Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytää hyvän miehen??

Vierailija
10.03.2014 |

Ja tällä en tarkoita rikasta miestä enkä myöskään elättäjää!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kummatkin yksillä festareilla työntekijöinä kun tavattiin ja kymmenen vuotta myöhemmin yhä yhdessä.

Vierailija
22/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yh, niin ymmärrät kai että kunnon miehet kiertävät sinut kaukaa. Sinulle kelpaa vallan mainiosti joku väkivaltainen juoppo, koska vaihdat uhriin seuraavaan vuoden parin päästä kuitenkin. Ei ole herkkua myöskään miehen sietää nurkissaan muille miehille tuotettuja jälkeläisiä, joten henkisesti ja fyysisestikin paljon poissaoleva alkoholisti jaksaa teitä paremmin.

Jos taas olet itse kunnon nainen, niin eiköhän se unelmien prinssi vielä jostain esiin tupsahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin suur[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:16"]

Ei ainakaan baarista.

[/quote] Ja kuitenkin suurinosa pareista syntyy baaritapaamisista.....

Vierailija
24/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viiskymppinen eikä minulla ole koskaan ollut suhdetta. Nyt alan jo uskomaan että ei koskaan tule olemaankaan. En minä kuitenkaan nuorempana ajatellut että koskaan ei olisi ketään. Eikä se siitä ole ollut kiinni että ketään en olisi saanut. Hyviä en saanut ja huonoja en halunnut.

Vierailija
25/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oho, kännykkä lähetti...tai painoin siis itse vahingossa kun yritin kirjoitusta korjata...

Niin siis etsivä löytää mutta väkisin vääntämällä ei suhdetta synny. Jos uskoo että hyviä miehiä ei ole, ei heitä varmaan sitten edes huomaa. Silmät auki!

Tsemppiä myös! Sama kysymys pohditutti itseäni ja olin välillä tosi kyyninen, mutta elämä yllätti ainakin minut. Parempaa miestä en voi löytää. -20

Vierailija
26/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun kertoisin jos tietäisin... En ole kovin rohkea puhumaan vieraille ihmisille, siis varsinkaan miehille. Tuntuisi hyvin kiusalliselta lähtä ketään "iskemään" vaikka kahvilasta. Baarista raahaan aina jonkun kotiin (en ole siitä ylpeä) sillä pienessä humalassa juttu luistaa ja vaikkei luistaisikaan niin kehonkieli sitten.. Sieltä ei vaan ole koskaan mitään vakavia juttuja tullut, ei sillä että olisin olettanutkaan.. Nyt kokeilin s24. Löysin sieltä kivan miehen jota tapailin muutaman viikon, jonka jälkeen hän osottautuikin mulkuksi (todellinen luonne paljastui).. Kai pitää vaan kokeilla uudestaan sitä nettiä, paljon siellä tuli yhteydenottoja :) Kannattaa kokeilla nettideittailua, itseäni se vähän jännitti alkuun kun aattelin sen olevan täynnä epätoivoisia ja pervoja.. Mutta ihan fiksua porukkaa tuntui pääsääntöisesti olevan :)

Vierailija
27/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta, baarista, kirjastosta, mielisairaalasta, synnytysosastolta, jäätelöautosta, nakkikioskilta

Vierailija
28/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:06"]

Se on kyllä niin että jos uskotte niihin satuihin että kumppanin löytämiseksi ei itse tarvitse tehdä mitään vaan sellainen vaan tupsahtaa elämään jostain tyhjästä niin yksikseen menee loppuelämä.

[/quote]

Voi kuule. Kohta kymmenen vuotta olen sinkkuelämää etsinyt ja voit uskoa että olen "etsinyt". Olen pitänyt silmät auki kauppareissuilla, bensiksellä, uimahallissa, kuntosalilla, lenkillä, tapahtumissa, lomareissuilla, työpaikalla, illanistujaisissa, joka paikassa. En ole vain linnoittautunut kotiin, vaan olen elänyt normaalia elämää ja liikkunut ihmisten ilmoilla. En ole epätoivoisesti hampaat irvessä etsimällä etsinyt, mutta ollut kylläkin avoin kaikelle -täysin ilman sen suurempaa edistystä. Pakko tässä on alkaa jo uskomaan siihen, että etukäteen on määrätty jokaiselle joku -ja sitten on meitä joille ei vain yksinkertaisesti ole ketään. 

