Otsatukka naisella
Tämä saattaa kuulostaa typerältä ja pinnalliselta, mutta nostetaan silti kissa pöydälle. Olen huomannut, että miehet eivät pidä siitä, että naisella on otsatukka. Ja vaikka naisella olisi korkea otsa ja otsatukalla varustettuna hän näyttäisi jopa paremmalta kuin ilman, niin siltikään ei tunnu miellyttävän. Mikä siinä on homman nimi? Olisi mielenkiintoista tietää.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vaan helpotus jos otsatukan avulla voi karkottaa pinnallisia miehiä joille hiustyylillä on väliä? En mä ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa ketä kiinnostaa hirveästi miten mun hiukset on.
Jokainen nainen haluaa miehen joka sanoo "Sinä näytät hyvältä vaikka kaljuna". Tästä tunnistaa että sinuun ollaan oikeasti rakastuneita. Ei vaan taida tapahtua kuin 1/100000000sta
Ilman otsatukkaa o parempi, sorry. :/ M25
Otsatukka on kuuma.
Miehet ei ymmärrä mittään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vaan helpotus jos otsatukan avulla voi karkottaa pinnallisia miehiä joille hiustyylillä on väliä? En mä ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa ketä kiinnostaa hirveästi miten mun hiukset on.
Jokainen nainen haluaa miehen joka sanoo "Sinä näytät hyvältä vaikka kaljuna". Tästä tunnistaa että sinuun ollaan oikeasti rakastuneita. Ei vaan taida tapahtua kuin 1/100000000sta
Jep. Jos rakastaa toista niin jollain helvatun otsatukalla ei ole kyllä yhtään mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää muutenkin se, että tämä maailma on mennyt niin pinnalliseksi, että joku hiustyyli voisi olla deal breaker jollekin.
Sehän on toisaalta vain tukkaa.
Vähän samalla tavalla kuin tissit ja takapuoli. Ne nyt ovat naisella, mutta ei niiden kanssa seurustella. Siksi ihmettelen suuresti sitä, että niillekin ruumiinosille esitetään mitä kummallisempia vaatimuksia ulkomuotoon liittyen. :DAp
Hiuksilla (ulkonäöllä ylipäätään) on AINA ollut merkitystä parinvalinnassa. Ja naisten olisi hyvä tiedostaa, etteivät miehet ja naiset ole samanlaisia eivätkä täten ajattele ja reagoi samalla tavalla.
On järkevämpää hyväksyä tosiasiat kuin uhriutua ja ryhtyä vastarannan kiiskiksi, vaikka jälkimmäinen onkin helpompi tapa...
Mitä naisten otsatukkaan tulee, niin pitkä sivuotsis pitkissä hiuksissa on yleisesti pidetty malli. Suora ja paksu taas vaatii aika paljon kantajaltaan, että se imartelee. Lisäksi pitää huomioida ero söpön ja seksikkään välillä. Suora paksu otsis tekee ihmisestä söpön. Kaikki miehet eivät suosi söpöä vaan ennemminkin seksikkyyttä.
Miehelle tärkeintä naisten hiuksissa on kuitenkin se, että ne ovat pitkät ja mielellään tuuhean näköiset. Kaikki muu on hienosäätöä.
Mulla on otsis, ja kysyin mieheltä (oli toisessa huoneessa) että "onko mulla otsatukka?" se sanoi että ei :D Näyttäydyin ja nyin pörröisen tukkani pörröistä otsista että no mikä tää on, ni ei oo kuulemma "oikea otsatukka". Oikea on sellanen piikkisuoriin hiuksiin leikattu suora, koko ajan otsalla makaava otsis.
takaan että miehistä suurin osa ei edes huomaa jos puoliso leikkaisi otsatukan... ei miehet kiinnitä tällaisiin asioihin mitään huomiota.
Riippuu naisesta sopiiko otsis vai ei, ja tykkääminen taas on katsojan silmässä. Tämä on kuin ala-asteelaisten keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää muutenkin se, että tämä maailma on mennyt niin pinnalliseksi, että joku hiustyyli voisi olla deal breaker jollekin.
Vähän samalla tavalla kuin tissit ja takapuoli. Ne nyt ovat naisella, mutta ei niiden kanssa seurustella. Siksi ihmettelen suuresti sitä, että niillekin ruumiinosille esitetään mitä kummallisempia vaatimuksia ulkomuotoon liittyen. :DAp
Hiuksilla (ulkonäöllä ylipäätään) on AINA ollut merkitystä parinvalinnassa. Ja naisten olisi hyvä tiedostaa, etteivät miehet ja naiset ole samanlaisia eivätkä täten ajattele ja reagoi samalla tavalla.
On järkevämpää hyväksyä tosiasiat kuin uhriutua ja ryhtyä vastarannan kiiskiksi, vaikka jälkimmäinen onkin helpompi tapa...
Mitä naisten otsatukkaan tulee, niin pitkä sivuotsis pitkissä hiuksissa on yleisesti pidetty malli. Suora ja paksu taas vaatii aika paljon kantajaltaan, että se imartelee. Lisäksi pitää huomioida ero söpön ja seksikkään välillä. Suora paksu otsis tekee ihmisestä söpön. Kaikki miehet eivät suosi söpöä vaan ennemminkin seksikkyyttä.
