Kuinkahan moni oikeutettu yhteiskunnan korvauksiin uimahallissa kastumisesta?
Viittaan tämän erään kaupunginvaltuutettu ”Minna Kireä-Menkkalan” korvausvaatimuksiin ja jonninjoutavan vahingonkorvausvaatimuksen siirtämisestä ylempiin oikeusasteisiin. Ansaitsisi kyllä vuoden ”Loukkaantuja” palkinnon.
Kommentit (27)
Mitä hän kuvittelee saavansa tuolla korvauksella? 500 euroa on aika vähän siitä, että menetät kasvosi ja olet yleinen pilkan kohde? Jossain maaseudulla voi nähdä kun mielipaha vedetään samallalailla oikein överiksi.
Luulen että tällä ihmisellä ei ole kyse korvauksista menetetystä liikunnan ilosta vaan eteenpäin vievä voima on katkeruus. Näitä oman elämänsä hannukarpoja, jotka valittavat ja hakevat korvauksia kaikesta missä näkevät virheitä, on joka kylässä.
Ihan yhtälailla kuin vaatia korvauksia kenkien kastumisesta jos sattuu kaatumaan liukkaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän kuvittelee saavansa tuolla korvauksella? 500 euroa on aika vähän siitä, että menetät kasvosi ja olet yleinen pilkan kohde? Jossain maaseudulla voi nähdä kun mielipaha vedetään samallalailla oikein överiksi.
Julkisuutta.
Miksi tuollaista "Vuoden Loukkaantuja" - palkintoa ei oikeasti jaeta?! Joku nokkela voisi pistää tuollaisen pystyyn milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista "Vuoden Loukkaantuja" - palkintoa ei oikeasti jaeta?! Joku nokkela voisi pistää tuollaisen pystyyn milloin vain.
No kun se vuoden loukkaantuja loukkaantuisi siitä palkinnosta niin että olisi seuraavankin vuoden loukkaantuja.
Vasemmistolainen kyläpoliitikko ei taida nähdä enää maailmassa tai elämässään kovin suuria ongelmia ratkottavaksi, kun on aikaa ja energiaa näperrellä tälläistä korvausasiaa.. Mistäpä muusta asiasta kuin uimahallissa kastumisesta. First world problems 2020-luvulla psykologian dosentilla.
Jotenkin harmittaa, kun minä tyhmä vain ostin uintikorvatulpat.
Mua vähän kyllä nyt harmittaa, etten tiennyt tällaisista korvauksista mitään. Kävin uimahallissa viimeksi 80-luvulla ja muistan ihan hyvin siellä kastuneeni. Hiuksetkin oli ihan likomärät, jouduin ne suihkussa kastumisen jälkeen pesemään. Nyt pelkään että rikos on jo vanhentunut, eikä rikollisiakaan enää saada kiinni. Jäänkö siis nuolemaan näppejäni, vai kannattaisiko vielä palkata asianajaja ja yrittää Espoon kaupungilta edes joku korvaus saada? Rikos tapahtui Leppävaaran vanhassa uimahallissa, tarkkaa vuotta en muista.
Olen tehnyt työtä uimahallissa. Kastuin hiestä, roiskevedestä ja automaattisuihkuista. Ei näkynyt palkassa mitenkään. Mistä voin hakea korvauksia?
Jos uimahallissa kastumisesta ja siitä seuranneesta ”liikunnan ilon” katoamisesta maksettaisiin 500€ korvaukset, pitäisi niitä maksaa neljälle miljoonalle suomalaiselle myös. Kustannukset 2 miljardia €. Ihan sopiva summa suomalaisille siitä, että uimahallissa kastuu eikä huvita enää liikkua.
Todella törkeä ihminen. Kehtaa tukkia oikeusjärjestelmää ja aiheuttaa yhteiskunnalle kustannuksia tuollaisella, josta viisivuotiaskin pääsisi henkisesti yli parissa minuutissa. Toivottavasti saa seuraavissa vaaleissa nolla ääntä.
Pienet on ihmisellä ongelmat kun tuollaisesta edes tulee mieleen pahoittaa mielensä.
Ihan on validi keissi. Ei se kaatumisesta korvausta vaadi vaan uimavalvojan käytöksestä. Roiskija oli pahoittanut mielensä Minnan palautteesta ja uimavalvoja koki olevansa tuomari eikä asiakaspalvelija.
Minun tyttäreni vahingossa reoiskaisi vanhan miehen päälle uintia opetellessaan.
Pyysin mieheltä kovasti anteeksi. Mies sanoo hymyillen, ettei se haittaa ollenkaan. Kuuluu asiaan, että uidessa saattaa uimahallissa tulla roiskeita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on validi keissi. Ei se kaatumisesta korvausta vaadi vaan uimavalvojan käytöksestä. Roiskija oli pahoittanut mielensä Minnan palautteesta ja uimavalvoja koki olevansa tuomari eikä asiakaspalvelija.
Kaikille jotka ovat pahoittaneet mielensä mistä syystä tahansa pitää maksaa 500€ korvausta
Suomalaiset pöyristyttävän piilopahansuopia, etenkin ne aina ystävälliset joiden ei äkkiseltään uskoisi.
Voi, miten saadaan oikeusasteet tukkoon, kun kaikki, jotka ovat mielensä pahoittaneet ja liikunnanilonsa menettäneet, pyöräyttävät nyt oikeusjutun. Aloitetaanko vaikka niistä tapauksista, jotka ovat ilmoitetut av:n iljettävimmät uimahallikokemukset -ketjussa?
Minä en todellakaan uskaltaisi ryhtyä tuollaiseen. Täysin naurettava asia ja uutiset vielä omalla nimellä ja kuvalla iltapäivälehdissä. Hävettäisi liikkua julkisislla paikoilla ihmisten naurettavana ja se voisi olla jopa vaarallista?