Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suutuin miehelleni... tein rintamaidostani eilen sämpylöitä

Vierailija
10.03.2014 |

Eikös tää typerys ollut antanut töissä niitä työkavereillekkin, kun olivat niin hyviä ei käynytkään leipomosta sämpylöitä :D En sit paljastanut suutuksissa tekemääni jäynää.

Mut nolottaa ja ällöttää että mun maitosämpylät ollut kokous herkkuina :D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään aamupalaveri, missä tarjolla oli tuoreita sämpylöitä ja voita, en kyllä tiedä, kuka ne oli tuonut. Onneks mä karppaan!!

Vierailija
22/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kerran jauhelihakastikkeeseen ihan vähän kuukautisvertani. Joissain kulttuureissa naiset tekevät näin kun menevät naimisiin, kuulemma mies on heidän pauloissaan ikuisesti. On toiminut ainakin tähän asti :) en siis ollut suuttunut vaan tein tuon ensimmäisellä aterialla naimisiin mentyämme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihmettele tässä muuta kuin sitä, että miten ap on viitsinyt nähdä sen vaivan. Ymmärtäisin, jos esim. käyttäisi äidinmaitoa kahvimaitona, mutta että ihan takinaa alkaa vääntää... ei mene läpi.

Vierailija
24/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokaa, mutta sämpylöitä, pullaa, piirakkaa vie mies joskus kokouksiin (yleensä käy leipomosta). Heillä kiertävä vuoro millon kukakin vie. Sopivasti eilen unohdin (tai saatto jopa olla, että ei kertonut), et tänään oli miehen vuoro viedä. -ap-

Vierailija
25/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja poistin pakastemaitoja. Minusta ne jo itsessään haisee niiiiin pahalle. Vähän kiinnostsis tietää miltä nuo sämpylät maistuu, mut en todellakaan syö :D -ap-

Vierailija
26/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein joskus omasta maidosta vauvalle leipäsiä sormiruokailuun. Eiköhän mies mennyt niitä syömään ahneuksissaan. Ihmettelin vaan,että mihis ne vauvan leipäset oikein hävisi. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen :D 

Vierailija
27/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lorauttanut loput rintamaidosta milloin pannukakkutaikinaan milloin puuroon. Mitäs ällöttävää tuossa on? En kyllä vieraille ainakaan kertomatta tarjoaisi. On se kumma että ihmisen rintamaito ällöttää enemmän kuin lehmän.

Vierailija
28/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:23"]

Itse olen lorauttanut loput rintamaidosta milloin pannukakkutaikinaan milloin puuroon. Mitäs ällöttävää tuossa on? En kyllä vieraille ainakaan kertomatta tarjoaisi. On se kumma että ihmisen rintamaito ällöttää enemmän kuin lehmän.

[/quote]

ei aikunen tarvi maitoa ollenkaan... ja ajatus että joku tuntematon on tehnyt ruokaa jostain kehostaan lähtevästä eritteestä on kammottava. vauvanruoka tietty erikseen

Vierailija
29/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:45"]Eikös tää typerys ollut antanut töissä niitä työkavereillekkin, kun olivat niin hyviä ei käynytkään leipomosta sämpylöitä :D En sit paljastanut suutuksissa tekemääni jäynää.

[/quote] "ei käynytkään leipomosta sämpylöitä" Onko tuo suomea? "Hakemassa" sana puuttuu välistä?

Vierailija
30/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ihan aukee...siis suutuitko sä miehelle jostain ja sitten leivoit ällöpullias vai suutuitko siitä että mies vei ällöpullas töihin?

Vierailija
31/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:45"]Eikös tää typerys ollut antanut töissä niitä työkavereillekkin, kun olivat niin hyviä ei käynytkään leipomosta sämpylöitä :D En sit paljastanut suutuksissa tekemääni jäynää.

[/quote] "ei käynytkään leipomosta sämpylöitä" Onko tuo suomea? "Hakemassa" sana puuttuu välistä?

[/quote]

Virhe toistuu vielä myöhempänä ketjussa...

Vierailija
32/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:15"]Ei ruokaa, mutta sämpylöitä, pullaa, piirakkaa vie mies joskus kokouksiin (yleensä käy leipomosta). Heillä kiertävä vuoro millon kukakin vie. Sopivasti eilen unohdin (tai saatto jopa olla, että ei kertonut), et tänään oli miehen vuoro viedä. -ap-

[/quote] Ja tässä sama!!? "yleensä käy leipomosta"?!

Vierailija
33/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:17"]

Aloitus ei ihan aukee...siis suutuitko sä miehelle jostain ja sitten leivoit ällöpullias vai suutuitko siitä että mies vei ällöpullas töihin?

[/quote]

Ainiin ja lisään vielä että jos suutuksissasi teit ällöpullias niin MIKSI? Mitä seuraavaksi, kuukautisverikääretorttu? Valkovuotokastike?

Vierailija
34/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on aivan sama millaisesta lehmästä se maito tulee.

Vierailija
35/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, oksennus lentäis. säälittää miehes.

voiko rintamaidosta saada jonkun bakteerin?

Vierailija
36/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:15"]Ei ruokaa, mutta sämpylöitä, pullaa, piirakkaa vie mies joskus kokouksiin (yleensä käy leipomosta). Heillä kiertävä vuoro millon kukakin vie. Sopivasti eilen unohdin (tai saatto jopa olla, että ei kertonut), et tänään oli miehen vuoro viedä. -ap-

[/quote]

Ihan normaalia puhekieltä ainakin täällä eteläisen Hämeen ja pääkaupunkiseudun rajavyöhykkeellä. Rakenteella "käy leipomosta" on sama funktio kuin kirjakielisellä "noutaa leipomosta". Keskustelupalstoilla on minusta täysin ok käyttää puhekielisiä ilmauksia. 

Terkuin, äikänope

Vierailija
37/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuolaamisongelma jolloin kuolaa erittyy aivan liikaa ja teen usein syljestäni keittoja sukulaisille, nam nam

Vierailija
38/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Mitä eroa sillä on, että syö lehmänmaidosta tai äidinmaidosta tehtyä sämpylää? Mun mielestä paskainen lehmä kuulostaa jopa epähygieenisemmältä.

Vierailija
39/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käynytkään leipomosta sämpylöitä, mitä vittua tämä tarkoittaa?

Vierailija
40/50 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:19"]

[/quote]

Ihan normaalia puhekieltä ainakin täällä eteläisen Hämeen ja pääkaupunkiseudun rajavyöhykkeellä. Rakenteella "käy leipomosta" on sama funktio kuin kirjakielisellä "noutaa leipomosta". Keskustelupalstoilla on minusta täysin ok käyttää puhekielisiä ilmauksia. 

Terkuin, äikänope

[/quote] Jaaaaa okei! Olin ihan hermona että MITÄ?! :D Mutta silti se kuulostaa tyhmälle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi