Minä olen -Sinkkiş (kirjoitin eilen palstalle, arvatkaa mitä tänään Jumala vastasi)
Kommentit (15)
No kaupassa sitten ostelemaan Hevi osastolle. Ottamaan klementiinejä. Eiköhän ensimmäisenä tule siinä joku kyltti vastaan, jossa se seisoo:
Minä Olen: (kotoisin Israelista se ja se lajike, liirum laarum)
Tässä kohtaa alkoi jo haizkahtaa ..
-Sinkkiş
No tosiaan. Eilen kirjoitin asian palstalle.
Kaupasta sitten ulos ja eikun valot vaihtuu punaiseksi, no eteen kääntyy vielä sivutieltä joku kärry.
Eiköhän siinäkin sitten lue rekkarissa: I AM numerositäsuntätä
Aha !
Tässähän käydään Jumalan kanssa skabaa, vddu !
-Sinkkiş
Noniin ja sitten ei kun takaisin kämpille ja saunaa lämmittämään
No saunassa sitten alkaa vuoropuhelu siitä, että kun pistän hanttiin diktaattorille.
No, minähän vastustan aina diktatuureja. Etten suostu yhteistyöhön. No en tosiaan.
Sehän on sellainen juttu, että sama kun laittaisi eläimen häkkiin ja tökkisi sitä kepillä, vaikkei se luontaisessa elinympäristössään olisi vaarallinen, niin kyllä se purisi siinä kohtaa sormeen.
Että luuletko kepillä tökkijä saavasi sillä jotain positiivista takaisin ..
-Sinkkiş
Keskusteluja Jumalan kanssa ..
Tätä aloin mietiskelemään, kun luin taas tuosta mökkitarkastelijasta.
Olen tosiaan tulewaisuudessa jo nähnyt koko tapahtuman ..
-Sinkkiş
Kaikki ON nyt
Kaikki tapahtumat ovat jo olemassa NYT
Sinkkiş ja Jumala. Kun vertaisensa puhuivat.
Hmm. Mitähän vastaisi, sääliksi käy Jumalaa joka joutuu kestämään kaikkea tälläistä. Ajatella. Kituu kuoliaaksi toisten puolesta, on valmis tekemään sunkin vuoksi niin ison asian, sinä joka saat tyydytystä uskovaisten kiusaamisella/provosoimisella. Tiedätkö, et sinä meitä loukkaa vaan Jumalaa.
En kuitenkaan halua sulle mitään pahaa, tuomitsevat lauseet vaan ei toimi, vaikka tälläiset alotukset tuntuu kieltämättä pahalta. Toivon että sunkin elämä järjestyy mahdollisimman hyvin ja oot onnellinen.
Sä oot kokenut vaikeita asioita, oot katkera, ehkä lapsuudesta, mutta oot tärkeä, eikä Jumala ole halunnut että käyt läpi mitään ikäviä asioita, jotka on saanut sut vihaamaan Jumalaa.
Sinäkin olet luotu, tärkeä, ainutlaatuinen ja elämälläsi on suurempikin tarkoitus kuin provoilla vauvapalstalla.
höh kirjoitti:
Hmm. Mitähän vastaisi, sääliksi käy Jumalaa joka joutuu kestämään kaikkea tälläistä. Ajatella. Kituu kuoliaaksi toisten puolesta, on valmis tekemään sunkin vuoksi niin ison asian, sinä joka saat tyydytystä uskovaisten kiusaamisella/provosoimisella. Tiedätkö, et sinä meitä loukkaa vaan Jumalaa.
En kuitenkaan halua sulle mitään pahaa, tuomitsevat lauseet vaan ei toimi, vaikka tälläiset alotukset tuntuu kieltämättä pahalta. Toivon että sunkin elämä järjestyy mahdollisimman hyvin ja oot onnellinen.
Sä oot kokenut vaikeita asioita, oot katkera, ehkä lapsuudesta, mutta oot tärkeä, eikä Jumala ole halunnut että käyt läpi mitään ikäviä asioita, jotka on saanut sut vihaamaan Jumalaa.
Sinäkin olet luotu, tärkeä, ainutlaatuinen ja elämälläsi on suurempikin tarkoitus kuin provoilla vauvapalstalla.
Ei ole mikään provo.
Joka sana on totta.
Mikä ihmeen provo se on ?
-Sinkkiş
Eilen kirjoitin sellaisen ketjun, ja se poistettiin, senkin voisi näyttää, jos ei olisi poistettu .. muistaako joku ?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkiş ja Jumala. Kun vertaisensa puhuivat.
Jep,
Zinc
Te tulette vielä huomaamaan, kun Suur Ateistitkin (Dawkins) joutuvat alkamaan myöntämään mielipiteitänsä!
Olen nähnyt senkin, ja ollut paikanpäällä tulevaisuudessa sielläkin ..
-Sinkkiş
Mutta odotellaanpas muutama vuosi. Ja Profetiani toteutuvat ..
Se vastasi, että "Hakemaasi sivua ei voi näyttää."
Vierailija kirjoitti:
Se vastasi, että "Hakemaasi sivua ei voi näyttää."
Oi kyllä se kuule näyttää !
-Sinkkiş
Sinulla ei taida haku toimia. Minulla toimii kaikki.
Minä tänään kivassa kelissä hurautin kauppakierrokselle. Vklopun eväät se on saatava Siperiassakin.
-Sinkkiş