Oletko ollut parisuhteessa kapiaisen kanssa?
Millainen mies ja suhde oli kyseessä? Kuvaile vähän luonnetta.
Kommentit (21)
Hyvä mies. Ihan älyttömän hyvä. Aviossa ollaan, perhe-elämää vietetään. Ammatti ei onneksi määrittele ihmistä suuntaan tai toiseen.
Avopuoliso. Asiallinen, kiva ihminen. Tykkää työstään, tulee monipuolisesti erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Omaa käytöstavat, pitää huolta kunnostaan ja omaa ”selkärankaa”. Toki myös itse arvostan ammattiaan, nämä ihmiset ovat niitä joihin yhteiskunnassa tukeudutaan kun on oikeasti paha paikka.
Olin parikymmentä vuotta aviossa.
Hyvänä puolena oli hyvä käytös, selkeys ja organisointitaidot.
Huonona se, että Hän oli jokseenkin narsistinen (huom. Ei nyt narsisti kuitenkaan). Nuorena hän oli pehmeämpi, mutta ikää myöten hänestä tuli dominoiva. Ihminen, jolle on yksi ainoa tapa elää, ja se on hänen tapansa. Järjetön voitontahto, teki mitä tahansa voittaakseen. Halveksuntaa osoittava.
En usko, että ammatti on ainoa syy, mutta olen silti sitä mieltä, että ammatti muovaa ihmistä. Keskustelun eron jälkeen työkaverini kanssa ja kerroin miehen käytöksestä, niin tämä kollega paljasti veljensä olevan myös korkeassa virassa ja täysi kusipää. Mene ja tiedä, mikä muna ja mikä kana.
Todettakoon, että tunnen myös erään toisen upseerin aika hyvin, ja hän on aivan ihana mies. Aivan lutunen.
Mistä voisi löytää kapiaismiehiä, jos haluaisi sellaisen itselleen? Onko niillä jotain kantapaikkoja, joihin pääsee muutkin ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisi löytää kapiaismiehiä, jos haluaisi sellaisen itselleen? Onko niillä jotain kantapaikkoja, joihin pääsee muutkin ihmiset?
Ne pariutuu nuorena. Silloin kannattaa mennä kadettien tanssikurssille.
Toisella kierroksella sekä eksä ja neljä muuta hänen kollegaansa löysivät lennosta toisen. Yllättävän moni muuten oman sihteerinsä :-).
4
Vierailija kirjoitti:
Mene jollekin pienemmälle paikkakunnalle vklp ulos. Suosittelen kuntia nimeltä Kouvola, Kajaani, Rovaniemi tai Sodankylä.
Joskus tapailin kadettia. Oli raju häntämies.
Mää löysin omani Tinderistä. Hitaasti lämpenevä kaveri. Suvussaan ja kavereiden piirissä pidetty ja arvostettu. Raju naimaan.
Tartteeko vielä muuttaa usein/vaihtuuko paikkakunnat? Olen aikanaan seurustellut alan opiskelijan kanssa, oli kohtelias ja kiva. Lopulta ei muuten natsannut, mutta muistelen edelleen välillä montaa asiaa lämmöllä...
Tuo rajuus ja häntäheikkisyys selittynee testosteronin määrällä. Ei armeijassa viihdy matalatestoiset ja pehmeät luonteet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies. Ihan älyttömän hyvä. Aviossa ollaan, perhe-elämää vietetään. Ammatti ei onneksi määrittele ihmistä suuntaan tai toiseen.
Paljonko juoksee Cooperissa?
Vierailija kirjoitti:
Tartteeko vielä muuttaa usein/vaihtuuko paikkakunnat? Olen aikanaan seurustellut alan opiskelijan kanssa, oli kohtelias ja kiva. Lopulta ei muuten natsannut, mutta muistelen edelleen välillä montaa asiaa lämmöllä...
Jos yrittää kenraaliksi, niin täytyy. Jos ei muuta vaikka pyyntö käy, niin ura tyssää siihen.
Työni kautta olen tuntenut useammankin. Ovat kovia pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Milloin pettävät, kun työkaverit pääosin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän voin uskoa. Tuttu kapiainen on humalassa maininnut, että muukin kuin oman vaimon pimppa on tullut tutuksi vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko mihin? Eihän noi kauheasti ehdi petellä, kun ovat töissä / mettässä koko ajan?
Kerran olin sellasen kanssa. Joka aamu piti seisoa asennossa, kun suoritettiin komppanian vahvuus laskenta.
Olen ollut mutta ei ollut mies. Yliluutnantti oli ja nainen ja todella mukava ja naisellinen siviilissä. Virassaan taas asiallinen ja oikeudenmukainen mitä minä pääsin seuraamaan.
T: Mies joka seurusteli kapiaisen kanssa
Hyi, kuulostaa satiaiselta.