Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan seurustelua ennen kuin voi esittää kiinnostuksensa s/m-seksiin?

Vierailija
11.03.2014 |

Olen hyvin kiinnostunut s/m-seksistä. Yhden yön juttujen kanssa en uskalla, mutta toisaalta en haluaisi antaa minusta kiinnostuneelle myöskään väärää kuvaa seksuaalisuudestani, sillä en enää usko, että tavallinen yhdyntä on se minun juttu. Miten te muut olette ratkaisseet tämän?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies jolla oli tosi hc-juttuja mielessä ja niitä halusi niin vakaasti harrastella, että meidän juttu jäi sitten siihen. Muistaakseni otti nämä asiat esille muutaman viikon sisällä. Sängyssä ei edes oltu oltu siihen mennessä ja hyvä niin! Tosi mukava mies muuten ja pitkään oltiin kavereita (kunnes muutettiin eri puolille Suomea) mutta ne jutut ei oikein lähteneet. Tuo kuristushomma voi jo olla sellainen, että se monen mielestä menee överiksi.

Vierailija
2/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljaseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin tutustua mieheen muuten ja keskustella seksistä ja omista mieltymyksistänne ennen toimimista. En ensin kertoisi sub-taipumuksistani miehelle ellen luottaisi häneen ja siihen että asia pysyy salassa. Enhän halua mitään väkivaltaista hullua perääni vaan sopimuksellista rajua seksiä.

Jos mies on tasapainoinen ja samoilla linjoilla kanssasi muuten elämässä ja seksin suhteen avomielinen niin sitten varmaan uskaltaa kertoa suoremmin omista taipumuksistaan. Toki fyysisellä viehätysvoimalla ja henkilökemialla on iso merkitys.

Vierailija
4/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on vaniljaseksi?

Vierailija
5/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en ees seurustellut mieheni kanssa, kun tuli esille s/m mielenkiinto. Eipä se minnuu piätellyt yhtään. Eikä sitä s/m seksiä tarvii joka kerta olla, se vanilijaseksi on välillä ihan jees.

Vierailija
6/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:33"]

Mitä on vaniljaseksi?

[/quote]

Sitä tavallista seksiä. Ei leluja, ei fetissejä. 

Vaniljaa.

Vierailija
7/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:33"]Mitä on vaniljaseksi?

[/quote]

Vaniljaseksillä tarkoitetaan tavallista seksiä, "kaikkia miellyttävä mutta pidemmän päälle vähän tylsä maku".

Vierailija
8/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoska tiskiin vaan! ja rääkäse pahasti, kato pelästyykä puppeli.

Vierailija
9/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloimme puhua noista asioista muistaakseni noin viikon seurustelun jälkeen. Olimme tosin tunteneet ennen seurustelua 2,5 vuotta harrastuksen kautta. 

Kävi niin onnellisesti, että ilmeni meidän molempien olevan kiinnostuneita ko.jutuista. Yhdessä olemme sitten opetelleet, vuorotellen rooleja vaihdellen. rahaa on palanut tässä 2,5 kuukauden seurustelun aikana noin 700 e erilaisiin välineisiin. 

Me kyllä pidämme joskus ihan tavallisestakin seksistä, ja joskus yltiöromanttisesta meiningistä- pääasia että olemme täysin samalla aaltopituudella, niin seksissä kuin kaikessa muussakin. 

Olen niiiiiin onnellinen että vihdoin ja viimein, yli 20 vuoden etsimisen ja pettymysten jälkeen löysin sukulaissieluni. <3

Vierailija
10/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista missä vaiheessa noista tuli juttua. Itselleni tuollaiset sitomiset ja alistamiset ovat ihan no no, koen ne ahdistaviksi. Mies on sellaisia kaikkien muiden kanssa harrastanut, myös anaaliseksiä. Olen ainoa, jonka kanssa hän ei ole anaalia päässyt harrastamaan, eikä pääse ja tietää sen kyllä. Naimisiin menimme 8kk seurustelun jälkeen.

Vierailija
11/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:52"]

Minä en muista missä vaiheessa noista tuli juttua. Itselleni tuollaiset sitomiset ja alistamiset ovat ihan no no, koen ne ahdistaviksi. Mies on sellaisia kaikkien muiden kanssa harrastanut, myös anaaliseksiä. Olen ainoa, jonka kanssa hän ei ole anaalia päässyt harrastamaan, eikä pääse ja tietää sen kyllä. Naimisiin menimme 8kk seurustelun jälkeen.

