suutuin miehelleni... tein rintamaidostani eilen sämpylöitä
Eikös tää typerys ollut antanut töissä niitä työkavereillekkin, kun olivat niin hyviä ei käynytkään leipomosta sämpylöitä :D En sit paljastanut suutuksissa tekemääni jäynää.
Mut nolottaa ja ällöttää että mun maitosämpylät ollut kokous herkkuina :D
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:48"]Söitkö itse?
[/quote]
en ole syönyt, enkä syö -ap-
Onko joku mammoista ollu tänään kokouksessa jossa on tarjoiltu sämpylöitä? :D
Hyvä jäynä ap!
Minuakin ällöttää ajatus raavaista miehistä nassuttamassa kinkku-juustosämpylöitä, jossa osa maitoani.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:53"]Onko joku mammoista ollu tänään kokouksessa jossa on tarjoiltu sämpylöitä? :D
Hyvä jäynä ap!
[/quote] Ap vastailee itselleen....
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:53"]
Onko joku mammoista ollu tänään kokouksessa jossa on tarjoiltu sämpylöitä? :D
Hyvä jäynä ap!
[/quote]
sinäkö sitten joisit mielelläsi jonkun tuntemattoman naisen maitoa?
No mitä ällöttävää siinä on? Syö sitä vauvatkin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:00"]No mitä ällöttävää siinä on? Syö sitä vauvatkin.
[/quote] Voi luoja!
Mahtaa olla runsas maidontuotanto jos siitä tekee sämpylätaikinan...
Minusta kuulostaa ihan hauskalta. :D
No onhan se ollut uunissa joten ihan steriiliä ainetta. Mutta olet sä ap aika pässinpää. Ja miehellesi jaksuhali kun tuollaisen kanssa asuu.
Kai tämä nyt oli brovo. En ole ikinä kuullut edes että rintamaitoa laitetaan ruokiin. Jotenkin ällöä koska on vauvan ravintoa. Vauvalle ok mutta aikuiselle ällöä.
Onko teidän perheessä yleensäkin tapana, että mies vie työkavereille sinun tekemääsi ruokaa? Että jos teet vaikka kattilallisen keittoa, niin on ihan okei, että mies vie sen töihin ja ruokkii muutkin?
Hih, mun mies halusi maistaa rintamaitoa ja imaisi sitä suoraan tissistä. Sitten olikin jo kiire syödä sipsiä perään, että pääsi sen imelästä mausta eroon.
Söitkö itse?