Miehelle tärkeintä naisten hiuksissa on kuitenkin se, että ne ovat pitkät ja mielellään tuuhean näköiset. Kaikki muu on hienosäätöä.
Miks mun exä sit sano rakastavansa lyhyitä hiuksia naisilla ja aina yritti suostutella mua leikkaamaan lyhyeksi? Oliko piilohomo?
Ex ainakin pyysi, että leikkauttaisin otsatukan niin voisin ehkä olla nättikin. Hei sinä, ex. Olet muuten hiton ruma itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun exä sit sano rakastavansa lyhyitä hiuksia naisilla ja aina yritti suostutella mua leikkaamaan lyhyeksi? Oliko piilohomo?
Älä viitsi heittäytyä tyhmäksi. Poikkeuksia on tietenkin aina. Mutta on myös niitä miehiä, jotka haluavat saada naisensa näyttämään mahdollisimman arkiselta ja huomaamattomalta. Se johtuu epävarmuudesta, mustasukkaisuudesta ja muista psyykkisistä ongelmista.
Enemmistö miehistä kuitenkin suosii pitkiä hiuksia naisilla. Se ei tarkoita, etteivätkö miehet voisi seurustella lyhyttukkaistenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee eräs ruma vittusaatana mieleen, joten ei kiitos otsista.
Minä muistan erään miehen jonka naismaku oli suorastaan ruma. Sitten se vertaili minua, kaunista, niihin rumiin ja yökötteli rumuuttani. Joku kauneuspuolen Dunning Kruger sillä oli🤔 ja oli jälkeenikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että otsatukka saa ihmisen näyttämään vähän nörtiltä tai jollain muulla tavalla viisaalta, omantien kulkijalta, feministiltä ja siksipä se ei miehiä miellytä.
Kyllä, taiteellisen ailahtelevalta, vaikea hallita, on varmaan riitainen baarissa, sarkastinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos rakastaa toista niin jollain helvatun otsatukalla ei ole kyllä yhtään mitään väliä.
Niin alunperin kyse voi olla siitä että haluaako sellaista jolla on otsatukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee eräs ruma vittusaatana mieleen, joten ei kiitos otsista.
Minä muistan erään miehen jonka naismaku oli suorastaan ruma. Sitten se vertaili minua, kaunista, niihin rumiin ja yökötteli rumuuttani. Joku kauneuspuolen Dunning Kruger sillä oli🤔 ja oli jälkeenikin.
Oih. Kerro lisää. Takapuolesta vai mistä vertailuja käytiin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on otsis, ja kysyin mieheltä (oli toisessa huoneessa) että "onko mulla otsatukka?" se sanoi että ei :D Näyttäydyin ja nyin pörröisen tukkani pörröistä otsista että no mikä tää on, ni ei oo kuulemma "oikea otsatukka". Oikea on sellanen piikkisuoriin hiuksiin leikattu suora, koko ajan otsalla makaava otsis.
Tästä piikkisuoriin hiuksiin leikatusta suorasta otsatukasta tulee mieleen ne pikkutytöillä olevat kampaukset, ehkäpä miehet yksinkertaistuksissaan yhdistävät otsatukan aina tähän edellä mainittuun hiustyyliin, eivätkä osaa ajatella asiaa laveammin...
Otsatukasta tulee mieleen leveä lantio. Silmille asti tulevat hiukset korostaa tätä ruumiinpiirrettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi heittäytyä tyhmäksi. Poikkeuksia on tietenkin aina. Mutta on myös niitä miehiä, jotka haluavat saada naisensa näyttämään mahdollisimman arkiselta ja huomaamattomalta. Se johtuu epävarmuudesta, mustasukkaisuudesta ja muista psyykkisistä ongelmista.
Enemmistö miehistä kuitenkin suosii pitkiä hiuksia naisilla. Se ei tarkoita, etteivätkö miehet voisi seurustella lyhyttukkaistenkin kanssa.
Myös ra*is*kaajat suosivat pitkähiuksisia naisia, koska niihin tarttumalla on hyvä riepotella uhria ja estää tätä juoksemasta pakoon. Tämän luin katumapäälle tulleen puskar*ai*skaajan haastattelussa, jossa hän kertoi avoimen oloisesti, millä kriteereillä valitsi uhrinsa.
Joten ehkä on fiksuinta suosia sellaista hiusmallia, missä itse viihtyy, koska jos miesten mieltymyksiä ajatellaan, niin niissä on hyvät ja huonot puolensa.
Itse olen huomanut ettei miehet oikein välitä siitä onko otsis vai ei kunhan on miellyttävä naama. Koskaan en ole huonoa kommenttia saanut, päinvastoin keskittyvät kasvoihini enemmän.
Luulen että sen takia miehet ei tykkää ottiksesta koska se tavallaan piilottaa osan kasvoista ja näyttää kuin olisi jotain ylimääräistä siinä. Mulla tulee kans jotenkin epämukava olo kun katson otsatukkaisia ihmisiä. En tiedä miksi, mutta ajatus otsatukasta tuntuu sekä näyttää epämukavalta.