terv. nro 5

[/quote]

Oletkohan ihan oikeasti sitten "elänyt normaalia elämää" jos kukaan mies ei tunnu normaalilta ja sopivalta? oletko tarkistanut vaatimuslistasi onko se kilometrin pituinen? täytyykö miehen olla juuri tietyn näköinen, tietyn painoinen, tietyt ajatukset ja samat tykkäämiset kuin sinulla? aika monella on se kilometrien pituinen vaatimuslista jonka vuoksi ei "kunnollista" miestä löydy, ei kelpaa "miehekkäät" koviskarjut ja hiljaisemmat nörttimiehet haukutaan lassukoiksi että niin me naisethan ollaan Täydellisiä juu.

Vierailija
29/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ihan ok näkönen nuorehko nainen. Harrastan urheilua kokkausta jne. Kynnyskivi voi olla lapsi joka minulla on. Mutta sillonhan se mies ei ole oikea joka ei lasta hyväksy. Ja mielellään sellaisen miehen haluaisinkin jolla on lapset valmiina :) lapsen isä rakastui työmatkalla uuteen naiseen..no se loppui sitten siihen. Nyt olen 3 vuotta ollut sinkkuna ja rohkaissut mielen "alkaa etsimään" miestä (tuli aika kynsille lyöty olo siinä petetyksi tulon jälkeen) jospa se ihana mies minullekki löytyisi vielä.

Vierailija
30/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:44"]Sattumalta, baarista, kirjastosta, mielisairaalasta, synnytysosastolta, jäätelöautosta, nakkikioskilta

[/quote]

Tai sitten ei mistään.

Vierailija
31/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen harrastuksen kautta. Harrastajateatterissa. Harjoitus- ja näytäntökauden aikana tutustuimme. Karonkassa jo tanssittiin, juteltiin lisää ja pussailtiin ja vaihdettiin numerot. Siitä se lähti.

Vierailija
32/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:51"]

Mielestäni olen ihan ok näkönen nuorehko nainen. Harrastan urheilua kokkausta jne. Kynnyskivi voi olla lapsi joka minulla on. Mutta sillonhan se mies ei ole oikea joka ei lasta hyväksy. Ja mielellään sellaisen miehen haluaisinkin jolla on lapset valmiina :) lapsen isä rakastui työmatkalla uuteen naiseen..no se loppui sitten siihen. Nyt olen 3 vuotta ollut sinkkuna ja rohkaissut mielen "alkaa etsimään" miestä (tuli aika kynsille lyöty olo siinä petetyksi tulon jälkeen) jospa se ihana mies minullekki löytyisi vielä.

[/quote]

MItä kuvittelet itse pystyväsi antamaan ihanalle miehelle? Vai lukitsetko lapsesi kellariin että voitte viettää kahdenkeskistä aikaa? Aika köyhää seksielämää on ainakin luvassa, jos pitää odottaa joka kerta että lapsi on nukkumassa tai joku muu suostuu hänet luokseen ottamaan että voi viettää normaalia parisuhdeaikaa. Mutta ehkä joku mies tyytyy niin vähään, minä kutsun sellaista luuseriksi, sinulle se voi olla ihana mies.

Vierailija
33/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sä on kymmenen miestä yhtä naista kohti.

Vierailija
34/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:06"]

Se on kyllä niin että jos uskotte niihin satuihin että kumppanin löytämiseksi ei itse tarvitse tehdä mitään vaan sellainen vaan tupsahtaa elämään jostain tyhjästä niin yksikseen menee loppuelämä.

