En edes ymmärtänyt kuinka äärimmäistä naisten hypergamia voi olla, ennen kuin itse pääsin sinne toiselle puolelle tilannetta tarkastelemaan
Aina saa kuulla tästä naisten hypergamiasta, ja miten he pariutuvat vain ylöspäin.
Olin ajatellut että ehkä se pitää hieman paikkansa, mutta en ikinä arvannut kuinka pahasta olin vähätellyt asiaa.
Onpas tuttavapiirissäni sellainen saapastakin tyhmempi, naamaltaan kauniisti sanottu haastava, meikkaa ERITTÄIN runsaasti, kroppa on sellainen läskiin kallistuva laihaläski = ei mitään muotoja, ja näyttää siltä että ei ole ikinä liikkunut...Vapaat menee "jet set" -tyylisesti pintaliitoa tavoitellen jossain kaivohuonella, tai siellä helsingin saunalaiturilla, jossa muoviset ihmiset kokoontuu. (en nyt muistan nimeä)
Tämä nainen on ollut piiitkään sinkkuna, vaikka on mielestäni koko ajan ollut "haku päällä". Joskus olen hieman miettinyt että mikähän siinä on ettei edes kunnollista tapailusuhdetta löydy.
Noh, sattui niin että erään kerran päädyimme keskustelun kautta tarkastelemaan hänen tinderiään, ja olin kuin puulla päähän lyöty;
Hänen tindermatchinsa olivat KAIKKI jotain 9-10 miehiä, ja niitä ei ollut yhtä tai kahta, vaan lukemattomia.
Hän avasi muutaman profiilin auki ja näin enemmän kuvia...Ymmärsin heti että nämä miehet olivat NIIN paljon tämän naisen yläpuolella, että nainen ei ikinä kelpaisi heille muuta kuin hätäpanoksi.
Ja samalla myös tajusin miksi nainen ei ole vuosiin suhdetta löytänyt; Aivan vääristynyt kuva omasta tasosta, jota vielä nämä tasokkaiden miesten antamat tykkäykset vahvistavat.
Tämä nainen kyllä näyttää kuvissaan hieman paremmalta kuin livenä, se täytyy myöntää.
Nyt en enää ihmettele miksi esimerkiksi minun (olen n 8-8.5mies) on niin vaikea saada Tinderissä yhtään minkäänlaisia matcheja...
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn taas, että kieltäytyisitkö yhden illan jutusta kauniin mallin kanssa, ettet loisi miesten hypergamiaa? Jos et, niin tämä valituksesi on tekopyhää.
Tekopyhää on lähinnä naisilta yrittää kieltää päivänselvää asiaa eli pyrkimystä naitha lotkhutella itseä tasokkaampia. Jos sitouttaminen ei onnistu, niin ollaan valmiina tappamaan koko kansa sukupuuttoon.
Asenna itse itsellesi kohtu ja ala synnyttelemään jos niin paljon kiinnostaa. Ei taida kiinnostaa uhrautua.
Mistä ap tiedät oman tasosi noin tarkkaan? Millaiset naiset sinusta kiinnostuvat? Oliko sinulla enemmänkin omakohtaista kokemusta naisten hypergamiasta kuin tämä yksi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin lukenut aloituksen ennenkin.
Pääosin tuo oli vastaus ap:n yhteen aiempaan ketjuun jossa valitteli kuin 8,5 mies ei saa livenä naisia niin täytyy tinderissä vetää kaikki oikeelle ja niistä tursaista sitten etsiä joku naimakelpoinen. Pelkkää baittia ilman totuuden siementäkään, naisvihaajiin uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn taas, että kieltäytyisitkö yhden illan jutusta kauniin mallin kanssa, ettet loisi miesten hypergamiaa? Jos et, niin tämä valituksesi on tekopyhää.
Tekopyhää on lähinnä naisilta yrittää kieltää päivänselvää asiaa eli pyrkimystä naitha lotkhutella itseä tasokkaampia. Jos sitouttaminen ei onnistu, niin ollaan valmiina tappamaan koko kansa sukupuuttoon.
