Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kusipää, jos ei vastaa treffikutsuun?

Vierailija
13.11.2020 |

Olimme samassa kauppakeskuksessa töissä, eri firmoissa. Laitoin kutsun fb:n kautta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O. tai sit se ei käy fases kovin usein.

Vierailija
2/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan vapaus eli ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hirvee vaiva vastata että ”Kiitos, vaan ei kiitos.”

Vierailija
4/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Intiassa vaeltamassa. Ei sillä ole aikaa vastailla sun treffikutsuihisi.

Lopeta se häiriköinti.

-Sinkkiş

Vierailija
5/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ghostaavat ihan huolella. Mies joka ei edes vaivaudu vastaamaan treffikutsuun on varmasti erittäin hyvännäköinen mies jolla vientiä riittää. Sulla ei riittänyt taso. Tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
6/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ghostaavat ihan huolella. Mies joka ei edes vaivaudu vastaamaan treffikutsuun on varmasti erittäin hyvännäköinen mies jolla vientiä riittää. Sulla ei riittänyt taso. Tervetuloa miesten maailmaan.

Jatkoa: Montakohan treffikutsua itse olet jättänyt huomiotta? Olet varmasti jo unohtanut ne kaikki.

Vierailija
7/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se huonoa käytöstä.

Itse en jättäisi vastaamatta, vaikka en haluaisikaan lähteä treffeille. Kiittäisin ja sanoisin olevani imarreltu, mutta en voi juuri nyt lähteä tai jotain sellaista.

Vierailija
8/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulle ihastus vastasi että oli kiinnostunut jostakin toisesta ja kiitti huomiosta. Se harmitti vähän, mutta tuntui silti kivalta saada vastaus, vaikka ei sillä kertaa natsannut. Tämä tapahtui tekstiviesteillä.

Vierailija
9/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa: Montakohan treffikutsua itse olet jättänyt huomiotta? Olet varmasti jo unohtanut ne kaikki.

Monta, mutta sitä ei kysytty, ja nainen voi halutessaan ignoorta, mutta mies ei.

Vierailija
10/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi