, jos on rahaa, kannattaa niitä lättänöitä korjauttaa.  Olen käsittänyt, että pikkuiset pystyt tytön tisut saa, kun liika nahka leikataan pois ja aloitetaan sama hormoonihoito, kuin vaihdevuosiongelmissakin.   Aviomiehellä pyörähtää silmät nurin päässä tuloksen nähdessään.

Kaikki lääkärit eivät suostu edes vaihdevuosihelpotuksiin.  Yksityiseltä voi kysyä paljonko maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että jotkut uhraavat terveytensä tissien takia. Ne nyt vielä suurimman osan ajasta ovat paitojen ja rintsikoiden alla. No, en moralisoi, mutta haluan kertoa että kaikkia mainoksia ei kannata uskoa. Raha on aina rahaa myyjälle ja valmistajalle, muistakaa se. Jopa ihan perusrohdoillakin voi olla joissain tapauksissa terveyden kannalta oikeasti vakavia seurauksia. Jos käytät jotain lääkitystä tai jossain sisäelimessä on jotain häikkää, tulisi ehdottomasti tällaisista asioista keskustella lääkärin kanssa. Ja vaikka mitään vikaa ei sinussa olisi, suosittelen silti keskustelua lääkärin kanssa. Muistakaahan, että silikoneissakin on terveysriskejä!

Vierailija
24/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteestasi. Jos olet jo eroamassa, niin äkkiä hommaisin silikonit, niin olisi edes jotain saumaa miesmarkkinoilla. Jos taas ero ei vielä ole näkyvissä ihan heti, niin ehkä antaisin asia olla niin ei tarvitsisi jatkuvasti katsoa ukon vonkausta.

Vierailija
26/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuup

Vierailija
27/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa apu on implantit toi rasvan siirtokin on rahanhukkaa vuoden päästä viimeistään olet lähtötilanteessa,rasva ei pysy.ja kaikki noi muut höpinät on potaskaa täyttä kusetusta.

Vierailija
28/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
29/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Mun tyhjät nahkapussit pullistuu jollain yrttivalmisteilla vain jos ne yrtit tungetaan kirurgisesti tisseihin sisään. Mahan kautta nautittuna jää vaikutus takuulla melkoisen vähäiseksi...

Vierailija
30/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessä että jotain saattais vaan itseään haitata kun tyhjät nahkapussit tuijottaa vastaan peilistä? Varsinkin jos ne on aiemmin ollut normaalit rinnat? Kyllä mun itsetuntoa ainakin kolhaisis, pitäkää vaan pinnallisena.

Vierailija
31/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirrosta olen lukenut, ettei tulos ole niin pysyvä ja rinnat jäävät roikkuvammiksi.

Mitä yleensä tapahtuu c-d-kupin rinnoille imetyksessä, kun ovat kuoppaan nähden isot eli koko ei johdu niin paljon rasvasta? Menettävät muotonsa lähinnä?

Vierailija
32/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:31"]Ei käynyt mielessä että jotain saattais vaan itseään haitata kun tyhjät nahkapussit tuijottaa vastaan peilistä? Varsinkin jos ne on aiemmin ollut normaalit rinnat? Kyllä mun itsetuntoa ainakin kolhaisis, pitäkää vaan pinnallisena.
[/quote]

Niin minunkin itsetuntoon vaikuttaisi. Kun on tottunut vartalonsa sellaisena kuin se on ja ennen kauniit rinnat eivät enää olisikaan samanlaiset.

Vierailija
33/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa, että on tyytyväinen rintoihinsa, ellei ole, niin hankkii kauniit rinnat. Kyllä mielummin pinnallinen ja patalappuja kantava. Nainen ei näytä naiselta patalappuineen. Rumaa on.

Vierailija
34/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin pinnallinen kuin patalappuja kantava, kuka luovuttaa, luovuttanut on tissitön.

Vierailija
35/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei kommentoi asiaa mitenkään. Minua itseäni asia haittaa. Minulla oli aikoinaan ihanat pyöreän kolmion muotoiset A-kupin rinnat.
Nyt on sentin paksuiset tyhjät nahkapussit :'(
Ap

Vierailija
36/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan ne siitä ajan kanssa itsestäänkin terhakoitua.

Vierailija
37/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:43"]

Saattaahan ne siitä ajan kanssa itsestäänkin terhakoitua.

[/quote]

EI ne tyhjät pussit terhakoidu, siihen vaaditaan plastiikkakirurgin apua, ja on se kumma että täällä on niin vanhanaikaisia ihmisiä.

Vierailija
38/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tosi roikkuvat ja tyhjät rinnat. Ennen kuppikoko oli E, nyt vain C (ja tuntuu kuin rinnat pitäisi rullata rintsikoihin). Jos ei olisi ylimääräistä ihoa niin todellinen koko olisi varmaan vain B.

Kunhan saan kerättyä 4000e, menen Viroon rintojen kohotukseen. Implantteja en halua, minua ei haittaa vaikka kuppikoko olisi pieni. Kunhan eivät roikkuisi näin paljon tyhjinä säkkeinä :(

Vierailija
39/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin roikkuu mutta pahempi on se pussien tyhjyys :'(

Vierailija
40/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa rinnat "tyhjenemään"? t. tietämätön