Oletko niitä ketkä kävelee urheiluautoja myyvään liikkeeseen ja vaatii omakseen auton jonka osamaksuihin ei ole edes varaa?
Auton pystyy omistamaan työttömänä vaan tiedettävästi et omista sitä parhainta mallia.
En? En ole ylipäätään kovinkaan kiinnostunut urheiluautoista. Sen sijaan havainnoin maailmaa, luon synteesejä ja jaan niitä takaisim maailmalle. Nämä monesti johtavat naisten ihaileviin huokauksiin, mikä taas toisinaan johtaa naiskhenteluun. Omalta kohdaltani se ei vain onnistu oikein ylös päin, kun siihen tarvittaisiin jo jumalia. Mutta osaan nähdä kauneutta myös vajavaisuudessakin.
Ap sun taso on se millaisia naisia pystyt saamaan. Jos et saa niitä missi- malleja, niin voi voi. Jos saat vain pubiruusuja, niin se on sitten sun tadosi. Hyväjsy sr ja lopeta täällä ulis€minen
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito saisi herätä poistamaan näitä samoja aloituksia. Tästäkin ilmoitus laitettu heti, kun tähän tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ketkä kävelee urheiluautoja myyvään liikkeeseen ja vaatii omakseen auton jonka osamaksuihin ei ole edes varaa?
Auton pystyy omistamaan työttömänä vaan tiedettävästi et omista sitä parhainta mallia.En? En ole ylipäätään kovinkaan kiinnostunut urheiluautoista. Sen sijaan havainnoin maailmaa, luon synteesejä ja jaan niitä takaisim maailmalle. Nämä monesti johtavat naisten ihaileviin huokauksiin, mikä taas toisinaan johtaa naiskhenteluun. Omalta kohdaltani se ei vain onnistu oikein ylös päin, kun siihen tarvittaisiin jo jumalia. Mutta osaan nähdä kauneutta myös vajavaisuudessakin.
Todelliset 8-10 tason miehet ei mainosta itseään. Niiden luo tullaan.
Mieti vielä kertaalleen noita itsenäisesti annettuja pisteitä.
Tätä on moni kilttis yrittänyt palstalla kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton pystyy omistamaan työttömänä vaan tiedettävästi et omista sitä parhainta mallia.En? En ole ylipäätään kovinkaan kiinnostunut urheiluautoista. Sen sijaan havainnoin maailmaa, luon synteesejä ja jaan niitä takaisim maailmalle. Nämä monesti johtavat naisten ihaileviin huokauksiin, mikä taas toisinaan johtaa naiskhenteluun. Omalta kohdaltani se ei vain onnistu oikein ylös päin, kun siihen tarvittaisiin jo jumalia. Mutta osaan nähdä kauneutta myös vajavaisuudessakin.
Noniin. Eli kauniita naisia tulee sinulle ovista ja ikkunoista, onneksi olkoon. Autuus saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ulkomailta hakea seuraa. Varsikin kehitysmaista. Rahaa tietysti siihenkin tarvii, mutta halvemmaksi se tulee.
Eilisessä topassa tätä käytiin läpi.
Pihit/varattomat ei pääse puusta pidemmälle ollessaan kehitysmaassa. Kiitos somen nyt Aasiassa halutaan päästä osaksi upeisiin hääkuvia mihin tulee satoja/tuhansia tykkäyksiä.
Katsoin nopeasti, esim. Kiinassa käsin valmistettu silkkinen hääpuku maksaa arviolta 100 000e. Tuota pukua kuolataan Aasiassa. Tietenkään kaikille ei suoda kunniaa päästä pukemaan talon arvoista hääasua.
Pääjuoni on kuitenkin sama: häissä täytyy olla näyttävyyttä ja yltäkylläiset buffetit.
