Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytää hyvän miehen??

Vierailija
10.03.2014 |

Ja tällä en tarkoita rikasta miestä enkä myöskään elättäjää!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta.

Vierailija
2/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä et löydä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää.

Vierailija
4/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mistään löydä. Tulee eteen jos niin on tarkoitettu. Mulle ei oltu tarkoitettu, toivottavasti sulle käy paremmin. 

Vierailija
5/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:56"]Etsimällä et löydä mitään.

[/quote]

Ei päde, jos sattuu olemaan mies.

Vierailija
6/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sattuma tuo sellaisen vastaan, minä olen etsinyt hyvää naista, mutta ei.

Ehkä joskus, ja en tarkoita ulkonäköä.

Vierailija
7/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin että jos uskotte niihin satuihin että kumppanin löytämiseksi ei itse tarvitse tehdä mitään vaan sellainen vaan tupsahtaa elämään jostain tyhjästä niin yksikseen menee loppuelämä.

Vierailija
8/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kun vähiten odotat. Mä löysin parhaan miehen baarista, ja yllättävää siksi että hän on absolutisti. :) Oli työpaikan juhlien jatkoilla siellä.

Vierailija
9/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole etsimällä löytänyt yhtään. Kaikki seurustelukumppanit ja molemmat aviopuolisot ovat löytyneet etsimättä. Nykyinen aviomies löytyi sellaisessa tilanteessa, kun olin vihdoin päässyt rauhaan sen asian kanssa, ettei minun ole tarkoitus mennä toista kertaa naimisiin. Elin siihenastisen elämäni onnellisinta aikaa ja muistelen vieläkin tuota aikaa lämmöllä, vaikka kyllä perhe-elämälläkin puolensa on.

Vierailija
10/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:09"]Todellakin kun vähiten odotat. Mä löysin parhaan miehen baarista, ja yllättävää siksi että hän on absolutisti. :) Oli työpaikan juhlien jatkoilla siellä.

[/quote]

Lässynlässyn

Vierailija
11/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysi omani ihan nykyaikaisesti netistä... Ja ihan sattumalta... :D

suomi24 treffipalvelusta bongasin ja ihan itse otin kontaktia!! Mies kiinnostui myös, soitti jo samana iltana..

Kahden päivän päästä tavattiin ja seuraavana alkoi seurustelu...

Itse voit löytää miehen vaikka mistä... Mutta baareista ei ehkä kannata viikonloppuisin katsella, ne kun on aina enemmän tai vähemmän eri persoonia, kuin normi arkena.. Mutta onko esim ystävilläsi ystäviä, tai heidän puolisoidensa ystäviä, jotka olisivat vapaita? Illanistujaiset olisivat hyvä paikka tutustua... :)

Vierailija
12/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:06"]

Se on kyllä niin että jos uskotte niihin satuihin että kumppanin löytämiseksi ei itse tarvitse tehdä mitään vaan sellainen vaan tupsahtaa elämään jostain tyhjästä niin yksikseen menee loppuelämä.

[/quote]

Voi kuule. Kohta kymmenen vuotta olen sinkkuelämää etsinyt ja voit uskoa että olen "etsinyt". Olen pitänyt silmät auki kauppareissuilla, bensiksellä, uimahallissa, kuntosalilla, lenkillä, tapahtumissa, lomareissuilla, työpaikalla, illanistujaisissa, joka paikassa. En ole vain linnoittautunut kotiin, vaan olen elänyt normaalia elämää ja liikkunut ihmisten ilmoilla. En ole epätoivoisesti hampaat irvessä etsimällä etsinyt, mutta ollut kylläkin avoin kaikelle -täysin ilman sen suurempaa edistystä. Pakko tässä on alkaa jo uskomaan siihen, että etukäteen on määrätty jokaiselle joku -ja sitten on meitä joille ei vain yksinkertaisesti ole ketään. 

terv. nro 5

Vierailija
13/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee nimenomaan niin että naisille mies tupsahtaa tyhjästä ja etsimättä ja miehille naisen löytäminen on kovan työn takana.

