Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeikäiset ukot, ei saakeli mitä jääräpäitä.

Maamike
13.11.2020 |

Oli vaan pakko avautua johonkin. Itsellä 20 vuotta rakennusalaa takana, enimmmäksen korjausrakentamisen parissa, ja olen ajautunut jälleen kerran konsultoimaan tuttuja. Tällä kertaa 60+ äijät porukalla remontoimassa.... Tsiisus mitä jääriä. Fysiikan lait eivät päde heidän kohdallansa.
Olen kyllä vuosien saatossa nähnyt paljon huonompaakin laatua, mutta jos saa samalla vaivalla tehtyä kunnollista niin miksei #itu$$a voi tehdä??? Itsellensä tekevät. Ei taida paljon kiinnostaa mitä jää perillisille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään. Tai siis 60+ mies tietää, kaiken, kaikesta. Ja kertoo kaikille miten asiat on. Myös ne asiat joista sinä tietäisit enemmän mutta 60+ ukkoa ei kiinnosta koska häntä kiinnostaa vain se minkä hän itse tietää. Siis kaiken.

Vierailija
2/2 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun vielä ottavat pullonhengen avuksi niihin rakennushommiin niin lopputulos on humalaiset jäärät huseeraamassa... muut voivatkin sitten unohtaa toiveet suunnilleen suorista kulmista, oikeista mitoista ja jopa oviaukko on päässyt jääriltä unohtumaan.

T: se perillinen joka haluaisi lähinnä luovuttaa perintönsä vpk:lle palon hallinta harjoitukseen, kun ei niitä kehtaa yrittää myydä kellekään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme