Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin lomalle, enkä ole kertonut kenellekään

Vierailija
07.05.2014 |

Eli jäin töistä lomalle pariksi viikoksi ja en ole kertonut siitä kenellekään. Haluan olla rauhassa ja puuhastella kaikkia omia juttuja. Kukaan ei ole tunkemassa kylään jne.

Olen nukkunut aamuisin pitkään, lenkkeillyt, kokkaillut ja katsellut leffoja. On tämä elämä vaan ihanaa! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan oli oikein hieno keksintö! :) nauti!

Vierailija
2/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Jäin viiden viikon lomalle toissa viikolla, puhelimen laitoin kiinni ja olen vaan nukkunut ja ollut neljän seinän sisällä.

Tosin voi olla, että olen myös tullut hulluksi, mutta ei kai se haittaa kun vaan kotona on.

Vierailija
4/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on sitä varten että saa tehdä mitä haluaa joten jos haluaa nukkua ja olla rauhassa ja puuhata omia niin siitä vaan!

Vierailija
5/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:18"]

Sama juttu. Jäin viiden viikon lomalle toissa viikolla, puhelimen laitoin kiinni ja olen vaan nukkunut ja ollut neljän seinän sisällä.

Tosin voi olla, että olen myös tullut hulluksi, mutta ei kai se haittaa kun vaan kotona on.

[/quote]

Olet tainnut olla varsin stressaantunut ja väsynyt ennen loman alkua. Viisi viikkoa muulloin kuin kesällä on varsin pitkä aika lomailla. 

Vierailija
6/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?! Kyllä omasta lomastini ovat kaikki tietosia aina olleet, mutta eipä ole kukaan tunkenut väkisin kylään ja olen saanut viettää lomani ihan niin kuin olen itse halunnut.

Vierailija
7/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Olet tainnut olla varsin stressaantunut ja väsynyt ennen loman alkua. Viisi viikkoa muulloin kuin kesällä on varsin pitkä aika lomailla. 

[/quote]

Niin mä olenkin. Ja kesälomaa tästä on 4 viikkoa, pekkasia viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän