Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsatukka naisella

Ihmettelen
14.11.2020 |

Tämä saattaa kuulostaa typerältä ja pinnalliselta, mutta nostetaan silti kissa pöydälle. Olen huomannut, että miehet eivät pidä siitä, että naisella on otsatukka. Ja vaikka naisella olisi korkea otsa ja otsatukalla varustettuna hän näyttäisi jopa paremmalta kuin ilman, niin siltikään ei tunnu miellyttävän. Mikä siinä on homman nimi? Olisi mielenkiintoista tietää.

Otsatukka naisella

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsatukka kehystää kauniisti kasvoja jos on korkea otsa ja epätasainen hiusraja. Tuo hyvin silmät esiin!

Melkein hävettää kertoa tämä mutta:

Ystäväni leikkuutti otsatukan itselleen. Tuttuun tapaan hän oli alkuun vähän epävarma muutoksesta. Lisäsi sitten uudesta tukastaan selfien instagramiin ja tykkäyksiä tuli roimasti vähemmän (argh, kuulostaa niin pinnalliselta, mutta en keksi nyt parempaa tapaa havainnollistaa tätä). No sitten tuossa yksi ilta istuttiin iltaa ja siinä pienessa sievässä keksittiin että katsotaan instasta hakusanalla #bangs kuvia ja sitten vieraillaan naisten profiileissa ja sieltä verrataan onko jonkun naisen otsatukallinen kuva saanut vähemmän tykkäyksiä kuin sama nainen ennen otsatukkaa. Ja kuinka ollakaan: otsatukallinen kuva oli lähes poikkeuksetta useassa profiilissa saanut vähemmän tykkäyksiä. Tästä innostuimme tietenkin googlaamaan ja sittenhän sitä löytyikin jo paljon juttua siitä, että miehet eivät välitä otsatukasta.

Hävetti oikeastaan kirjoittaa tätä, mutta tosiaan tällainen oli empiirinen tutkimuksemme. Ei voi yleistää mutta kyllä kai tämä havainnointi jotain kertoi...

Ap

Vierailija
22/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäyksenä vielä että olen pitkään itsekin halunnut leikkuuttaa otsatukan, mutta koska tässä nyt on sinkkuna menty jo pidemmän aikaa ilman mitään, niin mietin että kannattaako tässä nyt sitten omia mahiksiaan vielä ns. huonontaa hiustyylillä, joka inhottaa vastakkaista sukupuolta.

Rasittavaa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisäyksenä vielä että olen pitkään itsekin halunnut leikkuuttaa otsatukan, mutta koska tässä nyt on sinkkuna menty jo pidemmän aikaa ilman mitään, niin mietin että kannattaako tässä nyt sitten omia mahiksiaan vielä ns. huonontaa hiustyylillä, joka inhottaa vastakkaista sukupuolta.

Rasittavaa!

Ap

Leikkaa se, jos haluat. Elämä on lyhyt.

Vierailija
24/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä

https://2.bp.blogspot.com/-r2Om6k7JjJo/WBCVR3-4wMI/AAAAAAAAA4Y/3YtC4s3B…

ei näytä hyvältä

https://im.mtv.fi/image/7907542/landscape16_9/501/282/692a8c5e102a61b68…

No onneksi noilla naisilla ei ole mitään muuta eroa ulkonäössä kuin otsatukka...

Vierailija
25/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muutenkin se, että tämä maailma on mennyt niin pinnalliseksi, että joku hiustyyli voisi olla deal breaker jollekin.

Sehän on toisaalta vain tukkaa.

Vähän samalla tavalla kuin tissit ja takapuoli. Ne nyt ovat naisella, mutta ei niiden kanssa seurustella. Siksi ihmettelen suuresti sitä, että niillekin ruumiinosille esitetään mitä kummallisempia vaatimuksia ulkomuotoon liittyen. :D

Ap

Vierailija
26/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee eräs ruma vittusaatana mieleen, joten ei kiitos otsista.

Vierailija
27/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who?

Vierailija
28/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen odottaja kirjoitti:

Tässäkin asiassa pätee vanha, alapeukutettu totuus: Miesten ja naisten naismaku poikkeaa toisistaan. Naiset pääsääntöisesti haluavat näyttää kauniilta muiden naisten silmään. Tuo otsatukka on yksi niistä naisten pitämistä asioista.