Vierailija
14/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:06"]

[/quote]

Voi kuule. Kohta kymmenen vuotta olen sinkkuelämää etsinyt ja voit uskoa että olen "etsinyt". Olen pitänyt silmät auki kauppareissuilla, bensiksellä, uimahallissa, kuntosalilla, lenkillä, tapahtumissa, lomareissuilla, työpaikalla, illanistujaisissa, joka paikassa. En ole vain linnoittautunut kotiin, vaan olen elänyt normaalia elämää ja liikkunut ihmisten ilmoilla. En ole epätoivoisesti hampaat irvessä etsimällä etsinyt, mutta ollut kylläkin avoin kaikelle -täysin ilman sen suurempaa edistystä. Pakko tässä on alkaa jo uskomaan siihen, että etukäteen on määrätty jokaiselle joku -ja sitten on meitä joille ei vain yksinkertaisesti ole ketään. 

terv. nro 5

[/quote]

Heh. Siis sinkkuelämää viettänyt, ei etsinyt. 

Vierailija
15/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin luukkua auki ja juttelemaan joka paikassa miesten kanssa. Ujostelut pois, et jää odottamaan että mies tulee juttelemaan, isoihin miesporukoihinkin vaan mukaan juttelemaan. Joka paikassa siis.

Vierailija
16/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:09"]Todellakin kun vähiten odotat. Mä löysin parhaan miehen baarista, ja yllättävää siksi että hän on absolutisti. :) Oli työpaikan juhlien jatkoilla siellä.

[/quote]

Lässynlässyn

[/quote]

Niin mitä lässynlässyn? :D En itse ainakaan ole koskaan baareissa ollut miestä etsimässä, juuri siksi että tarjonta luokkaa juopot ja retkut. Ootko siis sitä mieltä että mies löytyy silloin kun sitä eniten etsii?

Vierailija
17/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan baarista.

Vierailija
18/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyviä miehiä ole olemassa. Jokainen mies pettää ennemmin tai myöhemmin. Jos ei suhteen alussa, niin ainakin pitemmissä liitoissa. Ensin se alkaa muille naisille flirttailemisena facebookissa tai jossain muualla. Sitten hankitaan salasuhde netin lukuisista treffipalveluista. Netti on täynnä mahdollisuuksia pettää.

Miehille ei riitä, ei ikinä, yksi ja sama nainen. Miehet ei pysty siihen. Ei kukaan mies. On myös naisia, jotka ei pysty olemaan saman miehen kanssa ja uskollisena, mutta miehille tämä toiminta on paljon yleisempää. Miehellä on kovat halut eikä seksikään saman naisen kanssa jaksa loputtomiin kiinnostaa. Samaa pillua kun tarpeeksi polkee, niin se alkaa maistumaan puulta.

Täytyy siis saada vaihtelua. Monet miehet myös haluavat kokeilla omaa viehätysvoimaansa. Näin on tehnyt esim. minun mieheni. Flirttaillut facebookissa naisille, pyytänyt kahveille iskuhymiöiden kera. Sitten kuitenkin minulle esittää niiiiiin viatonta ja niiiiin ihanaa ja uskollista miestä että hellanlettas.

En ole jättänyt miestäni, koska haluan seuraa, miehestä sitä saa. Mies on mulle enemmänki nykyään sellanen pelkkä kaveri. Eipähän tartte olla yksin. Siinähän tuo kusipään paska menee rinnalla, sama kait tuo. Kait jossain vaiheessa potkasen pellolle ton ukon. Pettämisestä ei ole jäänyt kii, mutta se ei tarkoita etteikö olisi pettänyt. Jos ei vielä niin jossain vaiheessa sekin tapahtuu.

Miehet on semmosia. Huoh.

Vierailija
19/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin s24:stä. En olisi itsekään uskonut. Laitoin ilmoituksen suuresti epäillen, että mitähän hulluja tämä taas kerää ja meinasin poistaa koko jutun saman tien.

Ensimmäinen vastaajan kanssa saadaan lapsi kesällä ja ollaan hyvin onnellisia toisistamme.

Osaksi uskon, että etsivä löytää, mutta väkisin

Vierailija
20/44 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä palstaa on uskominen niin esim. Marokosta,Kreikasta, Irakista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi