Mitä mieltä nimestä Minna?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:01"]
Ei mikään eliittinimi. Sellainen lähiöpissis tulee mieleen.
[/quote]
Mikä on eliittinimi? Sano joku esimerkki?
kammottava nimi, älä vaan anna lapsellesi, huh!samaa sarjaa kuin jaanat ja eijat jne., 1960-luvun mummeleiden nimiä
Mulle tulee ekana mieleen Annelin ja Onnelin Minna-Pinna, tiukkis täti.
Tunnen pari Minnaa. Kumpikaan ei ole mikään maailman symppiksin ihminen ikinä. Omapäiviä, mielestään aina oikeassa, heidän elämäntapa ainoa oikea, ajattelutapa ainoa oikea. Suututtavat helposti ihmiset ympäriltään julistamalla suorasukaisesti omia käsityksiään siitä, miten kuuluu olla, tehdä ja elää. Koska kert, kaikkien muiden tavathan on väärin ja vain heidän tapa on oikein, hehän ovat maailman keskipisteitä.
Tulee mieleen 3 Minnaa: lapsuuden kaverini alkoholisti äiti (kamala ämmä), koulukiusaaja ala-asteelta ja perhetuttu jonka mies petti ja jätti.. kys. nainen kyllä itse ajoi asiat tuohon pisteeseen.
Ei siis itselleni tule mitään kivaa fiilistä nimestä.
Tunnen 5 Minnaa, kaikki sympaattisia, hauskoja, lojaaleja ja omilla ansioillaan menestyneitä naisia. Huippusakkia.
sut ottais jokainen mies... lauloi Mikko Alatalo ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:55"]Mulle tulee ekana mieleen Annelin ja Onnelin Minna-Pinna, tiukkis täti.
Tunnen pari Minnaa. Kumpikaan ei ole mikään maailman symppiksin ihminen ikinä. Omapäiviä, mielestään aina oikeassa, heidän elämäntapa ainoa oikea, ajattelutapa ainoa oikea. Suututtavat helposti ihmiset ympäriltään julistamalla suorasukaisesti omia käsityksiään siitä, miten kuuluu olla, tehdä ja elää. Koska kert, kaikkien muiden tavathan on väärin ja vain heidän tapa on oikein, hehän ovat maailman keskipisteitä.
[/quote]
Mä tunnen kans yhden just tollasseen sun kuvaaman Minnan!!
Olen nimeltäni Minna. Minna on 80-luvun muotinimi, kun oli näitä Sannoja, Hannoja, Johannoja, Annoja ja muita. Olen tällainen reipas toiMINNAn nainen. Itse en nimeäisi lasta Minnaksi nykyaikana. Se on sama kuin Riitta tai Eila meidän lapsuudessa.
Tylsä nimi. Mieleen tulee myös Mikko Alatalon imelä kappale "Minna."
Minna huorahtava nainen. Minna hymyilee ja seläntakana kieroilee. Minna suhteet särkee. Minna on Minna.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:44"]
Kaikilla Minnoilla on isot tissit.
[/quote]
No ei kyllä pidä paikkaansa :D
[/quote]
Todista!
Vahva perinteinen suomalainen nimi. Tulee mieleen Minna Canth. Sointuu pehmeästi suussa. Kaunis.
Tunnen kaksi Minnaa ja molemmat ovat iloisia, rehellisiä ja akateemisen koulutuksen saaneita kauniita naisia. Minna on ihana nimi :)
Ystäväni on Minna, kaikinpuolin mahtava ihminen! En silti kyllä nimeäisi lasta nykypäivänä Minnaksi.:) Mites olisi Manna?
Aika tavallinen, mutta ihan kaunis nimi.
Joillain täällä hirveää katkeruutta minnoja kohtaan :D on huoriteltu ja haukuttu, aika erikoista.
Peruskoulussa oli yksi minna rinnakkaisluokalla. Sitä kiusattiin :(
Ei mikään eliittinimi. Sellainen lähiöpissis tulee mieleen.