Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salkkarien Idan isä!

Vierailija
11.03.2014 |

Onko teillä muilla sellainen tunne, että siinä ukossa on jotain outoa? Katsoin eilen ennakkoon Tuubista tämän päivän jakson ja siinä tuli taas sellainen tunne...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen kannalla että Pekka on isä, mut Maria ei ole ollut suhteessa häneen vaan Pekka on raiskannut tms.

Vierailija
22/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän aikaanhan aletaan rakentamaan sitä kesätaukoa edeltävää "pamausta", ja jotenkin tuo Iidan isä-homma (sekä Marianna-Heidi hässäkkä) sopisivat siihen muutokseen. 

Sitä minä vain odotan, että milloin Kari ja Camilla tulee sarjaan. Tällä viikollahan tuon Katariinan näyttelijä vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 06:51"]

Mä oon sen kannalla että Pekka on isä, mut Maria ei ole ollut suhteessa häneen vaan Pekka on raiskannut tms.

[/quote]

ei kai sentään. Miksi Maria olisi säilyttänyt Pekan kirjeen jos on joku raiskaaja?

Vierailija
24/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin jopa veikata pekan olevan iidan isoisä, pekka olisi siis marian isä ja käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen.

Vierailija
25/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 06:51"]Mä oon sen kannalla että Pekka on isä, mut Maria ei ole ollut suhteessa häneen vaan Pekka on raiskannut tms.

[/quote]

Ja kirjoitti kirjeen jälkikasvulleen? Tsiisus miten terävöö havannointi kykyä..

Vierailija
26/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten Katariinankin näyttelijä hävinnyt sarjasta, Katariina on jäljellä mutta eri näyttelijä. Aika outoa.

Vierailija
27/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idan "isässä" on jotain hämärää enkä usko että on oikea isä hänelle.. 

Kari Taalasmaan piti palata salkkareihin, oisko siinä vinkki että hän olisi Idan biologinen isä??

Vierailija
28/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Lisää spekulointia kiitos :)

Vierailija
29/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun Katariinalla vaihtui näyttelijä. Nooo pääsipä heti pussailemaan :D

Vierailija
30/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän Jiri muuten jossain vaiheessa isyyslomalle? Noh, se on varmaan vasta joskus syksyllä/ennen kesätaukoa.

Näistä uusista tyypeistä varmasti jotkut liittyvät toisiinsa. Siis Pekka, Sanni, Marianna, Kari, Camilla ja se baarimikko. Baarimikko ja Peppi lähtevät ainakin varmasti käpälämäkeen yhdessä. Ovatkohan Marianna ja Pekka jotain rikoskumppaneita? Jos he sieppaavat yhdessä Heidin ja Iidan jonnekin bordelliin. Jonne asiakkaaksi saapuu Kari Taalasmaa... hmm...

Vierailija
31/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis camillahan on mariannan äiti ainakin.

Vierailija
32/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko nähny tän päivän jakson vai mistä näitä päättelyitä vetelette?:D

Vierailija
33/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on söpö

Vierailija
34/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 16:01"]

ootteko nähny tän päivän jakson vai mistä näitä päättelyitä vetelette?:D

[/quote]

En oo nähny! Täällä vaan joku sanoi että Camilla ja Kari tulee Salkkareihin. Ja olen seurannut uutisia ja Pepin mahaa (se on jo niin iso, että varmasti lähtee ihan kohta). Vai mitä päättelyä tarkoitit? :) -54

Vierailija
35/58 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pojat haluais panna sitä

Vierailija
36/58 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voiskin olla, niin kuin joku jo ehdottikin, että Marian entinen potilas eli joku hullu. Skäbä vai mikä se oli, on käsittänyt jotain väärin siinä sänkykohtauksessa, tuo ukko huumannut Marian tjn.

Tai se ei oo isä vaan on tuntenut oikeen Pekan ja Marian . Eikä oo missään töissä. On avohoitopotilas tai lomalla k.o. paikasta. Mut onhan näitä hulluja sarjassa jo ollut, mutta hirveestihän niitä on oikeessakin elämässä.

Vierailija
37/58 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:20"]Mä en tiedä oonko tyhmä kun en tajunnut sitä mitä se Iidan isä sanoi Jannelle, siis että tarkoittiko se sillä "Sä ootkin terävä jätkä, mukava että Iidan on löytänyt tuollaisen poikakaverin" lauseella sitä että Janne on oikeasti terävä, koska on huomannut että isässä on jotain mätää ja sarkastisisesti ettei se oo mukavaa, vai että Janne ei oo ihan terävä, koska  ei oo tajunnut jättää niitä kahden ja se on mukavaa (myöhempiä hytyjä ajatellen) tai sarkastisesti ettei se oo mukavaa, vai vielä jotain muuta. Siis että oliko se sarkasmia vai ei ja ja mitä kaikkia merkityksiä sillä lausahduksella oli.

Miten te tajusitte sen?

[/quote]

Mun mielestä se oli niin että se mies vihjailu jannelle että se ei ole hyvissä aikeissa oikeasti

[/quote]

Oikeasti.

Janne:"Ai haluatteko olla kaksin/pitäskö mun häipyy"

Pekka:"Sä ootki terävä jätkä ym ym"

Eli piti Jannea terävänä kun Janne älysi että ne haluaa olla kaksin.

Miten ette tajua tuota apinat

[/quote]

Niin.. Jos minä sanoisin jollekin ensin, että voisi mennä jonnekin muualle ja sen jälkeen sama tyyppi kysyy että ai haluutko että mä meen pois, niin voisin ehkä sanoa sitä tyyppiä teräväksi sarkastisesti.

Vierailija
38/58 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, salkkareiden kotisivuilla tänään julkistetuissa juonipaljastuksissa ei ollut oikein mitään merkittävää pekasta. tai oli siinä yksi kohta, muttei vielä selvinnyt mikä se oikein on miehiään.

Vierailija
39/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mustakin vähän outo. En kyllä ole vielä nähnyt tän päivän jaksoa. Mutta johtuukohan vain huonoista näyttelijän lahjoista..?

Vierailija
40/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 08:08"]

On se mustakin vähän outo. En kyllä ole vielä nähnyt tän päivän jaksoa. Mutta johtuukohan vain huonoista näyttelijän lahjoista..?

[/quote]

No surkea näyttelijä se kyllä on mutta kuhan näät tänpäiväsen jakson niin saatat olla samaa mieltä..se sanoo siinä jotain aika jännästi Jannelle :)

t. ap