Joo. Ei se miehiä miellytä. Miehet pitävät klassisesta kauneudesta. Naiset taas menevät muodin mukana.

Vierailija
29/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen odottaja kirjoitti:

Tässäkin asiassa pätee vanha, alapeukutettu totuus: Miesten ja naisten naismaku poikkeaa toisistaan. Naiset pääsääntöisesti haluavat näyttää kauniilta muiden naisten silmään. Tuo otsatukka on yksi niistä naisten pitämistä asioista.

Joo. Ei se miehiä miellytä. Miehet pitävät klassisesta kauneudesta. Naiset taas menevät muodin mukana.

Millä tavalla miehet sitten määrittelevät sen klassisen kauneuden?

Mikö rajaa jonkinlaisen otsatukan klassisen kauneuden ulkopuolelle?

Vierailija
30/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka sopii niille, jotka ovat kauniita kasvoiltaan.

Vierailija
31/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa!

Ap

Mulla ollut aina otsis ja olen kyllä miehiä saanut milloin halunnut.

Jopa aviomiehen😁

Vierailija
32/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who?

Se on saanut otsikselta pakit. Onhan se noloa.

Vierailija
33/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää muutenkin se, että tämä maailma on mennyt niin pinnalliseksi, että joku hiustyyli voisi olla deal breaker jollekin.

Sehän on toisaalta vain tukkaa.

Vähän samalla tavalla kuin tissit ja takapuoli. Ne nyt ovat naisella, mutta ei niiden kanssa seurustella. Siksi ihmettelen suuresti sitä, että niillekin ruumiinosille esitetään mitä kummallisempia vaatimuksia ulkomuotoon liittyen. :D

Ap

Otsatukka ei sovi sinulle, jos tunnet olosi epämukavaksi sen kanssa. Ei siinä sen kummallisempaa. Tai tietysti jos haluat miehen, joka elää sen mukaan kuin "kaikki muutkin", hän ei voisi seurustella sinun kanssasi, jos otsatukalla varustetut tyttöystävät sattuisivat olemaan pois muodista.

Vierailija
34/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä

https://2.bp.blogspot.com/-r2Om6k7JjJo/WBCVR3-4wMI/AAAAAAAAA4Y/3YtC4s3B…

ei näytä hyvältä

https://im.mtv.fi/image/7907542/landscape16_9/501/282/692a8c5e102a61b68…

No onneksi noilla naisilla ei ole mitään muuta eroa ulkonäössä kuin otsatukka...

Emmalla toi otsatukka + pottakampaus on ehkä epäimartelevin mahdollinen hiustyyli hänelle. Korostaa vaan nenää kuten noi valtavat silmälasitkin ja ei edes näy onko sillä kulmakarvoja.

Vierailija
35/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa otsatukan, kannattaa kokeilla! Aina sen voi kasvattaa pois.

Ja miesten mielipiteet... mitä väliä niillä on? Sinä teet just niinku SINUSTA tuntuu hyvältä.

Vierailija
36/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Taylor Swiftin otsatukka sopii hänelle tosi hyvin!

Vierailija
37/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan helpotus jos otsatukan avulla voi karkottaa pinnallisia miehiä joille hiustyylillä on väliä? En mä ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa ketä kiinnostaa hirveästi miten mun hiukset on.

Vierailija
38/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että otsatukka saa ihmisen näyttämään vähän nörtiltä tai jollain muulla tavalla viisaalta, omantien kulkijalta, feministiltä ja siksipä se ei miehiä miellytä.

Vierailija
39/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vaan helpotus jos otsatukan avulla voi karkottaa pinnallisia miehiä joille hiustyylillä on väliä? En mä ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa ketä kiinnostaa hirveästi miten mun hiukset on.

Samaa ajattelen myös esim. tatuoinneista. On vaan hyvä, että kuvani iholla karkoittaa automaattisesti tyypit jotka ei olisi mulle millään tapaa sopivia muutenkaan. 

Vierailija
40/73 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsatukka nyt vaan on niin typerän näköinen.

Tasapitkä keskijakauksella oleva suoristettu tukka nyt vaan on niin typerän näköinen.

Miksi kaikilla nuorilla naisilla on tämä tukka nykyään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi