Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä missä olit, kun wtc-tornit räjäytettiin alas?

Vierailija
14.11.2020 |

Mä olin kännissä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin töissä one WTC tornissa.

Katohan, morjens!

Olin samassa rakennuksessa ja viritin räjäytyspanokset lopulliseen valmiuteen. Oli tuuria kun ehdittiin juuri saada kaikki panostettua, ei tarvinnut enää muuta kuin virittää. Sen jälkeen poistuin ja kännykkäsovelluksen avulla loppu onkin sitten historiaa.

Oli muuten huvittava sovellus, piti soittaa tuohon paikalle jätettyyn luuriin ja ...

No, ei ;)

Sekopäitä nuo salaliittoteoreetikot, lentokone hajotti palosuojauksen ja lentopetrooli viimeisteli teräkset ja kun ylempien kerrosten paino liikahti riittävästi, syntyi ketjureaktio, jota rakennesuunnittelijat eivät olleet osanneet ennakoida.

Vierailija
62/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa ekalla luokalla. Opettaja laittoi telkkarin päälle ja yhessä katottiin, kun tornit palaa.

Aika myöhään olitte koulussa noin ekaluokkalaiseksi. Nimittäin eka konehan törmäsi torniin kello 8.46 paikallista aikaa, eli 15.46 Suomen aikaan. Tietysti voihan olla että kävit koului jossain muualla, esim. siellä USA:n itärannikolla, tahikka Länsi-Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamassa puhdastilaa. Radiosta kuulin, että myös toiseen torniin on törmätty.

Vierailija
64/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä,katsoimme tv vajoavia torneja

Vierailija
65/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän niitä räjäytetty, vaan tuhottiin lentokoneilla.

Hain esikoista päivähoidosta, kun kuulin uutisen törmäyksestä. Luultiin onnettomuudeksi vielä.

Kotona avasin telkun ja tuli toinen törmäys.

Tajusin, että kohta romahtaa.

Oli nimittäin ollut kaverin kanssa juuri puhetta, että teräsrakenteen kantavuus on surkea tulipalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi