Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 45v mies, mitä haluat tietää?

Vierailija
10.03.2014 |

Kysy...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö sinulle kuusvitonen viriili mummo?

Vierailija
42/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olet saanut täältä upeita ohjeita. Millainen hame sulla on päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kulissiperheessä kasvanut, kuinka sen vaistosit ja kuinka se vaikutti sinuun?

Vierailija
44/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on just sellanen kuvotus, jota kaikki alle 40 v. juoksee karkuun. Ja ei kelpaa vanhemmillekaan, koska käyttäytyy kuin himokas teinipoika, jolle kelpais lammaskin.

Vierailija
45/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:30"]Millä tavalla / tyylillä olet kertonut vaimollesi, ettei hän ole nappivalinta? Luuletko, että hän 100% varmasti ymmärsi tarkoittamasi?

Ei se ihan kerralla käy, pitkän ajan kuluessa on selvinnyt ihan vaan juttelemalla toiveista ja haaveista. Seksin saralle ne pahimmat ristiriidat menee.

Ja oli ihan että "Aha"? "Et sinäkään minulle kultaseni. Otatko lisää (mitä olettekaan syömässä)?"

[/quote]

Vierailija
46/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:29"]

Kai ne minua 10v nuoremmat alkavat olla jo samaa ikäuokkaa kanssani. Omanikäiset naiset ovat kyllä mielestäni vanhoja.

[/quote]

Ikävä romahduttaa sinut kuvitelmistasi ap, mutta he eivät koskaan tule olemaan sinun ikäluokkaasi.

He ovat sinua yhden vuosikymmenen nuorempia, aina. Toisin kuin nelivitoset, kolmevitoset ovat vielä nuoria ja virkeitä. Et vaikuta kovin älykkäältä, etkä kypsältä.

Haluaisit varmaankin samaistua itseäsi 10 vuotta nuorempiin ja ajatella että et ole yhtä vanha kuin etenkään omanikäisesi naiset. Sellaisia horinoita juuri puhuvat ne baarissa nuoriin naisiin liiskautuvat ukot: "Mä en ole yhtään muuttunut siitä kuin olin kolmevitonen. Muut on."

Vierailija
47/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu huomenna... t. Ap

Vierailija
48/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko röyhkeetä, että et minulle edes vaivautunut vastaamaan.

mummo 65v.

Vierailija
49/49 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, ulkonäkökeskeinen, ikäkriisissä oleva keski-ikäinen mies, joka ei hyväksy vanhenemistaan, ei arvosta avioliittoaan, eikä lapsiaankaan koska pitää rakkaudetonta kulissiliittoa yllä. Himoitsee naisia, jotka voisivat olla ikänsä puolesta omia lapsiaan.

Oot ap antanut niin huonon kuvan itsestäsi, että älä turhaan enää palaa tänne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän