Muistatko vielä missä olit, kun wtc-tornit räjäytettiin alas?
Kommentit (65)
Olin kotona pelaamassa starcraft 1 pc-peliä kun joku toinen pelaaja sanoi chatissa että joku on laskeutunut matkustajalentokoneella pilvenpiirtäjän päälle. Ihmettelin miten tuo voi olla mahdollista ja laitoin telkkarin päälle. Hyvä laskeutuminen oli joo.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä räjäytetty alas.
No tavallaan räjäytettiin ohjaamalla niihin tankit löpöä täynnä olevat lentokoneet.
Täällä. Olin just tullut töistä kotiin ja saanut lapset ruokittua.
Muistan. Olin töissä. Noin klo kolmen aikaan netti alkoi tökkiä. Lähdin sitten kotiin jo klo 16 ja kotona sitten viiden uutisista näin, että netin tökkimiseen taisi olla syynsä.
En tiedä, kuulin asiasta koulumatkalla.
Oli miten oli, olin hullujenhuoneella. Puhuin asiasta henkilökunnalle, ei kukaan lotkauttanut korvaansa.
Olin työmatkalla Bostonissa naispuolisen kollegan kanssa. Olimme juuri rakastelleet varmaankin kolmatta kertaa sen vuorokauden aikana kun vaimo soitti Suomesta huolissaan ja kertoi mitä on tapahtunut.
Muistan myös sen, että tornien vieressä oleva kolmas matala rakennus romahti myös, varmaan myötätunnosta, vaikka siihen ei osunut mikään.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Olin töissä. Noin klo kolmen aikaan netti alkoi tökkiä. Lähdin sitten kotiin jo klo 16 ja kotona sitten viiden uutisista näin, että netin tökkimiseen taisi olla syynsä.
Selitätkö, miten se netti "tökkii"? Miten netti voi "tökkiä"? Mihin kohtaan se sinua "tökki"?
WC:ssä räjäytin semmoisen hajupommin että seinät mustui.
Mä olin puutarhassa omenoita poimimassa. Tulin sisälle ja luulin, että telkkarista tulee joku toimintaleffa.
Muistelin että tulin koulusta kotiin ja pistin töllön auki mistä tuli iskuista.
Jännä juttu, mutta mun koulut oli loppunut jo keväällä - 94
Niitä mitään räjäytetty. Olin töissä, joku katsoi koneelta CNN uutisointia.
Olin kotona vauvan kanssa, köllöteltiin olohuoneen lattialla, käänsin kanavia ja joltakin ulkomaan kanavalta tuli kuvaa niistä. Ensin ajattelin, että kyseessä on joku leffa, kunnes tajusin, että totista tottahan se, cnn-uutiskuvaa.
kannabis-jankkaajan toinen harrastus... kuulennot ja wtc
Vierailija kirjoitti:
kannabis-jankkaajan toinen harrastus... kuulennot ja wtc
Palstahulluna luulit yhdistäneesi pisteet oikein, mutta metsään menit.
Oltiin kotona miehen kanssa , mielestäni mies kulutti liikaa aikaa töllön äärellä joten olin suuressa viisaudessani "antanut miehelle päivän töllön katselukiellon". Illalla tv aukastiin , arvatkaapa oliko avioero toooosi lähellä. OLI. Minäkin opin että ainakin uutiset voi katsella. Ei vissiin ollut näitä puhelinjuttuja silloin , ei meillä ainakaan : D D Huh huh.
Olin silloin töissä one WTC tornissa.
Olet kuin viisivuotias joka on oppinut uuden sanan.