Itse ainakin sain vaimon ulkomailta, enkä ole edes mikään rikas. Rahaa oli juuri ja juuri matkusteluun ja sen verran että on vara itseni elättää ja vaimo siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Eli kauniita naisia tulee sinulle ovista ja ikkunoista, onneksi olkoon. Autuus saavutettu.
Taitaa olla sama kirjoittaja kuin siihen yksinhuoltajat Tinderissä. Melko samankaltainen vastaus annettiin sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ulkomailta hakea seuraa. Varsikin kehitysmaista. Rahaa tietysti siihenkin tarvii, mutta halvemmaksi se tulee.
Eilisessä topassa tätä käytiin läpi.
Pihit/varattomat ei pääse puusta pidemmälle ollessaan kehitysmaassa. Kiitos somen nyt Aasiassa halutaan päästä osaksi upeisiin hääkuvia mihin tulee satoja/tuhansia tykkäyksiä.
Katsoin nopeasti, esim. Kiinassa käsin valmistettu silkkinen hääpuku maksaa arviolta 100 000e. Tuota pukua kuolataan Aasiassa. Tietenkään kaikille ei suoda kunniaa päästä pukemaan talon arvoista hääasua.
Pääjuoni on kuitenkin sama: häissä täytyy olla näyttävyyttä ja yltäkylläiset buffetit.Itse ainakin sain vaimon ulkomailta, enkä ole edes mikään rikas. Rahaa oli juuri ja juuri matkusteluun ja sen verran että on vara itseni elättää ja vaimo siinä sivussa.
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa pihi? Duunari mieskin voi saada vaimon ollessaan anteliaalla tuulella. Valittajia ei jakseta kauan katsella.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kerran kokeeksi feikkiprofiilin erään netistä löytämäni todella lihavan, ruman ja vammaisen 34v naisen kuvilla. Tykkäyksiä tuli muutamassa tunnissa vähintään reilusti yli sata. Monet varsinkin suomea osaamattomat mediterriaaniset ja mustat miehet aloittivat useita keskustelualoituksia. Hämmentävää oli myös se, että monet tykkäyksistä tuli varsin hyvännäköisiltä miehiltä, ei miltään epätoivoisilta rumiluksilta.
Kuulostaa todella oudolta, itse en edes kehtaa mennä koko tinderiin vaikka olen hyvännäköinen.
Nyt esimerkki kuva 9-10 miehestä ja samoin 7-8.
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Ja tästä näemmekin naisten ajatusmaailman mahdottomuuden
"jasper pääkkönen on 8" ::DDDDD
Ei ihme että syntyvyys laskee kuin lehmän häntä, eikä pareja enää mudosteta.
Jokainen nainen vaatii sitä Jason Momoaa kun teknologia on näennäisesti tuonut sen niin lähelle naista, puhelimen näytölle. Ja seuraahan nainen tätä instassakin
9-10 mies saa Tinderissä 9-10 naisia, mutta 8 mies korkeintaan 6 naisia. Kasin miehen kannattaa ehdottomasti metsästää tosielämässä, siellä kasilla on mahdollisuudet mihin vain.
Kirjoitit yhdestä naisesta. Yhdestä ainoasta.
Matematiikka taitaa olla sinulla heikosti hallussa.
Valtaosa heteromiehistä uskoo näyttävänsä hyvistä. Valtaosa heteromiehistä erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Jokainen nainen vaatii sitä Jason Momoaa kun teknologia on näennäisesti tuonut sen niin lähelle naista, puhelimen näytölle. Ja seuraahan nainen tätä instassakin
Ensitreffit alttarilla miehet vaati priimaa. Jokaikinen 7-7,5 miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Sulle on siis yllätys, että naisilla ihan oikeasti on erilaisia makuja? Koska siihenhän tuo arviointi suoraan vaikuttaa. Kyllä minä tiedän, että moni pitää Leppilampea huippukomeana ja joo onhan se sinänsä toki, mutta ei yhtään minun makuuni. Minulla hän ei siis ole mikään 10.
Auton pystyy omistamaan työttömänä vaan tiedettävästi et omista sitä parhainta mallia.