[/quote]

Voi kuule. Kohta kymmenen vuotta olen sinkkuelämää etsinyt ja voit uskoa että olen "etsinyt". Olen pitänyt silmät auki kauppareissuilla, bensiksellä, uimahallissa, kuntosalilla, lenkillä, tapahtumissa, lomareissuilla, työpaikalla, illanistujaisissa, joka paikassa. En ole vain linnoittautunut kotiin, vaan olen elänyt normaalia elämää ja liikkunut ihmisten ilmoilla. En ole epätoivoisesti hampaat irvessä etsimällä etsinyt, mutta ollut kylläkin avoin kaikelle -täysin ilman sen suurempaa edistystä. Pakko tässä on alkaa jo uskomaan siihen, että etukäteen on määrätty jokaiselle joku -ja sitten on meitä joille ei vain yksinkertaisesti ole ketään. 

terv. nro 5

[/quote]

Oletkohan ihan oikeasti sitten "elänyt normaalia elämää" jos kukaan mies ei tunnu normaalilta ja sopivalta? oletko tarkistanut vaatimuslistasi onko se kilometrin pituinen? täytyykö miehen olla juuri tietyn näköinen, tietyn painoinen, tietyt ajatukset ja samat tykkäämiset kuin sinulla? aika monella on se kilometrien pituinen vaatimuslista jonka vuoksi ei "kunnollista" miestä löydy, ei kelpaa "miehekkäät" koviskarjut ja hiljaisemmat nörttimiehet haukutaan lassukoiksi että niin me naisethan ollaan Täydellisiä juu.

[/quote]

Mielestäni kyllä olen. Eikä mun vaatimuslista ole kilometrien mittainen, ihan tavallinen ja normaalia elämää elävä mies kelpaisi mulle. Se vaan on vähän niinkuin joku jo tässä ketjussa sanoi, että "hyvät ei kiinnostu ja huonoja en huoli". Mun vaatimuslistassani on ehdoton ei miehen mielenterveys- ja/tai päihdeongelmille, elämänhallintaongelmille ja muille persoonallisuushäiriöille. Mutta noi nyt luulisi kaiken järjen mukaan olevankin pois laskuista kun sitä "tavallista" miestä etsii. Muita kriteerejä mulla ei niin olekaan, paitsi että molemminpuolista kemiaa pitäisi olla. Sekään ei mun mielestä ole liikaa vaadittu, kun kyseessä sentään ois rakkaussuhde eikä järjestetty avioliitto. 

Mutta näillä kriteereillä ei ketään sopivaa ole tullut vastaan, joten olen sitten mieluummin yksin kuin tyydyn johonkin "huonoon". 

Voi olla että sitten vanhana kaduttaa yksinäinen elämä, mutta tällä hetkellä en jaksa murehtia. Ehkä sitten jossain toisessa elämässä on mun vuoro kokea rakkaus. 

t. nro 5

Vierailija
35/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva mieheni tulla tupsahti eteiseeni, silloisen exäni kanssa.

Olin tekemässä pesäeroa, kun näin ensimmäistä kertaa tulevan mieheni.

En tietenkään sitä silloin tiennyt.

Olimme yhdessä 20 vuotta. Aviossa 9 .

Hän nukkui pois syksyllä 2013.

Oli elämäni mies.

Vierailija
36/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:19"]

Siinähän tuo kusipään paska menee rinnalla, sama kait tuo. Kait jossain vaiheessa potkasen pellolle ton ukon. .

Miehet on semmosia. Huoh.

[/quote]

Jep, mitähän tuohon lisäisi. Kun omilla avuilla ei saa tätä kummoisempaa miestä, niin sitten vain yleistämään. Naiset nyt vaan on semmoisia. Heh.

Vierailija
37/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kun lopetin etsimisen. Ehkä sitä jotenkin on rennompi ja helpommin lähestyttävä kun hyväksyy tilanteen että on yksin eikä joka paikassa etsi haukkana.

Ihanan miehen löysin terassilta, kaverin kaveri.

Vierailija
38/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ketää löytäny enkä varmana löydä, vaikka oon ihan ok näköinen ja hyvä kroppainen.. että samassa veneessä AP! T. Nainen 20v

Vierailija
39/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:33"]

en oo ketää löytäny enkä varmana löydä, vaikka oon ihan ok näköinen ja hyvä kroppainen.. että samassa veneessä AP! T. Nainen 20v

[/quote]

LåL, sori mut hiukan aikaista valittaa vielä tuossa iässä..

Vierailija
40/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalta. Iske vaikka Mies 28 tai se outo Mies miettii -tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan