Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trokaako kauppojen henkilökunta rillimukeja?

Vierailija
10.03.2014 |

Tällainen on noussut tuosta lähimarketin tilanteesta mieleen, sillä uuden mukilastillisen saapuessa ei rillimukeja ole koskaan. Käyn siis marketissa ruokaostoksilla lähes päivittäin, ja sisääntulo on kodinosaston vieressä, jolloin käytävältä näkee, milloin hyllyjä on täytelty. Etsiskelen mukia äidilleni, mutta koskaan siellä ei noita rilliversioita ole. Mikä selittää tilanteen - trokaako henkilökunta niitä, vai voiko niihin tehdä etukäteen varauksia vaiko mitähäh?

Ps. http://www.smutketeers.com/wp-content/uploads/tinfoil-cat.jpg

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt! Nyt kun saataisiin sisäpiiriläinen kommentoimaan asiaa..

Vierailija
2/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin itse niitä ostan, jos sattuu silmiin osumaan siinä hyllyjä täytellessäni. Miksi en ostaisi, ne ovat hintaansa huomattavasti arvokkaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran saisvat laittaa sinetöityyn pakettiin "rillimukit." Tän itkun ja vinkumisen kuuntelu aiheuttaa jo muillekkin mielipahaa.

Vierailija
4/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiedän erään naisen joka on töissä prismassa ja trokasi parhaalle ystävälleen rillimukin, mutta vasta kun kauppa aukesi. Käveli siis asiakkaiden kanssa hyllylle yhtä aikaa.