Citroën C3 , onko kokemuksia "kelvollisuudesta"?
Olisiko hyvä tällaiselle pikkuperheelle, jossa ei enää rattaita, turvaistuimia tarvita. Joo, onhan se ranskalainen, mutta muuten, onko tietoa ko autosta?
t. pienen auton metsästäjä
Kommentit (6)
Tykkään, vaikka onhan sitä joutunut välillä huollossa käyttämään. Tyhmimpänä vikana käsijarru vaikuttaisi joskus "sopivalla" säällä jäätyvän kiinni! Siis jos on ollut ensin todella kostea ilma ja sitten pakkasta..
Ei mitään elämää suurempaa vikaa kuitenkaan, jos ei suhtaudu turhan tarkasti näihin, ja autot nyt tuppaavat olemaan aina toisinaan huollon tarpeessa joten en ole jaksanut ottaa noista pulttia. Kiva kaupunkiauto, mahtuu melkein aina vapaaseen parkkiruutuun myös Helsingin keskustassa jossa osa paikoista pieniä. Saan siksi paikan usein muita nopeammin! Sisätila hyvin suunniteltu ja yllättävän paljon tavaraa sinne saa mahtumaan.
Ihan ok pikkuauto.
Mulla oli 7 vuotta sellainen, ja oikein hyvä auto oli. Hiljainen, mukava, pikkuautoksi tilava, eikä ollut mitään vikojakaan minun yksilössäni. Citikkaan olin niin tyytyväinen, että vaihdoin uuteen sitikkaan, nyt minula on C4 :)
Mulla oli 7 vuotta sellainen, ja oikein hyvä auto oli. Hiljainen, mukava, pikkuautoksi tilava, eikä ollut mitään vikojakaan minun yksilössäni. Citikkaan olin niin tyytyväinen, että vaihdoin uuteen sitikkaan, nyt minula on C4 :)
ok, kiitos, taidan siis lähetä koeajolle :)
ap
Voi kyllä, tykkäsin kovasti C3 "Pallerostani" aikoinaan eli auto oli muutaman vuoden vanha minulla ollessaan. Siinä oli kokoonsa nähden iso moottori, taisi olla 1,6. Sillä pääsi motarillakin hyvin, ei jäänyt toisten jalkoihin.
Ajoin sillä kaikkina vuodenaikoina, eikä mitään ongelmia ollut.
Luovuin siitä taloudellisista syistä, muuuten se olisi mulla varmaan vieläkin.