[/quote]

Mä tavallaan säälin sua vähäsen, koska oon lukenut eri BDSM-forumeilta tosi paljon ketjuja aiheesta "kuinka sopeutua vaniljaseksiin" tai muita vastaavia, joissa keskustelijat miettivät voiko puolisoa käännyttää rajumpaan touhuun mukaan ja pitäisikö erota vai pettää kun on niin turhautunut seksuaalisesti. Totuus sattuu, mutta kerran kun on tota synkempää ovea raottanut niin ei tunnu olevan paluuta ihan ns. normiseksiin :D

Ja joojoo, kaikki ovat yksilöitä ja minun mieheni erilainen.... Toivottavasti olette poikkeuspari. 

Vierailija
12/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet asian selväksi jo ennen seksiä ja suhdetta. So simple. Muuten kärvistelet ilman s/m-juttuja kivan ihmisen kanssa, joka on liian vanilja.

Vierailija
13/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:47"]

Me aloimme puhua noista asioista muistaakseni noin viikon seurustelun jälkeen. Olimme tosin tunteneet ennen seurustelua 2,5 vuotta harrastuksen kautta. 

Kävi niin onnellisesti, että ilmeni meidän molempien olevan kiinnostuneita ko.jutuista. Yhdessä olemme sitten opetelleet, vuorotellen rooleja vaihdellen. rahaa on palanut tässä 2,5 kuukauden seurustelun aikana noin 700 e erilaisiin välineisiin. 

Me kyllä pidämme joskus ihan tavallisestakin seksistä, ja joskus yltiöromanttisesta meiningistä- pääasia että olemme täysin samalla aaltopituudella, niin seksissä kuin kaikessa muussakin. 

Olen niiiiiin onnellinen että vihdoin ja viimein, yli 20 vuoden etsimisen ja pettymysten jälkeen löysin sukulaissieluni. <3

[/quote]

Tiina, älä jaksa.

Vierailija
14/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin nykyiselle miehelleni haluavani olla sub seksissä, hänelle koko ajatusmaailma käytännössä oli vieras. Paljon se on vaatinut puhumista, vihjailua, ehdottelua jne. mutta pikkuhiljaa mies on ymmärtänyt että mä oikeasti nautin rajummista otteista ;)

Ennen nykyistä miestä löysin itselleni Masterin suomi24:n chatista. Tietty se vaati monen monta iltaa chattaamassa, vaihtamassa juttua kaikesta mahdollisesta muustakin kuin seksistä. Sitten vaihdettiin sähköpostiosoitteita, sen jälkeen puhelinnumeroita ja kun äänikin miellytti, sovittiin tapaaminen hotelliin, kuitenkin jätimme varauksen sille, jos ei kemiat sittenkään kohtaisi, viettäisimme vain baari-illan :)

Se ehdottomasti kannatti, en ikinä olisi uskonut että seksi voisi mennä niin loistavasti kuitenkin tuntemattoman miehen kanssa. Sitä ihmeteltiin sen miehen kanssa useat kerrat jälkikäteenkin, ja tapailtiin vain ja ainoastaan seksin merkeissä monet kerrat. 

Siinä olisi jollekin hyvälle vapaalle subille loistava Master ;)

Vierailija
15/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin aika alkuvaiheessa suhdetta.

Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja puolet liitosta on mennyt päin sitä itseään, koska mieheni ei osaa alistaa minua eikä hänen tee edes mieli tehdä siihen viittaavia juttuja kovin usein. Minä taas en saa nautintoa perusjyystöstä tai tavallisesta ronklaamisesta (vaikka mies onkin ihan taitava näissä).

Vierailija
16/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:16"]

Kertoisin aika alkuvaiheessa suhdetta.

Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja puolet liitosta on mennyt päin sitä itseään, koska mieheni ei osaa alistaa minua eikä hänen tee edes mieli tehdä siihen viittaavia juttuja kovin usein. Minä taas en saa nautintoa perusjyystöstä tai tavallisesta ronklaamisesta (vaikka mies onkin ihan taitava näissä).

[/quote]

No hyvänen aika NÄYTÄ miehelle mistä kiihotut!

Vierailija
17/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, on näytetty. Ei pysty niin ei pysty, kuulemma.

Vierailija
18/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:47"]

[/quote]

Tiina, älä jaksa.

[/quote] No kuule, en ole Tiina. :-D 15

Vierailija
19/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asian voi tuoda ilmi jo vaikka ennen seurustelua. Minulla kävi niin, että tutustuimme miehen kanssa ennen seksiä, hyvinkin avoimesti. Tilanne oli vielä siis auki. Mies paljastui s/m seksissä samaksi osapuoleksi kuin minä itse. Jatkamme ystävinä.

Vierailija
20/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikaisessa suhteessa 5 minuuttia seurustelua ja sitten sylkäiset kämmeniin ja rupeet hommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi