Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei suostu koiraan

Vierailija
11.03.2014 |

Olen eläin rakas ja haluaisin ostaa pienen koiran (omilla rahoilla) mutta mies sanoo ettei koiraa kannata hankkia "hän ei halua" Ym syitä riittää..

tuntuu että olen "lapsi" joka ei saa isältä lupaa ja joutuu olemaan ilman koiraa!

kylläpä tuntuu pahalle :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että joko minä lähden tai koira tullee!!

eiköhän tepsi

Vierailija
2/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:46"]Sano sille, että joko minä lähden tai koira tullee!!

eiköhän tepsi

[/quote]

Itse sanoisin "tuossa on viisi hirttä poikki, tervemenoa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira asunnossa vaikuttaa jokaisen elämään, joten sen on oltava yhteinen päätös. Vai pidätkö huolen että mies ei joudu koiraa hoitamaan, sinä imuroit ja siivoat jäljet ja putsaat miehen vaatteet koirankarvoista?

Vierailija
4/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sitoo teidät molemmat kotiarestia muistuttavaan tilaan ja tuhoaa pentuna suuren osan irtaimistosta. Itse ainakin pistäisin akan kiertoon paljon mielummin kun ottaisin koiran riesakseni

Vierailija
5/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä sen luvan tarttet. Et mihinkään. Mitä rotua ajattelit?

Vierailija
6/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:46"]

eiköhän tepsi

[/quote]

Hei hei ja hyvää jatkoa. Naisia kyllä riittää!

Vierailija
7/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sitoo hirveåsti ja tuhoaa kotirauhan. Itse pistäisin ainakin akan kiertoon jos väkisin hankkisi koiran, tai nakkaisin piskin ulos ikkunasta.

Vierailija
8/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:46"]

eiköhän tepsi

[/quote]

Ihan sama se on käännettynä toisin päin. Jos koira tulee, minä lähden. Naisia tulee ja menee.

Vierailija
9/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti suunnattomasti eksän koira minkä oli aina saatava olla sängyssä aamuisin ja sit se vitun säikky dorka sai kauheita raivareita jos vähän liikahdin ja alkoi haukkumaan.

Puolivuotta kestin tota koirahelvettiä.

Sinänsä naisessa ei ollut mitään vikaa ja tulemme vieläkin toimeen tavattaessa mutta yhteiselosta ei olisi tullut mitään koiran takia.

Vierailija
10/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Ehkä sille koiralle kuitenkin olisi hyväksi tulla perheeseen, jossa se on hyväksytty ja kaikki siitä valmiita vastuunkantamaan.

Vierailija
11/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koirankasvattajan sanoisin, että kyllä vähintään suostumus koiraan pitää olla molemmilta aikuisilta perheessä. Se koira vaan vaikuttaa ihan jokaisen perheenjäsenen arkeen, ja ei sitä voi toista pakottaa elämään koiran kanssa jos hän ei halua.

Minä en ainakaan haluaisi myydäkään pentua perheeseen, jossa toinen vanhemmista on vastahakoinen koiraa kohtaan tai suostunut vain kiristämällä. Usein käy niin, että se vastahakoinen ei ihastukaan pentuun ajan myötä kuten toinen toivoo, vaan häntä alkaa kaikki pikkujututkin ärsyttämään yhä enemmän, kuten irtoavat karvat, haukahtelu, satunnainen oksennus olohuoneen matolle, lenkityspakko, pakko etsiä koiralle hoitopaikka matkojen ajaksi...

Vierailija
12/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:40"]

Olen eläin rakas ja haluaisin ostaa pienen koiran (omilla rahoilla) mutta mies sanoo ettei koiraa kannata hankkia "hän ei halua" Ym syitä riittää..

tuntuu että olen "lapsi" joka ei saa isältä lupaa ja joutuu olemaan ilman koiraa!

kylläpä tuntuu pahalle :(

[/quote]

Mitä jos mies vähän pelkää koiria eli on huonoja kokemuksia lapsuudesta? Eli saattaisi esimerkiksi koiran kanssa kaksin jäätyään hypätä koiran selkään panemaan koska ei voi itselleen mitään.

Vierailija
13/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:10"]

[/quote]

Ehkä sille koiralle kuitenkin olisi hyväksi tulla perheeseen, jossa se on hyväksytty ja kaikki siitä valmiita vastuunkantamaan.

[/quote] 

No en ollu tosissani heiii halooo :)

Vierailija
14/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh... ymmärsin tämän otsikon ihan väärin. Itse teininä kokeilin seksiä perheemme koiran kanssa. Jotenkin sattui, että eka poikaystäväni oli puuhannut samanlaista oman perheensä koiran kanssa. Sen jälkeen ainakaan minulla ei mitään sellaisia kokemuksia ole, enkä kaipaakaan. Mutta se mielleyhtymä tästä otsikosta... ;)

Vierailija
15/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:10"]

[/quote]

[/quote] 

No en ollu tosissani heiii halooo :)

[/quote]

Ok. Kiitos tiedosta.

Vierailija
16/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteinen koti niin molempien pitää hyväksyä jos se koira sinne otetaan.

Jos sinulle se koira on tärkeintä elämässä niin hommaa oma koti ja muuta sinne ja voit ottaa vaikka kaksi koiraa ja ihan itse ne hoitaa.

Ja samalla voit hommata eläinrakkaan miehenkin jos tämän nykyisen kanssa "etäsuhde" ei toimi.

Vierailija
17/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapset ole "kotirauhan" jo rikkoneet ja kotityöt hoidan yksin muutenkin, koska miestä ei näy kuin vklp työn takia.

Vierailija
18/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaisi keskustella mieheksi kanssa kunnolla tästä asiasta. Siis muutenkin kuin vaan "mä haluun". Voitte keskustella säännöistä, tarvoista, joita sitten mahdollisen koiran kanssa toteutatte. Esim. Sinä hoidat turren pääasiallisesti (huolehdit lenkitykset, ruuan ja koulutuksen) mutta mies voisi auttaa silloin, kun olet vaikka illan pois kotoa (edellyttäen tietenkin ettei näin ole joka ilta). Sinulla olisi siis päävastuu koirasta. Lisäksi voitte sopia, että jos teillä olisi joskus vaikka joku yhteinen iltameno, niin sinä olet se, joka jää menoista pois ja on koiran kanssa kotona (tarkoitan, ettei koiraa voi jättää esim. vuorokaudeksi yksin).

Ymmärrätkö pointtini? :)

Ehkä tällainen keskustelu ja pelisäännöistä sopiminen voisi saada miehesi mielen muuttumaan.

PS. Jos karvat ovat miehellesi ongelma, voisit yrittää etsiä sellaisen rodun, josta lähtisi mahdollisimman vähän karvaa..

Vierailija
19/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvoista=tavoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme