En halua kutsua ketään kylään
Koska tarjoomusten järjestäminen rasittaa niin paljon, etenkin jos vieras itse tarjoaa aina jotain itse tehtyä. Vihaan leipomista, olen siinä huono, enkä halua nähdä vaivaajonkun epäterveeellisen llihotusruuan eteen enkä siksi, että vieraille pitäis olla tarjottavia. En myöskään halua ostaa tarjottavia, sekin on ylimääräistä vaivaa.
Kommentit (23)
Eikö paketti keksejä lähikiskalta muka riitä? Tarjoa kaljupääkahvit niin osoitat vieraalle, ettei luoksesi tulla pullan takia.
Vaikuttaa kyllä siltä ettet halua muutenkaan kotiisi ketään, tarjottavat vain tekosyy.
En minäkään koskaan kutsu kotiini ketään, koska en jaksa olla sosiaalinen kotonani.
vieraat jotka käy ovat sitten semmoisia jotka tuntevat perheemme niin hyvin että mitään odotuksia mistään ei ole vaan ihan hengailua tiedossa ja telkun tuijotusta.
Ruokaa otetaan kaapista itse ja joku keittää kahvit jos haluu
Jos joku muu järjestäisi hyvät tarjottavat, kutsuisin ihmisiä ihan mielelläni joskus.
Ap
Onko tää joku laiskuuden huipentuma?
Miksi on oltava hyvät tarjottavat? Kyllä pakastealtaan pullat riittää.
Ihan hyvin voit ostaa kaupasta tarjottavat! Ja voit tarjota jotain muutakin kuin perinteistä kahvipöytätarjottavaa.
Mua rasittaa jo ajatuskin tarjottavien miettimisestä. Enkä haluaisi itse syödä sokeria. Ja vieraat jotka itse leipovat, paheksuvat kuitenkin kaupasta ostettua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:08"]
Mua rasittaa jo ajatuskin tarjottavien miettimisestä. Enkä haluaisi itse syödä sokeria. Ja vieraat jotka itse leipovat, paheksuvat kuitenkin kaupasta ostettua.
Ap
[/quote]
No siinähän paheksuvat. Kutsu sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olet ystävä, niin ei tarvitse miettiä paheksuntaa.
Meillä pakkasessa juurikin pakastepullia ja karjalanpiirakoita vieraiden varalle. Juhlistaessa jotain voi tarjota kakkua ja illalliselle pyydettäessä jotain erityisempää.
Käy vierailut painon päälle jos pitäisi joka kerta ole syömässä juustokakkuja ja suklaaunelmia.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:08"]
Ap
[/quote]
No siinähän paheksuvat. Kutsu sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olet ystävä, niin ei tarvitse miettiä paheksuntaa.
[/quote]
Mulla ei käynyt mielessäkään, että joku paheksuisi kaupan keksiä tai pakastepulliani.
Suorittavat kulissikotiäidit ja luokkatietoiset rouvat kavereina?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:14"]
11, ehkä joo.
Ap
[/quote]
No sitten en voi kuin suositella tahallista ravistelemista ja paheksumisista välittämättömyyttä. Tai tehdä noin niinkuin 9 ehdotti.
Toisaalta oliko tämä ketju ihan ilmoitusluontoinen asia vai kaipasitko neuvoa alunperinkään?
-11
Pakastepasteijoita (suolaisia) ja kaupan pullapitko, ehkä jotain voffeleita viereen muodon vuoksi. Hirmu vaiva? Ej jummarra.
Mulla on lisäksi gluteeniton ruokavalio, enkä haluaostaa kkotiin mitään gluteenuleivonnaisia. Gluteenittomat ovat usein kalliita ja pahoja.
Ap
Osta pakastimeen jäätelöä, ja varmaan sinulta löytyy jotain hilloa jätskin kaveriksi. Pari keksipakettia kaappiin. Noilla selviää kaikista kahvitteluista ja yllätysvieraistakin.
Ei todellakaan ole hilloa. Ja jätskit on miehen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:54"]Ei todellakaan ole hilloa. Ja jätskit on miehen.
Ap
[/quote]Älä sitten kutsu ketään jos on noin vaikeaa.
Mä olen mämmikoura leipuri, en itse välitä makeasta enkä ole edes kovin sosiaalinen. Joskus käy miehen puoleisia tuttavia ja sukulaisia kylässä, toki pitää saada känttyä pöytään. Ostan meijerin myymälästä isot tukkupakkaukset paria sorttia makeaa ja suolaista puolivalmista pakkaseen, sieltä sitten tarpeen mukaan paistelen. Saa myös ihan hyvää gluteenitonta, suvun keliaakikot ainakin ovat kehuneet.
Eli kaikki jäätelö, mitä teille ostetaan, on vain miehelle? Mitään teille ostettua jäätelöä ei voi tarjota vieraille? Mä vähän luulen, että kukaan ei välttämättä edes halua tulla teille kylään...
No kiva kun kerroit.