Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16 prosenttia työsuhteista on määräaikaisia

Vierailija
11.03.2014 |

Kaksi kolmesta määräaikaisista haluaisi mielummin vakituisen sopimuksen. Noin puolet uusista työsopimuksista on määräaikaisia. Arvatkaa mitä? Olen pitkäaikaistyötön enkä huomioi lainkaan muita kun vakituisia kokopäiväisiä työsuhteita, ilman vuokramestaa välissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, miksiköhän olet pitkäaikaistyötön... Itse tein juuri 3kk pätkän ja aloitan uuden 6kk pätkän toisessa paikassa...

Vierailija
2/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 prosenttia tyttösuhteista on määräaikaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sinulle työtarjouksen ja saat karenssia, jos et ota yhteyttä työnantajaan ja tarvitteassa mene haastatteluun. Määräaikaisesti työsuhteesta ei voi kieltäytyä.

Vierailija
4/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palkkasin (vuoden alusta)määräaikaisen ja lupasin jos kaikki menee hyvin että harkitsen vakinaistamista koska haluaisin olla kotona kun lapset tulevat koulusta (eka ja tokaluokkalaiset) 

no ei todella ole mennyt hyvin, nainen on saikkarilla 15 pvää kuukaudessa kun kersoilla on kokajajan nuhaa ja mies tienaa enemmän joten hän ei ole pois.

kiitän luojaani että tein määräaikaisen sopimuksen ja akka saa kenkää tän kuun lopussa. 

Vierailija
5/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi työtarjous tehdä, ja yhteyttä otankin mutta älä sinä nelonen yhtään kanna murheita siitä että menisin palkattomaan harjoitteluun. Sen verran hyvin olen kuitenkin opetellut järjestelmän tähän mennessä että tiedän miten välttää noita vedätyksiä.

Vierailija
6/6 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:36"]Ainahan voi työtarjous tehdä, ja yhteyttä otankin mutta älä sinä nelonen yhtään kanna murheita siitä että menisin palkattomaan harjoitteluun. Sen verran hyvin olen kuitenkin opetellut järjestelmän tähän mennessä että tiedän miten välttää noita vedätyksiä.[/quote]

Jos olet opiskelemassa, niin menet harjoitteluun. TE-toimisto ei sellaiseen ohjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi